Den store transferrygte-tråd

2 uger 2 dage siden #1501 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Officielt

Sergio Santos er udlejet til Mirandes i en sæson.

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 uger 2 dage siden #1502 af Madridista02

9eren post=152171 skrev: Endrick fylder i dag 16 og har skrevet under snart på sin første pro-kontrakt. Om to år kan vi signe ham. Vini gør allerede sit for at få Endrick til Madrid !

​Vi har jo ikke plads til flere ikke-eu spillere i truppen. Så skal der være fordi Vini, Rodrygo og Militao har fået ordnet deres til den tid. 

2 uger 2 dage siden #1503 af 9eren
Selvf får Real Madrid det løst inden 2 år.

Ligeledes at V. Tobias også kan komme på første holdet, hvis han har niveau nok!

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

2 uger 2 dage siden #1504 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Madridista02 post=152175 skrev:

9eren post=152171 skrev: Endrick fylder i dag 16 og har skrevet under snart på sin første pro-kontrakt. Om to år kan vi signe ham. Vini gør allerede sit for at få Endrick til Madrid !

​Vi har jo ikke plads til flere ikke-eu spillere i truppen. Så skal der være fordi Vini, Rodrygo og Militao har fået ordnet deres til den tid. 

​Vini har jo været den tid det kræves for at blive spansk statsborger.

2 uger 2 dage siden #1505 af The European Super League

Hvad gør han?

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 uger 2 dage siden #1506 af Madridista02

9eren post=152177 skrev: Selvf får Real Madrid det løst inden 2 år.

Ligeledes at V. Tobias også kan komme på første holdet, hvis han har niveau nok!

​Det håber jeg de gør, men det har taget lang tid med Vinicius. Han har været her i fire år nu. Reinier tager også en plads, hvis han altså er god nok.

2 uger 1 dag siden #1507 af 9eren
Det skal nok komme.

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

2 uger 1 dag siden #1508 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=152177 skrev: Selvf får Real Madrid det løst inden 2 år.

​Så vidt jeg forstår så er Tobias kun med i USA da det er i skrevet i hans kontrakt at han skal på pre-season med første holdet (som man også gjorde med Ødegaard) så det er absolut ingen indikation om hvad Ance synes om spilleren og hans niveau!

Donde está la biblioteca?

2 uger 6 timer siden #1509 af El Siete
​Mayoral, der netop er ankommet til LA, skulle være millimeter fra Getafe, til 10M. Mariano som backup, nej vel? 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 uger 5 timer siden #1510 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​I det mindste er det Mariano's sidste sæson i RMD. Så næste år er det vel nærmest umuligt at vi ikke henter en ny 9'er.

2 uger 5 timer siden #1511 af madrid2000

Kiwes post=152262 skrev: ​I det mindste er det Mariano's sidste sæson i RMD. Så næste år er det vel nærmest umuligt at vi ikke henter en ny 9'er.

Mariano har haft the luksus. Hivet en fed hyre hjem uden at bidrage med en skid. Har afvist alle tilbud. Det sportslige har slet ikke betydet en dyt for ham. Han er snart 29. Ud over det ene sæson i Lyon har han jo næsten spildt hele sin karriere. Vildt nok, at han virker tilfreds med sin rolle.

2 uger 4 timer siden #1512 af Higuain99
Ved godt, at Mayoral aldrig har været nogen verdenstjerne, men havde da håbet, at han kunne overraske positivt med nogle gode indhop.

Det begynder godt nok at være svært at være positiv for denne sæson, hvis ikke angrebet forstærkes. Får Benzema en muskelskader eller lign, så scorer vi ikke nogen mål i den periode han må undværes. Er ved at være tabt for ord. Vi behøves ikke gå ud og springe banken, men gør dog et eller andet..
Sidste redigering: 2 uger 4 timer siden ved Higuain99.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.