Den store transferrygte-tråd

1 uge 5 dage siden #1525 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Castillas Alberto Retuerta er også smuttet men til Depor.

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 5 dage siden #1526 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=152308 skrev: Ja men det er ikke Jovic pris og det er “små penge” vi taler om.

Det virker ikke til at Mayoral har i sinde at blive i Real Madrid som 4-5-6 mand. Jeg må så sige at kan vi få en angriber som bomber kasser ind fra højre og venstre, så er 20 millioner givet ganske godt ud!

håbet om en angriber er så stort, men jeg tror stadig ikke vi ser flere indkøb. Dog lyder det spændende med denne spiller. En rigtig target man men vil dælme også se hvad Latasa kan!

​Nu er han jo kun 4-5-6 mand fordi Ancelotti har i sinde at bruge Hazard og Rodrygo foer han bruger Mayo, for ellers er Mayo naturligvis foerst i koen lige efter Benzema, som den eneste anden CF vi har i truppen (jeg taeller ikke Mariano med, han er spild af energi).

Min pointe er at man vil smide 20mio efter en spiller, som paa ingen naevnevaerdig maade har bevist at han er bedre end Latasa (altsaa saa brug da Latasa istedet for og spar pengene), hvorimod man besidder en spiller der har bevist sig paa overste niveau, og netop er af den kaliber der er brug for som back-up til Benz der kommer til at spille 85% af alle minutter (17mall i Roma, 6 maal paa 18 kampe i Getafe, det er lige akkurat det man kan forvente af en spiller der skal vaere back-up til Benzema).

Nu siger jeg ikke, at man ikke skal hente en ung 19aarig fra den Oestriske liga, men fortsaar bare ikke man gidder tage chancen for det uvisse naar man staar med et sikkert kort paa haanden ifht Mayo.

(Nu ved hverken du eller jeg naturligvis hvad Mayo vil, hans agent har idag udtlat at han gerne vil blive i klubben, men at det er klubbens beslutning, altsaa det modsatte af hvad Ancelotti har sagt, saa der er nok en form for spil koerende bag kulissen...men hvis han vil blive, saa brug dog for helevde ham i naeste season og saa vent og se hvad markedet byder paa naeste sommer)

Donde está la biblioteca?

1 uge 5 dage siden #1527 af DeLaRed
Ikke en langsigtet loesning, men saa lige at Luis Muriel blev naevnt som CF back-up i en artikel. Jeg ved ikke meget om han, nogen der kan byde ind med lidt viden?

Men her har man da en CF der kunne vaere god for de 10-12 maal i en reserve rolle, og er over de 30aar, spoergsmaalet er om han gidder at sidde i skyggen af Benzema allerede nu.

1 uge 5 dage siden #1528 af 9eren
Jeg er ret sikker på at du og jeg slet ikke har set nok til at kunne sammenligne Latasa med nogen andre :)

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

1 uge 5 dage siden #1529 af DeLaRed

9eren post=152334 skrev: Jeg er ret sikker på at du og jeg slet ikke har set nok til at kunne sammenligne Latasa med nogen andre :)

​Enig, men det har vi heller ikke med Sesko, og derfor er 20mio pludselig ret mamge penge at skyde afsted efter et talent som vi på ingen måde ved om kan hjælpe os i kommende season hvis Benz blir skadet ;-)

1 uge 5 dage siden #1530 af 9eren
Det var det Håland blev købt til Dortmund for ikke?

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

1 uge 5 dage siden #1531 af schreiber77

Dog lyder det spændende med denne spiller. En rigtig target man men vil dælme også se hvad Latasa kan!​

​Jeg er helt enig i at han er et meget stort talent, og at 20 millioner er en rigtig fin pris for ham.

Men er problemet ikke netop det du skriver, han er en rigtig taget man. 
Det var Jovic også, han fungerede ikke... 

Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden ved schreiber77.

1 uge 4 dage siden #1532 af DeLaRed

9eren post=152336 skrev: Det var det Håland blev købt til Dortmund for ikke?

​Jo men Reinier han kostede mere ;-)

Fint nok hvis du gerne vil købe en række talenter og så krydse fingre for at en af dem blir den nye Vini, men jeg kigger på hvad holdet har desperat brug for til næste season, ikke om 3-5 seasoner, for i så fald er det potentielt ikke en dårlig handel, men nu står vi pt bare og mangler en back-up til Benz i kommende season og her ser jeg ingen grund til at tage chancer!

1 uge 3 dage siden #1533 af Kasillas
​Ifølge det franske Le Equipe (staveplade) har superagenten Mendes tilbudt den snart 28-årige Bernardo Silva til Real Madrid og Barcelona. - Spørgsmålet er hvad en fransk avis ved om interne anliggende hos Mendes eller Real Madrid/Barcelona? Men måske Mendes har plantet nyheden for at initiere samtale om en handel, men så havde det været mere smart, at plante historien i Marca/AS eller Sport/Mundo.

Jeg bliver fuldstændigt thrilled, hvis han kommer til Real Madrid: Han er venstrefodet, og har spillet de fleste af sine kampe enten som højrewing/højremidtbane og også som klassisk 10'er bagved angribere. 

Det er desuden lige gået op for mig, at Firmino har kontraktudløb næste sommer. Han minder på mange måder om Benzema i sit spil hvis jeg ikke tager fejl: En langsom angriber, men med super evner til at opbygge spil. - Jeg ville slet ikke klage over, at få ham, selvom jeg ikke helt er sikker på om startopstillingen ville gå op i en højere enhed med ham og Benzema på banen på samme tid.

Ved vi med 100% sikkerhed om Real Madrid overordnet set er færdig på transfermarked, eller er det sandsynligt at Perez hiver en kanin ud af hatten?

Jeg ville ikke klage, hvis vi kunne få både Silva og Firmino. Jeg ville tabe kæben, og det ville gøre os til top 3 med ét slag.

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano
Sidste redigering: 1 uge 3 dage siden ved Kasillas.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, JesperThomsen

1 uge 3 dage siden #1534 af The European Super League
​Jeg tror de som udgangspunkt er færdige med at købe spillere som Ancelotti har udtalt. Medmindre der opstår en mulighed, som er for god til at sige nej til.

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

1 uge 2 dage siden #1535 af 9eren

DeLaRed post=152358 skrev:

9eren post=152336 skrev: Det var det Håland blev købt til Dortmund for ikke?

​Jo men Reinier han kostede mere ;-)

Fint nok hvis du gerne vil købe en række talenter og så krydse fingre for at en af dem blir den nye Vini, men jeg kigger på hvad holdet har desperat brug for til næste season, ikke om 3-5 seasoner, for i så fald er det potentielt ikke en dårlig handel, men nu står vi pt bare og mangler en back-up til Benz i kommende season og her ser jeg ingen grund til at tage chancer!

​Reinier har ikke haft den bedste start i klubben, men jeg har læst mig frem til at man stadig har håb for at han skal blive til noget!

Madridista desde 1989
Jeg har Endrick feber!

1 uge 2 dage siden #1536 af DarioGomez
Wow. Real Madrid har simpelthen et ungt talent i klubben, som de håber bliver til noget.

Breaking!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Daniel, Lars1991, Thomaskjensen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.