Den store transferrygte-tråd

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 6 måneder siden #1909 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Til os og at Rodrygos fremgangs måde skulle være ideelt for hans skifte. Der er lang tid til, men kan man ikke allerede lave en handel nu som så først træder i kraft på hans 18 års?

Det er sådan noget med at love og måske betale i forkøbet, som det var med Vini og Rodrygo!

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1910 af Real HWL

9eren post=154858 skrev: Til os og at Rodrygos fremgangs måde skulle være ideelt for hans skifte. Der er lang tid til, men kan man ikke allerede lave en handel nu som så først træder i kraft på hans 18 års?

Det er sådan noget med at love og måske betale i forkøbet, som det var med Vini og Rodrygo!


Syntes bare jeg læste for et par uger siden at Barca også var inde i kampen om ham? Men jeg tænker da vi må være store favoritter til at få ham. Ødegaard hentede vi da han var 15-16 år. Det burde man da også kunne med ham her. Men så skal man vist også tilbyde hans mor eller far et job også. Jo du kan godt lave en handel nu som først træder i kræft når han fylder han. Så det er om 1,5 år ca.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 6 måneder siden #1911 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

Real HWL post=154867 skrev:

9eren post=154858 skrev: Til os og at Rodrygos fremgangs måde skulle være ideelt for hans skifte. Der er lang tid til, men kan man ikke allerede lave en handel nu som så først træder i kraft på hans 18 års?

Det er sådan noget med at love og måske betale i forkøbet, som det var med Vini og Rodrygo!


Syntes bare jeg læste for et par uger siden at Barca også var inde i kampen om ham? Men jeg tænker da vi må være store favoritter til at få ham. Ødegaard hentede vi da han var 15-16 år. Det burde man da også kunne med ham her. Men så skal man vist også tilbyde hans mor eller far et job også. Jo du kan godt lave en handel nu som først træder i kræft når han fylder han. Så det er om 1,5 år ca.

​Jeg har været lidt i små dialog omkring Endrick med
Peter Arnholt. En meget sympatisk person. Han genopfriskede lige hvordan Real Madrid fik første ret på Rodrygo og Vini. Altså planen er nogenlunde det samme med Endrick. Ja Barcelona er også inde i billedet og vi skal se dem som konkurrent i denne transfer. I princippet kan Endrick blive lovet til Real Madrid og nu hvor han kan se hvor godt det går med Vini og Rodrygo, så håber jeg da også at han ikke vælger Barcelona. Jeg kan heller ikke tro på at Endrick ikke ønsker at spille med os. Real Madrid har bare historisk set haft det bedre med brasilenere end Barcelona har haft det. Dermed ikke sagt at Neymar, Rivaldo, Romario og et par enkelte mere ikke har haft vellykket ophold i den catalanske klub. Læg oveni at på trods af at Barcelona har haft skaffet penge til transfers og lønninger, så har de stadig en stor gæld til andre klubber med mere. Det vil undrer mig meget hvis de er foran i det her kapløb. 

Men når vi kigger på Real Madrid og deres historik med brasilenere, så har de godt nok haft det som blommen i et æg. Endrick er i øvrigt meget sympatisk og har ro på skriver Peter Arnholt. Så det er ikke en Robinho case vi får, men endnu en Rodrygo og Vinicius. De to har trods alt ikke haft stjernenykker som Neymar og Robinho!

edit: Rodrygo og Vini blev lovet til Madrid i en alder af 17 år ca og samme fremgangs måde søger man med
Endrick. Selve handlen skulle ligne Rodrygos. 

Endrick kan blive oplært af de to andre og så blev Marcelos søn heldigvis i Real Madrid. Marcelos søn præstere for vildt og derfor også en mulighed for Marcelo at få indflydelse på Endrick transferen

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 6 måneder siden #1912 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Min kammerat er i øvrigt venner med Calafat på facebook. Ved ikke hvor meget kontakt de har med hinanden, men det er ikke små ting han laver for klubben. Så han kommer vidt omkring og har kontakt til både pressen med mere. Jeg nænner ikke at spørge ham, for bare da jeg blev interviewet af min peña for nogle år tilbage og ønskede 25årig Hazard til klubben under interiewet kunne jeg se han nærmest stampede i gulvet. Det der med at snakke spillere som ikke er i truppen og spørge indtil mulige transfers er ikke særlig acceptabelt i peñaen. Men når jeg ser ham, så kan det godt være at jeg prøver på en mere gentle måde at høre hvor meget han sådan hører for Calafat om hans evner i brasilien.

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1913 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Er det nogle af jer der kan gøre mig klogere på Jude Bellingham?

Real Madrid/ Florentino Perez virker meget opsat på ham til den nye fremtid på midtbanen. 

Kan han noget som Camavinga, Valverde og Tchouameni ikke kan?- jeg forstå godt at vi skal have noget brede på midtbanen. Men manglet vi ikke en spiller til fremtiden med Modric’s blik for spillet?- Her har jeg selv et godt øje til Martin Ødegaard feks.

Kan Jude Bellingham være den næste kreative spiller efter Modric? 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 6 måneder siden #1914 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Der SKAL købes en angriber her og nu!

Benzema skadet igen.

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1915 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=155069 skrev: Der SKAL købes en angriber her og nu!

Benzema skadet igen.

​Ja, for transfervinduet er åbnet helt specielt, kun for Real Madrid, lige her og nu... Slap nu af. Han er ikke mere skadet, end han bliver sparret efter 90 minutter mod Shakhtar, frem mod returkampen, hvor man formentlig også lader ham sidde over, så han er klar til Barca, så værre er det ikke.
Og nej, selvfølgelig skal klubben ikke bare hente en angriber blot for at købe. Det skal være den rette spiller, ikke bare en panikløsning.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Thomaskjensen, The European Super League

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1916 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Den store transferrygte-tråd

Dybbøl post=155068 skrev: Er det nogle af jer der kan gøre mig klogere på Jude Bellingham?

Real Madrid/ Florentino Perez virker meget opsat på ham til den nye fremtid på midtbanen. 

Kan han noget som Camavinga, Valverde og Tchouameni ikke kan?- jeg forstå godt at vi skal have noget brede på midtbanen. Men manglet vi ikke en spiller til fremtiden med Modric’s blik for spillet?- Her har jeg selv et godt øje til Martin Ødegaard feks.

Kan Jude Bellingham være den næste kreative spiller efter Modric? 

​Jeg synes du skal tage og se nogle kampe med BVB. Jude er en fænomal spiller, og du kan ikke sammenligne ham med nogen af de tre, akkurat som du heller ikke kan sammenligne Camavinga, Valverde og Tchouameni, for det er tre vidt forskellige spillere, med vidt forskellige styrker, akkurat som Jude er en helt anden spiller med andre karakteristika.

Okay, jeg har set nogle på det seneste sammenligne både Valverde og Belligham med Gerrard, men jeg mener faktisk Valverde minder mest om Gerrard af de to. Bellingham er for mig en lidt anden type, som kan nogle ting de tre andre ikke kan. Han har et fantastisk blik for spillet, er dynamisk, god til at komme ind i boksen, kan bryde kæderne, er mere driblestærk end man lige regner med, og så synes jeg bare han har en X-faktor som de tre andre ikke har (selv om Camavinga også har lidt af det, med potentiale til mere). For mig er Bellingham sådan en spiller, der - selvom han er bedst centralt på banen (med udgangspunkt centralt til venstre) - kan spille over det fucking hele. Sætter du ham til højre, venstre, centralt, som falsk 9'er, eller som 10'er, så leverer han og giver holdet noget ekstra. Han har alt hvad Paul "wastedmycareer" Pogba kunne have været, hvis han ikke havde pisset det meste væk på sin hårfarve og sit voodoo-show.

Og det siger jeg også med det in mente, at han kun er 19 år gammel. Han bliver kun bedre og bedre, hvilket er skræmmende, eftersom han allerede kan dominere kampe mere eller mindre på egen hånd. Plus, så virker han bare som en ydmyg gut, der arbejder stenhårdt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 6 måneder siden #1917 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

El_Juan post=155070 skrev:

9eren post=155069 skrev: Der SKAL købes en angriber her og nu!

Benzema skadet igen.

​Ja, for transfervinduet er åbnet helt specielt, kun for Real Madrid, lige her og nu... Slap nu af. Han er ikke mere skadet, end han bliver sparret efter 90 minutter mod Shakhtar, frem mod returkampen, hvor man formentlig også lader ham sidde over, så han er klar til Barca, så værre er det ikke.
Og nej, selvfølgelig skal klubben ikke bare hente en angriber blot for at købe. Det skal være den rette spiller, ikke bare en panikløsning.

Jeg kan godt lide din tanke gang om, at det skal være den “rette” angriber! Især når samtlige af os andre brugere herinde kun ønsker angribere, som ikke kan scorer mål, eller ikke kan finde sammen med de andre spillere i truppen på banen eller udenfor. Rettere sagt, næste gang jeg går i netto, skal jeg nok lade være med at vælge de rådne kartofler til kartoffel salaten! 

Der er ikke lang tid til januar så man kan jo godt lave en handel nu. Og Benzema er sgu ikke i form lige pt og vi skal have en der kan give noget modstand! 

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1918 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=155072 skrev:

El_Juan post=155070 skrev:

9eren post=155069 skrev: Der SKAL købes en angriber her og nu!

Benzema skadet igen.

​Ja, for transfervinduet er åbnet helt specielt, kun for Real Madrid, lige her og nu... Slap nu af. Han er ikke mere skadet, end han bliver sparret efter 90 minutter mod Shakhtar, frem mod returkampen, hvor man formentlig også lader ham sidde over, så han er klar til Barca, så værre er det ikke.
Og nej, selvfølgelig skal klubben ikke bare hente en angriber blot for at købe. Det skal være den rette spiller, ikke bare en panikløsning.

Jeg kan godt lide din tanke gang om, at det skal være den “rette” angriber! Især når samtlige af os andre brugere herinde kun ønsker angribere, som ikke kan scorer mål, eller ikke kan finde sammen med de andre spillere i truppen på banen eller udenfor. Rettere sagt, næste gang jeg går i netto, skal jeg nok lade være med at vælge de rådne kartofler til kartoffel salaten! 

Der er ikke lang tid til januar så man kan jo godt lave en handel nu. Og Benzema er sgu ikke i form lige pt og vi skal have en der kan give noget modstand! 

​Ja, for januar-vinduet er historisk og notorisk set det transfervindue, hvor de bedste spillere, spillere som er gode nok til Real Madrid, er ledige på markedet. Jeg antager du går efter en Milan Baros-type topscorer, som brager igennem til VM-slutrunden, og straks skal han til Real Madrid og gøre sig som en anden Jovic? :D

Edit: Det kan være Bale brager igennem igen til slutrunden, så kan Real hente ham frem til sommer på en lejeaftale for resten af sæsonen!
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1919 af NadaMás
​Hvor finder i info på Benz´ skade? Syntes ikke jeg har stødt på det. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1920 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Den store transferrygte-tråd

NadaMás post=155074 skrev: ​Hvor finder i info på Benz´ skade? Syntes ikke jeg har stødt på det. 

​Der er ingen "medical report," hvis det er det, du efterspørger. Ifølge AS og MARCA melder klubben om muskelømhed og træthed, og som Madridista.dk ligeledes har nævnt, så er der med andre ord tale om en forebyggende pause, så han ikke skulle rende ind i en skade inden El Clasico.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce