Den store transferrygte-tråd

3 år 1 måned siden #2569 af 4everRealMadrid
Bellingham
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2570 af NadaMás

DeLaRed post=163320 skrev:

The European Super League post=163309 skrev: ​Breaking: Vi har fået en 'Here we go' for 10 minutter siden

På hvem?​

​Bellingham. Ser dog ikke et Here We Go, men forhandlingerne mellem Real og Dortmund skulle være afsluttet.
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved NadaMás.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 1 måned siden #2571 af The European Super League

NadaMás post=163322 skrev:

DeLaRed post=163320 skrev:

The European Super League post=163309 skrev: ​Breaking: Vi har fået en 'Here we go' for 10 minutter siden

På hvem?​

​Bellingham. Ser dog ikke et Here We Go, men forhandlingerne mellem Real og Dortmund skulle være afsluttet.

Jo jo den var god nok. Han skrev 'Here we go' for en times tid siden nu. Du kan besøge hans profil og gå 1 time tilbage.

Hvordan uploader jeg eller vedhæfter jeg et billede her på siden?

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

3 år 1 måned siden #2572 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Dortmund har bekræftet salget. 103 millioner euro. Kontrakt på 6 år.

3 år 1 måned siden #2573 af NadaMás
​+ 30% af original sum i add-ons, så han kan ramme ca. 135. 

3 år 1 måned siden #2574 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​JUST IN: Lucas Vázquez will NOT leave. Juventus’ interest is real but Real Madrid do not want to sell.
@jfelixdiaz

Ja hvis det er sandt kan vi skyde en hvid pil efter at klubben forstærker højre back.....

3 år 1 måned siden #2575 af PMO
Besvaret af PMO på emne Den store transferrygte-tråd

Kiwes post=163346 skrev: ​JUST IN: Lucas Vázquez will NOT leave. Juventus’ interest is real but Real Madrid do not want to sell.
@jfelixdiaz

Ja hvis det er sandt kan vi skyde en hvid pil efter at klubben forstærker højre back.....

Jeg tænker på Perez’ kone under et garagesalg. Den mand kan ikke finde ud af at give slip. “Hvor meget for denne lampeskærm med huller?” “Ikke til salg!” “Hvor meget for denne tvivlsomme toiletbørste?” “Heller ikke til salg!” “Faktisk skal alle tingene ind i huset igen i mindst ét år, også selvom det er ubrugeligt”. 
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, JesperThomsen, Ramos4

3 år 1 måned siden #2576 af NadaMás
​Hvis vi virkelig får vinden i ryggen, kunne det ske at han i så fald kommer til at agere 3. backup på højrekanten efter Brahim. Ud med Odriozola, og så er der plads til en ny højreback. Wishfull thinking. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

3 år 1 måned siden #2577 af Mathiaska

PMO post=163347 skrev:

Kiwes post=163346 skrev: ​JUST IN: Lucas Vázquez will NOT leave. Juventus’ interest is real but Real Madrid do not want to sell.
@jfelixdiaz

Jeg tænker på Perez’ kone under et garagesalg. Den mand kan ikke finde ud af at give slip. “Hvor meget for denne lampeskærm med huller?” “Ikke til salg!” “Hvor meget for denne tvivlsomme toiletbørste?” “Heller ikke til salg!” “Faktisk skal alle tingene ind i huset igen i mindst ét år, også selvom det er ubrugeligt”. 

​Jeg tror at der tænkes meget nøje i ikke at afhænde for mange indflydelsesrige (uden for banen) spillere i samme vindue. Vi har set flere eksempler i løbet af denne sæson på Lucas' ageren ude på bænken undervejs i kampene og jeg tror han fylder mere i omklædningsrummet end man lige tror. Han virker også til at være den her lolleren person, lidt ala Rudiger, som ofte er vigtige for at binde sociale grupper sammen. Og så er han jo qua sin opvækst i klubben en kulturbærer. Men altså, vi trænger snart til nogle officielle meldinger om Kroos, Nacho, Modric og Ceballos for det er jo fuldstændig afgørende ift. sammensætningen af mandskabet. At miste både Benzema, Modric og Nacho i samme vindue vil være rigtig hårdt i omklædningsrummet for mig at se udefra. 

Men den ligger godt nok lige til højrebenet at skifte Lucas ud med Fresneda, særligt når tilliden til Carvajal stadig er maksimal. I Football Manager havde jeg gjort det in a heartbeat. 

Hvis vi får en striker, en højrekant, mens vi allerede har fået Bellingham og Fran G, så kan jeg lettere modvilligt acceptere at vi denne sommer springer en højreback over, men jeg mener ikke det sportsligt er den rette beslutning. Mandskabsmæssigt, måske - men sportsligt absolut ikke. 

3 år 1 måned siden #2578 af Matamoro
I følge Transfermarkt

Rodrygo: 80 mio. euro
Tchouameni: 90 mio. euro
Mendy: 35 mio. euro
Odriozola: 5 mio. euro
Brahim Diaz: 20 mio. euro
Vallejo: 2 mio. euro

Samlet sum: 232 mio. euro

så skulle der nok blive råd til at købe både Kane og Musiala + lidt til bænken

startopstilling:

Courtois

Valverde Militao Alaba Garcia

Bellingham Camavinga Kroos

Musiala Kane Vinicius

3 år 1 måned siden #2579 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd

Matamoro post=163367 skrev: I følge Transfermarkt

Rodrygo: 80 mio. euro
Tchouameni: 90 mio. euro
Mendy: 35 mio. euro
Odriozola: 5 mio. euro
Brahim Diaz: 20 mio. euro
Vallejo: 2 mio. euro

Samlet sum: 232 mio. euro

så skulle der nok blive råd til at købe både Kane og Musiala + lidt til bænken

startopstilling:

Courtois

Valverde Militao Alaba Garcia

Bellingham Camavinga Kroos

Musiala Kane Vinicius

​Det er godt, at du ikke har indflydelse på vores transfer strategi...

3 år 1 måned siden #2580 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​Nu skriver diverse journalister at Mbappe har sendt "signaler" til Perez, hvilket nu har gjort at man overvejer ikke at hente en 9'er i år og vente på ham og så smide Rodrygo på pladsen. Forhåbentlig ikke sandt men hvis ikke........så er vi sku også selv ude om det, magen til elendighed.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Lukita

Leveret af Kunena Forum