Den store transferrygte-tråd

2 uger 5 timer siden #1513 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
​Jeg er lidt splittet. Vi har lige vundet La liga og CHL.  Jeg kan IKKE tillade mig at stille spørgsmålstegn ved Carlo og Perez. MEN, vi så sidste sæson, de kampe vi manglede Benzema, at vi intet, som INTET skabet af chancer. Vi havde planer om at hente Mbappe, en spiller som nok vil ligge på en kombi omkring 50 mål/assist for den kommende sæson. Han glippede desværre og vi er tilfreds (Carlo/Perez) med at mangle 50 mål/assist den kommende sæson. Jeg synes godt nok at det er naivt af de to herre. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, El Siete, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 4 timer siden #1514 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

madrid2000 post=152263 skrev:

Kiwes post=152262 skrev: ​I det mindste er det Mariano's sidste sæson i RMD. Så næste år er det vel nærmest umuligt at vi ikke henter en ny 9'er.

Mariano har haft the luksus. Hivet en fed hyre hjem uden at bidrage med en skid. Har afvist alle tilbud. Det sportslige har slet ikke betydet en dyt for ham. Han er snart 29. Ud over det ene sæson i Lyon har han jo næsten spildt hele sin karriere. Vildt nok, at han virker tilfreds med sin rolle.

​Du har da selv svaret på hvorfor han har gjort som han har gjort. Hvis man ser sit arbejde, som er noget der bare skal bringe penge på bankbogen (som de fleste unægteligt jo gør), og man ellers blot ønsker at det skal tage mindst muligt af ens tid og energi, så er en deal som den Mariano har jo sublim.

1 uge 6 dage siden #1515 af Mathiaska

Higuain99 post=152269 skrev: Ved godt, at Mayoral aldrig har været nogen verdenstjerne, men havde da håbet, at han kunne overraske positivt med nogle gode indhop.

Det begynder godt nok at være svært at være positiv for denne sæson, hvis ikke angrebet forstærkes. Får Benzema en muskelskader eller lign, så scorer vi ikke nogen mål i den periode han må undværes. Er ved at være tabt for ord. Vi behøves ikke gå ud og springe banken, men gør dog et eller andet..

Lad os nu se når der bliver solgt 3 spillere, om der ikke dukker en ny op. Det er godt nok tidligt - én venskabskamp inde i sæsonen! - at være negativ.  
Sidste redigering: 1 uge 6 dage siden ved Mathiaska.

1 uge 6 dage siden #1516 af madrid2000

Dragam post=152271 skrev:

madrid2000 post=152263 skrev:

Kiwes post=152262 skrev: ​I det mindste er det Mariano's sidste sæson i RMD. Så næste år er det vel nærmest umuligt at vi ikke henter en ny 9'er.

Mariano har haft the luksus. Hivet en fed hyre hjem uden at bidrage med en skid. Har afvist alle tilbud. Det sportslige har slet ikke betydet en dyt for ham. Han er snart 29. Ud over det ene sæson i Lyon har han jo næsten spildt hele sin karriere. Vildt nok, at han virker tilfreds med sin rolle.

​Du har da selv svaret på hvorfor han har gjort som han har gjort. Hvis man ser sit arbejde, som er noget der bare skal bringe penge på bankbogen (som de fleste unægteligt jo gør), og man ellers blot ønsker at det skal tage mindst muligt af ens tid og energi, så er en deal som den Mariano har jo sublim.

Jeg giver dig ret i, at de fleste ikke går på arbejde gratis, men hvis du er på en arbejdsplads, hvor du ikke laver en skid, men alligevel hiver en god hyre ind, så er man heller ikke den mest populær på arbejdspladsen.

Penge betyder meget, men det vil jo være federe, hvis han var en stor stjerne i en mindre klub, selvom han tjente 20-30% mindre. Det vil jeg i hvert fald mene.

Men Mariano får en løn som han helt sikkert ikke kan får andre steder. Det er vel samme som Bale. Fair nok han bliver og mælker det hele ud af klubben. 

1 uge 6 dage siden #1517 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Bye bye Mayoral

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

1 uge 6 dage siden #1518 af The European Super League
9'eren vil du svare på den her?

The European Super League post=152193 skrev:

9eren post=152171 skrev: Endrick fylder i dag 16 og har skrevet under snart på sin første pro-kontrakt. Om to år kan vi signe ham. Vini gør allerede sit for at få Endrick til Madrid !

Hvad gør han?

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 uge 6 dage siden #1519 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Den store transferrygte-tråd
​Nu slynger jeg et navn ud: Dries Mertens?

Belgieren er kontraktfri i Napoli og kan derfor hentes for en slik. Jeg er godt klar over, at han er ikke er Mertens anno 2017, men han kan spille alle de tre forreste positioner, er dygtig på bolden og har et godt spark. 

Er det helt utænkeligt?
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, JesperThomsen, DeLaRed

1 uge 6 dage siden #1520 af 9eren
Skal vi købe nogle så kunne det være fint med Benjamin Sesko. Men tror ikke det bliver en angriber som vil gå fuldstændig amok med kasser. Vi bliver nødt til at have nogle alternativer.

Latasa mangler vi også at se noget fra, og forstod ikke hvorfor Carlo ikke afprøvede ham foran Mariano i weekenden, når nu klubben vil af med ham!?

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

1 uge 6 dage siden #1521 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Sebberg post=152291 skrev: ​Nu slynger jeg et navn ud: Dries Mertens?

Belgieren er kontraktfri i Napoli og kan derfor hentes for en slik. Jeg er godt klar over, at han er ikke er Mertens anno 2017, men han kan spille alle de tre forreste positioner, er dygtig på bolden og har et godt spark. 

Er det helt utænkeligt?

​Se her var en ide der ikke var helt dum, hvis han er kontrakt-fri så gir det da mening at starte en samtale med ham ihvertfald, det afhænger naturligvis på hvad spilleren selv forventer (det er jo ikke en gut der skal have en 6 årig kontrakt foræret) men hvis han ikke er for krævende så ville det give god mening når der nu ikke er meget andet tilbage i posen!

Donde está la biblioteca?

1 uge 6 dage siden #1522 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=152298 skrev: Skal vi købe nogle så kunne det være fint med Benjamin Sesko. Men tror ikke det bliver en angriber som vil gå fuldstændig amok med kasser. Vi bliver nødt til at have nogle alternativer.

Latasa mangler vi også at se noget fra, og forstod ikke hvorfor Carlo ikke afprøvede ham foran Mariano i weekenden, når nu klubben vil af med ham!?

​Det jeg synes er underligt er at sælge Mayo for 10mio for så at punge 20mio ud for en stort set uprøvet 19årig.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 uge 6 dage siden #1523 af 9eren
Ja men det er ikke Jovic pris og det er “små penge” vi taler om.

Det virker ikke til at Mayoral har i sinde at blive i Real Madrid som 4-5-6 mand. Jeg må så sige at kan vi få en angriber som bomber kasser ind fra højre og venstre, så er 20 millioner givet ganske godt ud!

håbet om en angriber er så stort, men jeg tror stadig ikke vi ser flere indkøb. Dog lyder det spændende med denne spiller. En rigtig target man men vil dælme også se hvad Latasa kan!

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!
Sidste redigering: 1 uge 6 dage siden ved 9eren.

1 uge 5 dage siden #1524 af 9eren
David Gonzalez fra Castilla smutter til Numancia på lejekontrakt i en sæson.

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.