Den store transferrygte-tråd

2 måneder 1 uge siden #1489 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

DeLaRed post=152145 skrev:

Dragam post=152139 skrev:

DeLaRed post=152136 skrev: @Dragam

WHAT??? Zidane faldt helt igennem for Real “til sidst”…det er første gang jeg hører nogen sige det, og er da heller ikke den oplevelse jeg havde af ham i hans sidste season. Vi kan godt blive enige om at Real ikke spillede fremragende mere, men da ikke pga Zidane…jeg er helt blæst bagover af den kommentar.

EDIT: han laver 9 mål og 11 assists i sin sidste season i Real, på 33 kampe…jeg gentager, WHAT???

​Det var måske lidt sat på spidsen, men det fungerede ikke rigtigt - det følte Zidane heller ikke selv, hvilket jo også var derfor han valgte at indstille karrieren, selvom hans præstationer for frankrig klart viste, at han stadig havde niveauet, når han lå centralt som styrmand.

​Sorry, men forstaar jeg rigtigt, at du siger at Zidane instillede karrieren fordi hans blev tvunget til at spille venstre midtbane i Madrid?

Nej, det er ikke korrekt forstået.

"I didn't want to go on for another year. The past two years I haven't been on top form and that's no good when you play at a club like Real."

www.skysports.com/football/news/2374656/...announces-retirement

Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved Dragam.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 måneder 1 uge siden #1490 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Vil folk have CR7 tilbage?

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Endrick og Moukoko plus Castilla spillere på 1 holdet.

2 måneder 1 uge siden #1491 af The European Super League

9eren post=152144 skrev: Jeg stoler på klubben 100%, men jeg stolte ikke på Hazard! Learn the difference!

Jeg kritiserer andre bruger for deres manglende evne til at vurdere beslutninger og spillernes niveauer. Når argumenterne hedder at “han kan kun lave en tåhyler”

og resten af dit ordkløveri gider jeg altså ikke at kommenterer videre på.

Jeg synes ikke din logik holder men jeg vil lade dig få det sidste ord i sagen, hvis du svarer tilbage på den her.

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Thomaskjensen, JesperThomsen

2 måneder 1 uge siden #1492 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=152146 skrev:

DeLaRed post=152145 skrev:

Dragam post=152139 skrev:

DeLaRed post=152136 skrev: @Dragam

WHAT??? Zidane faldt helt igennem for Real “til sidst”…det er første gang jeg hører nogen sige det, og er da heller ikke den oplevelse jeg havde af ham i hans sidste season. Vi kan godt blive enige om at Real ikke spillede fremragende mere, men da ikke pga Zidane…jeg er helt blæst bagover af den kommentar.

EDIT: han laver 9 mål og 11 assists i sin sidste season i Real, på 33 kampe…jeg gentager, WHAT???

​Det var måske lidt sat på spidsen, men det fungerede ikke rigtigt - det følte Zidane heller ikke selv, hvilket jo også var derfor han valgte at indstille karrieren, selvom hans præstationer for frankrig klart viste, at han stadig havde niveauet, når han lå centralt som styrmand.

​Sorry, men forstaar jeg rigtigt, at du siger at Zidane instillede karrieren fordi hans blev tvunget til at spille venstre midtbane i Madrid?

Nej, det er ikke korrekt forstået.

"I didn't want to go on for another year. The past two years I haven't been on top form and that's no good when you play at a club like Real."

www.skysports.com/football/news/2374656/...announces-retirement

​Ok, så det har netop intet med hans position på banen at gøre.

Ingen grund til vi diskutere den videre, vi har tydeligvis 2 vidt forskellige hukommelser omkring hvordan Zidane afsluttede karrieren i Madrid. For midt vedkomne var han klart en af vores bedste spillere i 05/06 seasonen, hvorimod et hav af han kollegaer underpræsterede gevaldigt.

Donde está la biblioteca?

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
2 måneder 1 uge siden #1493 af 9eren
Mariano tager ikke i mod de tilbud der kommer. Jeg synes det er på tid at han får vist sit talent i en mindre klub. Han har været fin at have i klubben, men jeg ser altså hellere at man får skippet ham afsted så der er plads til Latasa og Mayoral.

Spørgsmålet er stadig om Odriozola bliver i Madrid ellers skal vi skippe en spiller mere. Og lige nu ser det ikke ud til at vi sælger flere. Vil gerne have Asensio bliver, og kan bedre acceptere en afgang af Ceballos.

Det ville være rart at have Latasa og Mayoral som muligheder da begge spillere giver noget forskelligt til holdet!

Madridista desde 1989
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved 9eren.

2 måneder 1 uge siden #1494 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=152147 skrev: Vil folk have CR7 tilbage?

​Det er der allerede blevet spurgt om af forummets cr7 fanboys... og svaret er NEJ !

Han var et nødvendigt onde dengang han var i klubben, i kampen mod barca... men idag er det eneste han vil bringe en masse uro i klubben. Han er over the hill. Farvel og tak til lejesoldaten.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
2 måneder 1 uge siden #1495 af 9eren
Med alt det han har gjort for klubben så er han altid velkommen i mine øjne. Og nej han når selvfølgelig ikke det samme niveau, men det vil ikke være ringe det vi vil se fra hans side af.

Jeg har heller ikke en eneste realistisk tanke om at han skulle komme tilbage. Jeg ville ikke brokke mig hvis han skifter til os!

Madridista desde 1989

2 måneder 1 uge siden #1496 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=152153 skrev:

9eren post=152147 skrev: Vil folk have CR7 tilbage?

​Det er der allerede blevet spurgt om af forummets cr7 fanboys... og svaret er NEJ !

Han var et nødvendigt onde dengang han var i klubben, i kampen mod barca... men idag er det eneste han vil bringe en masse uro i klubben. Han er over the hill. Farvel og tak til lejesoldaten.

​Helt enig. Det ville nok ende i et af de største flops i historien af mange forskellige årsager.
For det første er der en grund til at ingen gider have ham selvom han gør alt hvad han kan for at komme til at spille Champions League. Han bidrager ikke med ret meget uden bolden længere. Selvfølgelig laver han mål, men vi har verdens bedste fodboldspiller som angriber, så der er ingen grund. Og hvorfor dog fjerne enten Vinicius eller Benzema fra deres plads? Man henter ikke CR7 for at sætte ham på bænken. Så kommer der i den grad uro som du også siger.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo, Thomaskjensen

2 måneder 1 uge siden #1497 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Han skal tilbage til Lissabon og slutte karrieren. Ellers skal han ændre sin negative attitude og forsøge at bidrage til Ten Haags projekt, som faktisk ser ret spændende ud. Men det vil jo kræve en stor portion ydmyghed.

Han er ved at pisse på sit gode navn med den måde, han opfører sig på.

Og ja, det ville være et massivt selvmål at hente ham tilbage, efter alt det vi har været igennem for at skabe et konkurrencedygtigt hold igen efter han smuttede.

2 måneder 1 uge siden #1498 af Matamoro
 @Brylle
Du har nok ret i at det er for tidligt at afskrive Modric og ligeledes for tidligt at gøre Camavinga til fast mand. Jeg er dog ikke bekymret for midtbanens offensive kvaliteter med denne opstilling. Jeg tror at en spiller som Tchouameni vil være meget med end en erstatning for Casemiro. Jeg tror han kan blive en Pogba på sine bedste dage. Det samme med Valverde. Han kan komme til at eksplodere i næste sæson. Du har ret i at vores backs ikke er højeste kvalitet. Men det er åbenbart det som vi satser på.
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved Matamoro.

2 måneder 1 uge siden #1499 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Matamoro post=152165 skrev:  @Brylle
Du har nok ret i at det er for tidligt at afskrive Modric og ligeledes for tidligt at gøre Camavinga til fast mand. Jeg er dog ikke bekymret for midtbanens offensive kvaliteter med denne opstilling. Jeg tror at en spiller som Tchouameni vil være meget med end en erstatning for Casemiro. Jeg tror han kan blive en Pogba på sine bedste dage. Det samme med Valverde. Han kan komme til at eksplodere i næste sæson. Du har ret i at vores backs ikke er højeste kvalitet. Men det er åbenbart det som vi satser på.

​Der er i hvert fald masser af kampe som er presset ind, så vi får heldigvis lov til at se dem alle en hel del tænker jeg. Og så må vi håbe at Tchouameni er den gode version af Pogba i så fald :D 
Følgende bruger(e) sagde tak: Evden, JesperThomsen, The European Super League

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
2 måneder 1 uge siden #1500 af 9eren
Endrick fylder i dag 16 og har skrevet under snart på sin første pro-kontrakt. Om to år kan vi signe ham. Vini gør allerede sit for at få Endrick til Madrid !

Madridista desde 1989

Leveret af Kunena Forum