Den store transferrygte-tråd

1 uge 2 dage siden #1537 af Real HWL
​Ancelotti har jo meldt ud at vi er færdige på transfermarked, så jeg tænker ikke at vi forstærker angrebet yderligere. Tænker han må være glad for sin trup. Jeg krydser bare fingre for Benzema holder sig skadesfri. 

Venstrekant: Vini og Hazard
Højrekant: Rodrygo og Asensio (Valverde)
Angriber: Benzema og Mariano (Latasa)

Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 2 dage siden #1538 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

DarioGomez post=152415 skrev: Wow. Real Madrid har simpelthen et ungt talent i klubben, som de håber bliver til noget.

Breaking!

​dagens kommentar!

du bliver hermed valgt til månedens podcast :)

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

1 uge 2 dage siden #1539 af Petroleum
​Meldinger går på at Bernardo Silva er blevet tilbudt til Real og Barca. 
Skal vi ikke bare sælge Mayoral og Asensio og så få Bernardo ind til HW? Kæft en signing det ville være. Når man snakker om hvad der er ledigt på markedet, så må det være det ypperste pt. Også selvom han ikke er en klassisk HW. Han skal nok dominere derovre alligevel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, El Siete, JesperThomsen

1 uge 2 dage siden #1540 af 9eren
Vi får sgu ikke B Silva. Vi har jo ikke brug for flere midtbane spillere

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

1 uge 2 dage siden #1541 af Kasillas
​Jeg er ikke sikker på at transfervinduet er lukket "bare" fordi Ancelotti har udtalt at den er, da manden kan have en bagvedliggende dagsorden. Lidt ligesom når politikere siger en ting udadtil, men gør noget andet senere alligevel. - Måske Ancelotti ikke vil smadre harmonien i tilfældet af at truppen forbliver den samme.

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano

1 uge 2 dage siden #1542 af 9eren
Den eneste grund må være at man vil holde sine transfer emner skjult for Mbappe og PSG, der gør alt for at vi skal have en sejr på transfermarkedet.

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

1 uge 2 dage siden #1543 af Cristiano7

Real HWL post=152416 skrev: ​Ancelotti har jo meldt ud at vi er færdige på transfermarked, så jeg tænker ikke at vi forstærker angrebet yderligere. Tænker han må være glad for sin trup. Jeg krydser bare fingre for Benzema holder sig skadesfri. 

​Jeg krydser fingrene for at Mariano endelig bliver solgt og vi får en anden ordentlig angriber som backup. 

1 uge 2 dage siden #1544 af Real HWL

Cristiano7 post=152422 skrev:

Real HWL post=152416 skrev: ​Ancelotti har jo meldt ud at vi er færdige på transfermarked, så jeg tænker ikke at vi forstærker angrebet yderligere. Tænker han må være glad for sin trup. Jeg krydser bare fingre for Benzema holder sig skadesfri. 

​Jeg krydser fingrene for at Mariano endelig bliver solgt og vi får en anden ordentlig angriber som backup. 

Ja man kan jo have lov til at håbe. Men jeg tror ikke på det. Han trives på bænken med sin fede løn. Hans land skal heller ikke med til VM, så han er ingen gang presset på den front. Han kommer til at løbe sin kontrakt ud ligesom Bale.

1 uge 2 dage siden #1545 af 9eren
Mayoral mangler en underskrift snart for at blive Getafe spiller!

Så der er ved at komme lidt plads i truppen til Latasa

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

1 uge 2 dage siden #1546 af The European Super League
​Jeg må indrømme at jeg aldrig rigtig har set et lys i Mariano.

Eller nu skal jeg ikke lyde klogere end jeg er. Jeg har aldrig set et lys i ham i den tid han har spillet i Real Madrid. Lidt ligesom alle jer andre. Jeg kunne faktisk godt lide hvad han viste i Lyon. En super hurtig og energifyldt angriber, der kunne sparke det meste ind. Selv fra dårlige vinkler. En slags (super) dårlig Ronaldo Brazil. Men vi har intet set til det i Real Madrid synes jeg.

Jeg håber han ønsker at komme videre men det kan godt være at 9'eren har ret i at han bare kører kontrakten ud. Vi skal i hvert fald ikke være den klub, der begynder at presse sine spillere, så hvis han ikke vil videre, så må han gerne blive. Folk skal vide at det ikke er farligt at skifte til Real Madrid fordi vores humør er ikke skiftende fra sæson til sæson.

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

1 uge 2 dage siden #1547 af The European Super League
​Jeg tror ikke Bernado Silva er sat til salg. Det ville ellers være et kanon køb. Dyrt men alle pengene værd. Men jeg tvivler på at Pep Guardiola vil af med ham.

Står City og leder efter penge til en transfer? Det er vidst vores eneste angrebsvinkel, så jeg tvivler.

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

1 uge 2 dage siden #1548 af Thomaskjensen
Har altid elsket den energi Mariano kom på banen med, synd at talentet ikke fulgte med.

Silva er en drøm, men tror ikke på det. Han bliver desuden alt for dyr.

Hvad med Timo Werner, florere en del rygter, at RM enten vil leje eller købe.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.