Den store transferrygte-tråd
Det betyder vel så at vi har opgivet Bellingham.9eren post=159402 skrev: www.defensacentral.com/real_madrid/16778...dicion-para-firmarlo
I følge Defensa central skulle Gabri Veiga være klar for Madrid næste sæson men der mangler lige nogle små ting.
Dermed står vi med Alvaro Rodriguez, Fran Garcia og Gabri Veiga til den næste sæson som indkøb.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Kiwes post=159408 skrev: Cancelo får ikke meget spilletid i Bayern på det seneste. Mindes også jeg har læst at Bayern ikke har tænkt sig at benytte sig af købsoptionen. Jeg holder stadig på at han ville være en perfekt signing for os - til den rette pris selvfølgelig. Ikke den stærkeste defensivt, men det gør han i den grad for i offensiven.
Ja, jeg har altid synes Cancelo og Trent Alexander har været dybt overvurderet. De har bare spillet på hold, hvor de ikke har skulle forsvare meget, og så har kunne vist deres kvaliteter på bolden. Et hold der er skræddersynet til dem. Det, plus vi er i en tid, hvor der er stor mangel på gode backs af en eller anden grund - der er selvfølgelig også større forventninger til hvad en back kan end nogensinde.
Med det sagt, ville begge selvfølgelig være et stort skridt op ifht hvad vi har nu. Men forventningerne skal lige være rigtige, også med transfersum og løn osv. De er altså ikke guds benådet back spillere og skal derfor ikke betales derefter.
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Edit: sorry at det var i sidste uge han var i Madrid for at lukke handlen.
kom så med Mbappe Antonio Silva og Kvaratskhelia
Kan Kvaratskhelia spille på højrekanten eller centralt? Han vil gerne til Madrid, men vi har bare ikke brug for endnu en venstrekant.9eren post=159641 skrev: Bild skriver at Bellinghams far nu er taget til Madrid for at lukke handlen!
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- 9eren
- Gæst
-
Meget enig. Håber man kan bruge ham centralt mest. Højrekanten har Brahim og Rodrygo (Asensio). Men skulle man spare på Vini engang i mellem kan han vel også spille der :)El Siete post=159659 skrev:
Kan Kvaratskhelia spille på højrekanten eller centralt? Han vil gerne til Madrid, men vi har bare ikke brug for endnu en venstrekant.9eren post=159641 skrev: Bild skriver at Bellinghams far nu er taget til Madrid for at lukke handlen!
Her er jeg bange for at en midtbane med:
Camavinga Tchoumani Bellingham
bliver for meget power og for lidt finesse.
Hvor derimod en midtbane med:
Camavinga Tchoumani Kvaratskhelias
stadig kunne spille med power og energi, men også med finesse.
Kvaratskhelia eller Jamal Musiala på den 3 mands midtbane synes jeg kunne være rigtig spændende. De tager begge en masse løb og positioner for at modtage bolden og de kan vende på en tallerken.
- 9eren
- Gæst
-
Jeg er helt enig.. Vi skal ikke give den mindste peseta for ham.. Den måde det sket på sidste sæson, synes jeg ikke PSG skal stå og ha 200 millioner euro i hånden af os.. HVAD tror de selv på!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Marca har spurgt sine læsere om Mbappé og de er enige med dig. Og endnu vigtigere: Det er jeg også.9eren post=159683 skrev: Mbappe ja, men gratis. Overskrift på AS.
Jeg er helt enig.. Vi skal ikke give den mindste peseta for ham.. Den måde det sket på sidste sæson, synes jeg ikke PSG skal stå og ha 200 millioner euro i hånden af os.. HVAD tror de selv på!
Hvad Mbappé gjorde sidste år er fuldstændig utilgiveligt og skal han på nogen måde have en chance for at trække Real Madrid-trøjen til sommer, skal han gøre to ting:
1) Offentligt undskylde for sin handling.
2) Købe sig fri af sin kontrakt med Q$G, så han kvit og frit kan skifte.
Gør han ikke begge ting, skal han bare holde sig langt væk!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg er lige så skuffet over Mbappé forrige sommer som så mange andre, men jeg ser stadig anderledes på det end ovenstående.Siempre Madrid post=159684 skrev:
Marca har spurgt sine læsere om Mbappé og de er enige med dig. Og endnu vigtigere: Det er jeg også.9eren post=159683 skrev: Mbappe ja, men gratis. Overskrift på AS.
Hvad Mbappé gjorde sidste år er fuldstændig utilgiveligt og skal han på nogen måde have en chance for at trække Real Madrid-trøjen til sommer, skal han gøre to ting:
1) Offentligt undskylde for sin handling.
2) Købe sig fri af sin kontrakt med Q$G, så han kvit og frit kan skifte.
Gør han ikke begge ting, skal han bare holde sig langt væk!
Først og fremmest skylder han ikke nogen en undskyldning. Der er ikke noget unormalt i at starte en budkrig for at sikre sig den bedste kontrakt. Han har åbent været ude at sige, både før og efter at han underskrev kontrakten, at han gerne vil til Real Madrid. Forrige sommer var en gylden mulighed for ham selv, så vel som klubben - Så det klinger ufatteligt hult nu ift. tidligere, men med det være sagt skylder han altså ikke nogen at spille for Real. Uanset hvor høje forhåbninger vi har haft om ham, qua hans udtalelser, så har Real altså ikke veto-ret på Mbappé. Falske forhåbninger, måske. Grisk, ganske bestemt. Nok også meget påvirket af Macron og Nasser, da der var åbenlyse interesser for at han stadig var PSG-spiller under VM. Hans mor virker meget irriterende, men det er ikke det der skal skille os ad.
Det der gør det så ulykkeligt i min verden at han ikke kom til klubben er, at Perez havde lagt alle sine æg i Mbappé-kurven. Sparret op, nedprioriteret offensive forstærkninger i nogle år. Men det skal i min optik falde tilbage på klubben, ikke spilleren.
Selvfølgelig får han brug for at vinde fansene over på en helt anden vis end han skulle hvis han var skiftet sidste sommer, men det skal sgu da ikke være ved at udstille sig selv. Det lyder lidt som om at vi påtager os en offerrolle, og vi vil kun have ham til klubben, hvis han kan sige han gjorde noget forkert? Han træf den forkerte beslutning for sig selv, bevares, men det er sgu ikke første gang man har set det i fodboldens verden.
Han skal være forberedt på at gå markant ned i løn hvis han vil til klubben. Han skal også afgive en god andel af sine image-rights. Dertil skal han ikke tro han kan komme ind og have yderligere indflydelse på hvad der sker i klubben.
Han er 200 mio. euro værd. Det skal der ikke herske tvivl om. Og for mig er jeg sgu lige glad med om de penge skulle gå til en gentlemansklub som Bayern, eller en klub som PSG. Det er altså ikke fordi vi lægger penge til Al-Queda. Så er spørgsmålet så, om Real er for stolt til at betale sådan et beløb for en spiller, der i fuld offentlighed tidligere afviste klubben. Det skal jeg ikke kunne gøre mig klog på, men i et sådan tilfælde vil jeg mene at følelser snakker højere end rational - Selvfølgelig betinget at han går ned i løn, og resterende ovenstående ´krav´.
Det er vel ham eller Haaland, der kan være den nye talisman i det sportslige projekt. Store hold har som regel en stjerne af Ronaldo/Messi/Salah/Lewan-kaliberen. Jeg vil bestemt ikke afvise at Vini Jr. kan blive den mand, ser man eksempelvis på hans output i Chl i denne sæson, så tyder noget på det, men han virker stadig ikke konsekvent nok. Det bliver han nødt til at blive, når Benzema ikke er i klubben længere - Ligesom Benzema gjorde det, da Ronaldo skiftede. Vi skal have en spiller der er rimelig garant for 20-25+ mål årligt.
Vi står snart til at miste Benzema, Modric og Kroos. Det er store personligheder i truppen. Nuvel, Fede og Militao er eksempelvis allerede kæmpe skikkelser som bliver grundstenene de næste mange år, men det er jo ikke dem holdet bliver bygget op om. Jeg ved ikke som sagt ikke om Vini Jr. skal være den ubestridte stjerne de næste ti år, der er tvivl - Det har jeg ikke med at Mbappé eller Haaland kunne være det. Derfor er jeg sgu også klar til at købe Mbappé fri til sommer, hvis det skulle være muligt.
Så må han vinde fansene over ved at kæmpe på banen (noget han bliver nødt til at tilvænne sig) og scorer mål på samlebånd. Ikke ved at give en eller anden symbolsk undskyldning.