Den store transferrygte-tråd

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #2545 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Sælg Valverde hvis vi kan få Havertz, Kane, Alphonso Davies, og nogle stykker mere

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #2546 af El Siete

9eren post=163259 skrev: Sælg Valverde hvis vi kan få Havertz, Kane, Alphonso Davies, og nogle stykker mere

​Nej tak! 
Han kommer stærkt tilbage. Kommende kaptajn! 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

3 år 2 måneder siden #2547 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=163256 skrev:

DeLaRed post=163253 skrev:

Fondo_Sur post=163251 skrev: 3-4-2-1 formationen passer på papiret rigtig godt med de nuværende og kommende spillere. Men den vil ikke komme til at forandre noget grundlæggende sålænge Ancelotti er træner.

4-3-3 er typisk den bedste til sådan en slags Ancelotti-bold. Fordi den på forhånd placerer spillere i gode positioner på banen mht. possession, forsvar og kontraangreb.

Synes at 3-4-2-1 er lidt for defensiv, men det handler jo om måden den udføres på. Guardiolas City spiller jo lige netop med denne formation, da Stones skubbes op som midtbanespiller.

​3-1-4-2 (3-1-4-1-1) med en dybt liggende 6er, noget vi fint ville kunne gøre med både Tchou og Cama (og faktisk også en rolle der nok ville passe meget godt til Blanco hvis han en dag skal udfylde bredden i truppen). Og så med Venstre og Højre midtbane som skal dække af i defensiven ned ad linjerne (reelt set meget offensive Wing backs).

Eksempel;
Thib
Mili-Rudi-Nacho
Cama
Fede-Luka-Belly-Fran
Kane-Vini

(Kane er bare et eksempel på en 9er der skal ligge helt fremme med en Vini/Rodrygo i en fri rolle bagved)

​En dybt liggende 6'er ville ødelægge pointen i den opstilling - det giver kun mening hvis midter forsvaren skubber op som 6'er, hvilket alaba ville være perfekt til. Og så kunne man have Rodrygo liggende som 10'er / hængende angriber og få det maksimale ud af ham.

​Så altså et 2 mands forsvar med lidt hjælp…Thib får travlt med den taktik, men måske det er pointen ;-)

Donde está la biblioteca?

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #2548 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

DeLaRed post=163261 skrev:

Dragam post=163256 skrev:

DeLaRed post=163253 skrev:

Fondo_Sur post=163251 skrev: 3-4-2-1 formationen passer på papiret rigtig godt med de nuværende og kommende spillere. Men den vil ikke komme til at forandre noget grundlæggende sålænge Ancelotti er træner.

4-3-3 er typisk den bedste til sådan en slags Ancelotti-bold. Fordi den på forhånd placerer spillere i gode positioner på banen mht. possession, forsvar og kontraangreb.

Synes at 3-4-2-1 er lidt for defensiv, men det handler jo om måden den udføres på. Guardiolas City spiller jo lige netop med denne formation, da Stones skubbes op som midtbanespiller.

​3-1-4-2 (3-1-4-1-1) med en dybt liggende 6er, noget vi fint ville kunne gøre med både Tchou og Cama (og faktisk også en rolle der nok ville passe meget godt til Blanco hvis han en dag skal udfylde bredden i truppen). Og så med Venstre og Højre midtbane som skal dække af i defensiven ned ad linjerne (reelt set meget offensive Wing backs).

Eksempel;
Thib
Mili-Rudi-Nacho
Cama
Fede-Luka-Belly-Fran
Kane-Vini

(Kane er bare et eksempel på en 9er der skal ligge helt fremme med en Vini/Rodrygo i en fri rolle bagved)

​En dybt liggende 6'er ville ødelægge pointen i den opstilling - det giver kun mening hvis midter forsvaren skubber op som 6'er, hvilket alaba ville være perfekt til. Og så kunne man have Rodrygo liggende som 10'er / hængende angriber og få det maksimale ud af ham.

​Så altså et 2 mands forsvar med lidt hjælp…Thib får travlt med den taktik, men måske det er pointen ;-)

​Hvis vi endelig skal revolutionere fodbolden så synes jeg vil være sjovt at se et 2-mandsforsvar med Rudiger og Militao til at mobbe angriberne og pace dem fuldkommen :D

3 år 2 måneder siden #2549 af Dios
Besvaret af Dios på emne Den store transferrygte-tråd

PMO post=163209 skrev:

Dios post=163208 skrev: ​

Så ville nok sparer pengene på Kane, og gå med Rodrygo, Joselu og Haverts

Det vil være det mest triste og ufarlige angreb i den tid jeg har fulgt RM. 

Det kan du som sagtens godt have ret i, men i min verden vil en Kane ikke gøre alverdens til det billede. Med i det store billede er jo, at Endrick og Mbappé forhåbentlig kommer ind næste sæson. Så jeg vil sagtens kunne leve med et angreb der hedder Vinicius-Rodrygo-Bernado Silva. 

Men jeg kan godt slå den med en færdig Raúl og en alt for langsom og gammel RVN. Hold da kæft det var op ad bakke, at se de have en topfart på 20 km/t tilsammen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #2550 af 9eren
Nogle medier skriver at Havertz ikke kommer alligevel. Jeg stoler hat noget ligenu og forholder mig kun til officielle nyheder i sidste ende.

Men skal man ud i noget, så er Brahim måske en løsning

3 år 2 måneder siden #2551 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Brahim bliver efter sigende allerede præsenteret i næste uge. Han får desuden forlænget sin kontrakt til 2027.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, DeLaRed

3 år 2 måneder siden #2552 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd

Bismo post=163272 skrev: Brahim bliver efter sigende allerede præsenteret i næste uge. Han får desuden forlænget sin kontrakt til 2027.

​Synes det giver god rationel mening med Brahim. Han har serie A erfaring på tophold niveau og jeg tror ham på et Real hold kan levere mere offensivt ift den mere taktisk/defensivt bundne serie A

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #2553 af 9eren
Hierro kan endnu. Som 55 årig har han lavet endnu et vigtigt mål, som giver bonus om nogle måneder. Grande Capi
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved 9eren.

3 år 2 måneder siden #2554 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Vil hellere give Rodrygo og Brahim chancer over Havertz. Og det siger ikke så lidt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, DeLaRed

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #2555 af 9eren
Juve forlader Superliga projektet. Skal vi ikke bare sige det var det?

3 år 2 måneder siden #2556 af Real HWL
​Handlen med Kai skulle være kollapset. Fint med mig. Men så skal man læse at vi i stedet for går efter Chukwueze, som efter min mening er pænt middelmådig. Hvorfor så ikke gå efter Pino. Han er da lidt mere spændende.
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Real HWL.

Leveret af Kunena Forum