Den store transferrygte-tråd
Brahim Diaz brænder for mange chancer. Arribas har til gengæld et vildt venstreben, der minder mig om, ja, Asensios.
Angående Nico Paz, så er det også gået hurtigt for ham. Jeg kan acceptere at han spiller kampe for Castilla, men som Kroos var inde på, så skal han altså træne med første holdet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er rigtigt ifht Arribas (omend hans venstre ben ikke er i naerheden af Asensio's ;-) men man blir ogsaa noed til at tage det niveau med hver enkelt spiller spiller paa med, der er ingen tvivl om at Arribas er for god til Castilla, men der er dog ingen beviser for at han ville vaere god nok til f.eks Milan (hvilket Brahim tydeligvis er), her mangler der simpelthen data, da han ikke har spillet nok foerste holds fodbold til paa nogen maade at bedoemme ham paa heojeste niveau, og dermed er han et langt stoerre wildcard end Brahim...saa den er vi uenige om ;-) (ifht afslutningerne fra Brahim, saa sagde man jo det samme om Vini sidste season, saa mon ikke angrebs traenerne i Real ville kunne faa mere ud af ham ogsaa?)Fondo_Sur post=163029 skrev: Ja, Brahim Diaz har prøvet at spille på topniveauet, men i længden synes jeg det ville være bedre at satse på Arribas nu. Det er selvfølgelig kun baseret på fornemmelser.
Brahim Diaz brænder for mange chancer. Arribas har til gengæld et vildt venstreben, der minder mig om, ja, Asensios.
Angående Nico Paz, så er det også gået hurtigt for ham. Jeg kan acceptere at han spiller kampe for Castilla, men som Kroos var inde på, så skal han altså træne med første holdet.
Ja fint nok, lad Nico og andre gode Castilla spillere komme med til 1. holds traening, det er naturligvis en god ide, for at udvikle dem yderligere og ogsaa laere spillere paa 1. holdet at kende, men han skal spille fodbold for Castilla da der skal minutter i benene paa ham, han er jo ikke i naerheden af at vaere god nok til at slaa Luka, Toni, Bellingham, Cama, fede, og Tchou af holdet (han kunne maaske godt slaa Ceballos af, men der skal jo ikke saa meget til ;-)...Lad ham bevise sig som den bedste for Castilla naeste season og traef derefter en beslutning om hvad der skal ske med ham.
Donde está la biblioteca?
Hvis det er sandt, saa er det jo oplagt at snupper Frimpong i samloeb med at man sender Odriozola afsted til en anden klub (evt. den anden vej, til Leverkusen, det ville da vaere en oplagt handel for begge klubber)
Donde está la biblioteca?
Brahim Diaz var sku også en dreng for et par år siden. Han er vokset med tilliden i Milano. Dette kan vi udnytte eller også give tilliden til fx Arribas, der måske har et større potentiale. I hvert fald ligner det at han har et større talent som målscorer. Den egenskab har vi akut brug for.
- Brylle
- Gæst
-
Jeg var ret ærgerlig over, at Brahim Diaz blev så lidt brugt. Synes altid han leverede på et højt niveau når han spillede. Altid målfarlig, VANVITTIG i kombinationerne med de andre spillere inde omkring midten og bare utroligti spændende. Han må virkelig have sejlet til træning eller der må have været andet galt.Fondo_Sur post=163032 skrev: Både Arribas og Nico Paz kan vel spille højre kant? De er i hvert fald venstrebenet er mere offensivt indstillede end de nævnte midtbanespillere. Det kunne være en idé at prøve dem af. Simpelthen fordi der nok ikke kommer til at ske så meget på den position andet end at Brahim Diaz nok kommer til at erstatte Asensio.
Brahim Diaz var sku også en dreng for et par år siden. Han er vokset med tilliden i Milano. Dette kan vi udnytte eller også give tilliden til fx Arribas, der måske har et større potentiale. I hvert fald ligner det at han har et større talent som målscorer. Den egenskab har vi akut brug for.
Jeg kan godt lide dine tanker om at de unge også får mere ansvar. De vokser sig ikke til verdensklasse uden at få muligheden. Ligesom Vinicius f.eks.
- Brylle
- Gæst
-
Altid noget at de fandt ud af det inden kampen i dag. Men stadig ærgerligt og vemodigt. Det bliver en smuk afsked og måske det faktisk er sundt at få skiftet ud her når man trækker den med de to gamle på midten så veteranerne skiftes ud flydende. Der synes at være nok med muligheder offensivt på markedet. Med så mange afgange er det godt nok en lille trup. Det MÅ simpelthen blive et spændende vindue vi går i møde!
Har bare villet understrege, at Arribas virkelig er klasse. Det er også vigtigt at få ungdomsakademiet største stjerne på førsteholdet. For hvis han ikke kan komme på, hvem kan så? Håber at ledelsen og Ancelotti læser med ;-)
- Brylle
- Gæst
-
Det er en god pointe. Det handler meget om hvordan man sammensætter holdet for der skal jo hentes nogle spillere nu. Arribas bør dog være fast inventar i førsteholdstruppen og relativt tæt på spilletid i næste sæson. Han bliver snart 22, så han skal også slå til.Fondo_Sur post=163040 skrev: Enig i, at Brahim Diaz er en speciel spiller. Har bare mine tvivl om han passer så godt i holdets spillestil for som du siger er hans spidskompetence kombinationerne og spilforståelse. Han har jo spillet sine ungdomsår i Manchester City, og er blevet uddannet med det der spil. Men måske er det lige, hvad holdet har brug for? Jeg ved det ikke. Der skal i hvert fald være flere målscorere. Rigtig gerne mindst tre som i de gamle dage med Bale og Di Maria på højrekanten.
Har bare villet understrege, at Arribas virkelig er klasse. Det er også vigtigt at få ungdomsakademiet største stjerne på førsteholdet. For hvis han ikke kan komme på, hvem kan så? Håber at ledelsen og Ancelotti læser med ;-)
- 9eren
- Gæst
-
En æra er slut. 08/09 transfervinduet er fuldendt og Real Madrid bygge nyt og stærkt hold nu.
9eren post=163042 skrev: Adios Benzema :(
Han skal have stor tak, men på
tide disse +35-årige ikke er stammen på holdet.