Den store transferrygte-tråd
og han er også en langt bedre allround løsning end Mendy, Alaba og Rudi på Venstre Back…og så er det også svært at argumentere for at Alaba burde starte frem for ham som CB efter den mildest talt skuffende form han har fremvist i 2023.Lars1991 post=163221 skrev: Det ville være en kæmpe gevinst at forlænge med Nacho, vi har stadig brug for ham. Se bare på hvor meget spilletid han har fået denne sæson.
Men der var vist noget med han ikke var helt tilfreds i starten af sæsonen. Han var skuffet over ikke at være tættere på spilletid, hvilket jeg synes giver mening. Man burde have regnet mere med ham. Jeg synes stadig det var ret underligt at "købe" Rudiger, men det var vel bare fordi det var en mulighed for at forstærke sig på en fri transfer. Der var pladser, hvor vi stod/står langt svagere og Nacho havde ikke fortjent at komme længere ned i hierarkiet efter sine præstationer.
Her er Nachos fordeling af spilletid - næsten intet i første halvdel af sæsonen, og så spiller han jo næsten hver kamp efter :D
Så jeg tror at Nacho tænker.. hvaaa, bliver det ligesom første halvdel af sæsonen? For så smutter jeg altså. Eller bliver det mere som anden halvdel? Så bliver jeg.
Og det vel lidt svært at svare på for Real Madrid.. men hvis vi ikke henter en ny højre back, så burde der da i hvert fald være masser af spilletid derude for ham. Han var den bedste på pladsen set over en hel sæson (så havde Carvajal lige et peak der var bedre imod slutningen).
Helt forståeligt at han ikke var glad i efteråret efter at have spillet flere seasonen på et kontinuerligt højt niveau for så at se Rudi blive brugt på begge back pladser og som CB foran ham fra dag 1, lidt at pisse på en klub mand med så højt et bund niveau…dog heldigt vi hentede Rudi nu da Alaba valgte at spille på Segunda niveau hele foråret!
Vi SKAL simpelthen forlænge med Nacho, ham er uerstattelig i næste season hvor vi potentielt ikke får en ny højre back og hvor der kommer flere nye spillere. Nu skal Perez bare ikke fucke det op ved at gå ud og kæve endnu em CB fordi han vil lave overskrifter, for så ville jeg også råde Nacho til at søge videre!
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men tænk hvis man havde samme ambitioner omkring højrebacken.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Tror vores ledelse lever i gamle dage. Havertz var et stort talent, men har efterhånden vist at det ikke holdt til mere.
Som jeg siger: En tysk Joao Felix.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
Men det virker forfanden uambitiøst. Han har kun scoret over 10 basser i en af sine tre sæsoner hos Chelsea. Vi skal have en ordentlig 9’er som erstatning til Benz, og så bliver Havertz overflødig.
Kane er den absolut mest optimale erstatning. Det bliver tilgengæld en svær handel.
Jeg er ikke kæmpe fan af Rodrygo på højrekanten, men det vil være vanvittigt smide ham af holdet for Havertz på nuværende tidspunkt.
Chelsea har taget ved laere af City og laver en Ferran Torres paa os!Kiwes post=163232 skrev: Kan vi ikke lige vende Hazertz igen - det lyder til at vi allerede er langt inde i forhandlingerne. Jeg hører snak om mellem 50-60 mil euro. Er der en der vil prøve at forklare hvorfor vi lige går efter ham? Det lyder meget højt i mit hoved for en mand der ikke lige frem har scoret mange mål de sidste par år i Chelsea. 32 mål og 15 assist i 135 kampe for Chelsea. Ja faktisk griner Chelsea fans lidt af os..
Nu er Chelsea ret beset berygtet for ar ødelægge stort set samtlige 9’er, der kommer til klubben. Det er nærmest kun Drogba, der de sidste 20 år har været en stor succes.Ramos4 post=163233 skrev: Jeg forstår det ikke helt. Calafat og Perez har åbenbart været vilde med ham siden Leverkusen-dagene. Vi var tæt på at hente ham, inden Chelsea så gjorde det.
Tror vores ledelse lever i gamle dage. Havertz var et stort talent, men har efterhånden vist at det ikke holdt til mere.
Men hvor mange af dem der forlader chelsea igen er blevet til noget stort bag efter?Chamartin post=163240 skrev:
Nu er Chelsea ret beset berygtet for ar ødelægge stort set samtlige 9’er, der kommer til klubben. Det er nærmest kun Drogba, der de sidste 20 år har været en stor succes.Ramos4 post=163233 skrev: Jeg forstår det ikke helt. Calafat og Perez har åbenbart været vilde med ham siden Leverkusen-dagene. Vi var tæt på at hente ham, inden Chelsea så gjorde det.
Han er vel 10'er. Shadow striker om man vil. En position som ingen rigtigt bruger mere. Müller måske den sidste.
Bellingham - 100M
Kane - 100M
Havertz* - 60M
Davies** - 70M
Fran Garcia - 5M
Joselu - 0
Soria - 0
*Så helst Bernardo Silva, men der er ingen rygter om det
** Kan man få ham så gør det, ellers Cancelo
Ud
Mendy 30M
Brahim 20M
Odriozola - 5M
Net - 280M
Vinicius/Rodrygo - Kane/Joselu - Rodrygo/Valverde/Havertz
Camavinga/Ceballos - Tchouameni/Kroos - Bellingham/Modric
Davies/Fran - Alaba/Rudiger - Militao/Nacho - Carvajal/Vasquez
Courtois/Soria
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.