Den store transferrygte-tråd

3 år 2 måneder siden #2449 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​Det bliver sku spændende hvad der nu kommer til at ske! Endelig (forhåbentlig) kommer der til at ske noget på transferfronten. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #2450 af Thomaskjensen
SMUKT at stoppe på toppen, og for Benzema er det ikke farvel, men et på gensyn. Jeg er 100 på at han nok skal få en fremtrædende rolle sammen med Nadal :)

3 år 2 måneder siden #2451 af Raul7-2880

Hamid8210 post=163043 skrev: Næsten 15 år som angriber for Real Madrid. Bevidner om høj høj klasse. Han vil blive savnet vanvittig meget.

En æra er slut. 08/09 transfervinduet er fuldendt og Real Madrid bygge nyt og stærkt hold nu.

​Tja, ved ikke med stærkt, men man er i hvert fald tvunget til at bygge nyt

3 år 2 måneder siden #2452 af Chamartin
​Der er en million grunde til at takke og tiljuble Benzema for hans enorme bidrag til klubben i 14 år. Han er en af de største legender i klubbens historie. 

Jeg har det dog temmelig stramt over, at han vælger at være en brik i en diktaturstats sportswashing for at få værtsskab tildelt VM i 2030 for ussel mammon.

3 år 2 måneder siden #2453 af Cristiano7
Jeg håber at Perez vil prøve at gå efter Mbappe end at bruge penge på Kane. Jajaja der er en dårlig historie med os og Mbappe sidste sommer, men whatever. Hellere Mbappe end Kane.

Nr 7 er ledig nu og central angriber rolle er ledig nu.

3 år 2 måneder siden #2454 af PMO
Besvaret af PMO på emne Den store transferrygte-tråd

Cristiano7 post=163050 skrev: Jeg håber at Perez vil prøve at gå efter Mbappe end at bruge penge på Kane. Jajaja der er en dårlig historie med os og Mbappe sidste sommer, men whatever. Hellere Mbappe end Kane.

Altså Mbappé som VIL spille venstre kant og ikke central?

3 år 2 måneder siden #2455 af Cristiano7

PMO post=163051 skrev:

Cristiano7 post=163050 skrev: Jeg håber at Perez vil prøve at gå efter Mbappe end at bruge penge på Kane. Jajaja der er en dårlig historie med os og Mbappe sidste sommer, men whatever. Hellere Mbappe end Kane.

Altså Mbappé som VIL spille venstre kant og ikke central?

​Løber Benzema ikke altid ind på kanterne også? Er sikkert på Vini, Rodrygo og Mbappe kan skifte side flere gange under kampene :) 

3 år 2 måneder siden #2456 af Thomaskjensen
Det bliver jo en helt syg spændende sommer vi kan se frem til, og om jeg ikke mindes forkert så var der tale om at vi sidste sommer havde €350m at købe spillere for, dertil har vi skåret væk lønninger for €75-95m om året.

Bellingham og Kane er der således let råd til mens man stadig sidder med €100m at handle for.

Når Kroos og Modric så smutter næste år så er der yderligere små €50m der spares i løn, og det er vel hvad Mbappe eller Haaland skal have betalt.

Spændende sommer bliver det med 100% :)

3 år 2 måneder siden #2457 af Thomaskjensen
@Chamartin, det er ikke bare ussel mammon, det er grotesk mange penge der er tale om.
Med de penge han kommer tjene der kan selv uden bankgarantier stille med en lille milliard i garantier for at kunne stille op til præsident, så skal han bare lige havde været medlem i klubben i 20 år, og slå Nadal i et fremtidigt valg.

Jeg forstår udmærket Benzema i dette.

Jeg ser også hellere Mbappe end Kane trods vores historie, men deadline 1 juli, ikke en dag længere.

3 år 2 måneder siden #2458 af Raul7-2880

Chamartin post=163049 skrev: ​Der er en million grunde til at takke og tiljuble Benzema for hans enorme bidrag til klubben i 14 år. Han er en af de største legender i klubbens historie. 

Jeg har det dog temmelig stramt over, at han vælger at være en brik i en diktaturstats sportswashing for at få værtsskab tildelt VM i 2030 for ussel mammon.

​Årh nej, VM Qatar om igen…
Seriøst, stop nu med at klandre enkelte individer. 

3 år 2 måneder siden #2459 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​angiveligt skulle Benzema have nægtet at forlænge da han ikke ville være en byrde for klubben. Han følte ikke at han havde niveauet længere. Vi finder jo nok aldrig ud af om det virkelig passer, men hvis det er sandt får han lige lidt ekstra respekt herfra. Han må om nogen vide om tidspunktet er det rigtige.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

3 år 2 måneder siden #2460 af Dios
Besvaret af Dios på emne Den store transferrygte-tråd
​Mit syn på Real Madrid, vores udfordringer samt måde at gøre tingene på kan nærmest ikke være længere fra den måde Perez og co. har drevet klubben på i rigtig mange år. Nu har jeg tænkt og tænkt og kan simpelthen ikke finde hoved og hale i projektet - medmindre det kommer frem Ancelotti ikke skal træne holdet, og vores nye træner har godkendt alt det der sker pt. i klubben. 
I mit hoved giver det absolut ingen mening, at beholde en træner, som uden at tøve har erkendt, at han spiller med de spillere som kan vinde kampe her og nu, da det er hans job. Med andre ord, så har han altid gået med de ældre spillere i klubben, og det er sådan set fair nok.
Nu er vi for alvor gået ind i udviklingsfasen i Real Madrid. Modric og Kroos kan ikke længere bære holdet og Benzema spiller desværre sin sidste kamp i aften. Så mit spørgsmål er: Hvordan giver det mening for Perez og co. at beholde en træner, som der for det første ikke er Real Madrid træner de næste 3 år, og for det andet er kendt for (ikke bare i Real Madrid, men igennem hele hans karriere) ikke at bruge talenter samt rotere nok, så talenterne kan udvikle sig.
Han går med den samme stamme på 11 spillere og har sine faste 2-3 rotationsspillere. Resten af spillerne bliver bare ikke brugt. 
Jeg forstår simpelthen ikke, at man starter denne nye epoke med en så gammeldags træner, som der ingen fremtid er i. 
Hvis Bellingham bliver købt, så går Perez igen tilbage til de gamle dumme indkøb, hvor træneren ikke har indflydelse, og dermed skal forme spillet efter materialet. Nuvel, så kan de fleste trænere nok bruge Bellingham, men det er mere princippet i det jeg slet slet ikke forstår. 

Nu har jeg overhovedet ikke været aktiv herinde i langtid, så ved ikke om mange stadig er total pro Ancelotti, for dem var der rigtig mange af herinde, da jeg var aktiv, men er der ikke nogle som kan udfordre mine egne holdninger, eller i hvertfald prøve at sætte tingene i perspektiv om, hvorfor alt det der sker lige nu giver mening, for i mine øjne gør det virkelig ikke.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Kialpe, Ramos4

Leveret af Kunena Forum