Den store transferrygte-tråd

3 år 1 måned siden #2581 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd

Kiwes post=163386 skrev: ​Nu skriver diverse journalister at Mbappe har sendt "signaler" til Perez, hvilket nu har gjort at man overvejer ikke at hente en 9'er i år og vente på ham og så smide Rodrygo på pladsen. Forhåbentlig ikke sandt men hvis ikke........så er vi sku også selv ude om det, magen til elendighed.

​Det er uholdbart. Mbappe havde chancen, der skal ikke planlægges efter ham. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2582 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Den store transferrygte-tråd

elle44 post=163387 skrev:

Kiwes post=163386 skrev: ​Nu skriver diverse journalister at Mbappe har sendt "signaler" til Perez, hvilket nu har gjort at man overvejer ikke at hente en 9'er i år og vente på ham og så smide Rodrygo på pladsen. Forhåbentlig ikke sandt men hvis ikke........så er vi sku også selv ude om det, magen til elendighed.

​Det er uholdbart. Mbappe havde chancen, der skal ikke planlægges efter ham. 

​Så får jeg satme også lange løg. Vi SKAL have en 9'er, hvis vi vinde noget næste sæson. 

KOM NU frem med pengepungen. 
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

3 år 1 måned siden #2583 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd

​Røgsignaler?! 
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

3 år 1 måned siden #2584 af Fondo_Sur
Jeg er sku holdt op med at følge med i de daglige transferrygter. Den der “kilde” Relevo leverer den ene melding efter den anden, der modstrider hinanden. Man bør bare holde sig til Fabrizio Romano og madridista.dk ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, JesperThomsen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #2585 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

Fondo_Sur post=163390 skrev: Jeg er sku holdt op med at følge med i de daglige transferrygter. Den der “kilde” Relevo leverer den ene melding efter den anden, der modstrider hinanden. Man bør bare holde sig til Fabrizio Romano og madridista.dk ;-)

​Rygter er efterhånden noget der høre til på et sankt hans bål som popups, spam opkald og reklamer. Jeg har godt nok scrollet forbi meget, men er også blevet fanget i en del.

Jeg er meget bekymret og falder måske i, at Real Madrid vil vente på Mbappe i 24. Hvis det er sandt så har jeg en fornemmelse, at vi bliver taget et hvis sted igen med en to km lang jernstang. Glem nu Mbappe og find et fornuftigt alternativ i en ung angriber. Oveni er Interessen for Alphonso Davies ret stor, så go all in på ham. Så skal det nok blive godt. Men køb en anden angriber nu i Bueno, Bonito y Barato form og selvfølgelig joven.

Det fremkommer i de spanske medier at Barcelona ingen penge har til spillere og at de fortsat må bruge Palancas, spillerne gå ned i løn mm, til at få nogle nye spillere. Mens at Real Madrid rygtes til at bruge 400 millioner euro dette transfervindue. Det er den perfekte sommer til at kunne skaffe whatever, for at voldtage Barcelona i el clasicos, og vinde la liga. 

Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved 9eren.

3 år 1 måned siden #2586 af PMO
Besvaret af PMO på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=163391 skrev:

Fondo_Sur post=163390 skrev: Jeg er sku holdt op med at følge med i de daglige transferrygter. Den der “kilde” Relevo leverer den ene melding efter den anden, der modstrider hinanden. Man bør bare holde sig til Fabrizio Romano og madridista.dk ;-)

​Rygter er efterhånden noget der høre til på et sankt hans bål som popups, spam opkald og reklamer. Jeg har godt nok scrollet forbi meget, men er også blevet fanget i en del.

Jeg er meget bekymret og falder måske i, at Real Madrid vil vente på Mbappe i 24. Hvis det er sandt så har jeg en fornemmelse, at vi bliver taget et hvis sted igen med en to km lang jernstang. Glem nu Mbappe og find et fornuftigt alternativ i en ung angriber. Oveni er Interessen for Alphonso Davies ret stor, så go all in på ham. Så skal det nok blive godt. Men køb en anden angriber nu i Bueno, Bonito y Barato form og selvfølgelig joven.

Det fremkommer i de spanske medier at Barcelona ingen penge har til spillere og at de fortsat må bruge Palancas, spillerne gå ned i løn mm, til at få nogle nye spillere. Mens at Real Madrid rygtes til at bruge 400 millioner euro dette transfervindue. Det er den perfekte sommer til at kunne skaffe whatever, for at voldtage Barcelona i el clasicos, og vinde la liga. 

RM står nemlig i en ret unik og fordelagtig position. På grund af Barcelonas store økonomiske problemer kan RM, hvis de kan finde ud af det/vil, lægge massiv afstand til Barcelona. Men hvis man igen, igen venter på “næste sommer”, når Barcelona at komme mere eller mindre på ret køl igen og det unikke vindue, vil være gået tabt. Ingen grund til at lege Joakim Von And. 

3 år 1 måned siden #2587 af Siempre Madrid
​Det helt store problem - som jeg ser det - har vel også været, at der reelt ikke har været plads til at indskrive nye spillere. Sidste sæson havde vi 23 af 25 pladser besat og Carlo Ancelotti ønsker ikke en trup med 25 mand. Nu har vi foreløbig skilt os af med fire, men mon ikke at spillere som Odriozola, Lunin og Vallejo kan være på vej væk og så er der stadig spørgsmålstegn ved Mendy og Ceballos.

Så er vi pludselig nede på et antal spillere, hvor der er plads til at hente erstatninger og der tales jo om, at Real Madrid vil ud og bruge 3-400 millioner € i dette transfervindue.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

3 år 1 måned siden #2588 af El Siete
Vi skal selvfølgelig ikke stole på at Mbappe vil til klubben, og derfor heller ikke lægge vores planer for truppen, efter det. Ikke efter hvad der skete sidste år. 

Men jeg tror dog rygtet dukker op fordi man vil lægge pres på Tottenham og Daniel Levy; enten sælger i til os eller også går han gratis til næste sommer - f.eks til en direkte PL-konkurrent. Det samme tænker jeg om Kai Havertz faktisk. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 1 måned siden #2589 af NadaMás
​Mbappé skal være hjerteligt velkommen, mere personligt skal vi ikke tage sidste års afvisning.

Men vi skal aldrig igen lægge alle æggene i den kurv. Kommer han må det blive på klubbens vilkår. Derfor skal en klasse-striker heller ikke udskydes, om nogen omstændigheder.

Mbappé kan tage hvorhen han vil, den romantiske fortælling er ødelagt. Han vil jo alligevel i lige så stor grad være en signing af markedsføringsårsager, som sportslige.

3 år 1 måned siden #2590 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Hvis vi ikke henter Kane pga. Mbappe, hvad er planen så? At spille med Joselu i et år?

Rodrygo har udtalt at 9'eren er hans mindst foretrukne plads.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 1 måned siden #2591 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=163399 skrev: Hvis vi ikke henter Kane pga. Mbappe, hvad er planen så? At spille med Joselu i et år?

​Sådan rent formelt udløber Marianos kontrakt vel først d. 30. juni, såååååå… 

DC19

3 år 1 måned siden #2592 af Lars1991

Ramos4 post=163399 skrev: Hvis vi ikke henter Kane pga. Mbappe, hvad er planen så? At spille med Joselu i et år?

Ancelotti har regnet den ud! Næste års opstilling:

Courtois

Bellingham Militao Alaba Camavinga

Modric Tchouameni Kroos

Valverde Rodrygo Vini

Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, DeLaRed

Leveret af Kunena Forum