Den store transferrygte-tråd

3 år 1 måned siden #2617 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Det kilder da lidt i maven (og måske andre steder) ved tanken om at smide 200 af de lange og så få ham nu.

Men altså. Kæft en drama queen. Hvad sker der hvis vi ikke præsterer et par sæsoner? Så vil han have indflydelse på spillersalg. Ellers vil han videre til United, City eller Newcastle.

Kan han overhovedet indordne sig i et løn-hieraki som vores? Hvor han ikke kan få ret til sine egne image rettigheder.

Han skal godt nok ændre attitude, hvis ikke det skal blive et helvede at have ham.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2618 af Ramos4
Kylian Mbappé sent the letter to the MEDIA BEFORE he sent it to PSG, which shocked them.
@nytimes
#rmalive

FEEED type at have i truppen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 1 måned siden #2619 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd
For fucks sake altså. Skal vi nu igennem det lort igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Fondo_Sur, NadaMás, Nada mas, Lukita, Ramos4

3 år 1 måned siden #2620 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​:D det er sku altid lidt sjovt det med Mbappe. Men vi ved jo godt at alle nyheder med han skifter fra den ene dag til den anden. Hvad jeg dog vil sige er, at jeg reelt kun ser os og United som de eneste muligheder hvis PSG virkelig vil sælge. Og der tror jeg trods alt han helst vil til os.

3 år 1 måned siden #2621 af Fondo_Sur

Ramos4 post=163577 skrev: €200m for en spiller der er fri næste sommer? Nej vel.

Det spil bør vi ikke gå med på. Så må han da skifte til sunny Manchester, hvis han hellere vil det.

​Arh?

Hvis valget står mellem Kane til 100 mio € eller Bappen til 200 mio € går vi da med franskmanden? Real Madrid må slå til. Det er langt fra givet, at han ender i Real Madrid, som du også skriver. Han er jo helt vild, det må vi huske.
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Ramos4

3 år 1 måned siden #2622 af Ramos4
Er det ikke bare fordi Haaland har vundet en treble og ingen snakker om Kylian? Det er ren spin ligesom sidste sommer.

Real housewives of Mbappe. Kæft en gang drama han kan skabe.

3 år 1 måned siden #2623 af Ramos4

Fondo_Sur post=163583 skrev:

Ramos4 post=163577 skrev: €200m for en spiller der er fri næste sommer? Nej vel.

Det spil bør vi ikke gå med på. Så må han da skifte til sunny Manchester, hvis han hellere vil det.

​Arh?

Hvis valget står mellem Kane til 100 mio € eller Bappen til 200 mio € går vi da med franskmanden? Real Madrid må slå til. Det er langt fra givet, at han ender i Real Madrid, som du også skriver. Han er jo helt vild, det må vi huske.

​Men hvis han hellere vil til United nu end at vente et år på os. Siger det så ikke også nok?
Han har løbet nok om hjørner med os.

Men økonomisk giver det ok mening, indrømmet.

3 år 1 måned siden #2624 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=163584 skrev: Er det ikke bare fordi Haaland har vundet en treble og ingen snakker om Kylian? Det er ren spin ligesom sidste sommer.

Real housewives of Mbappe. Kæft en gang drama han kan skabe.

​Jeg smider gerne en 100lap på at der enten i morgen eller dagen efter er en nyhed fra PSG der siger at han på ingen måde er til salg.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, Ramos4, Estadio Santiago Bernabéu

3 år 1 måned siden #2625 af Fondo_Sur
@Ramos

Hvis han vil væk og det er kritisk for ham må Real Madrid være villige til at slå til ligesom United nok er. Vi kan ikke fedte med pengene med ham her. Der er særregler :D

Men enig i at det er lidt trættende med de rygter. For det er jo virkelig i interessant nu hvor vi mangler en målscorer. Hvis der er noget om det får vi nok snart mere at vide, da hverken Real Madrid eller PSG vil trække den ud i langdrag.

3 år 1 måned siden #2626 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Den store transferrygte-tråd
​Håber inderligt at der er en eller anden engelsk klub der henter ham, eller bare en hvilken som helst klub, bare ikke Real Madrid. Jeg vil aldrig kunne acceptere eller støtte op omkring ham, og jeg kan ikke klare tanken om at han måske kommer til at repræsentere klubben, men jeg ved at ledelsen (læs: Pérez) ikke ser det på samme måde, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, hvis han en dag kommer...

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

3 år 1 måned siden #2627 af Fondo_Sur
Han er da ikke så slem? Han har nok bare fortrudt og er bitter over, at han lod andre mennesker forstyrre hans drøm om at spille for Real Madrid.
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.

3 år 1 måned siden #2628 af NadaMás
​For at det skal kunne fungere, må det blive noget med at Rodrygo søger ind bag Vini og Mbappe under boldbesiddelse, for at skabe spillet med Bellingham. Det vil i høj grad kræve en højreback der løber med frem for at skabe balance - I betydeligt højere grad (og mere energisk) end Carvajal kan. Ellers kan Valverde måske søge ud mod højre, mens Rodrygo falder ind i en falsk 9´er position, under boldbessidelse. Tænker Rodrygo ville gavne holdet meget i sådan en rolle, hvis Mbappé kommer ind på 9´eren.
Holdet vil selvfølgelig kunne få det til at fungere, men med mange modstandere der står dybt mod os, ville Kane være bedre som type. Men, der er meget mere value for money i Mbappé. Han er det dobbelte værd af Kane, specielt hvis han kan gå med til afgive 40-50% af sine image-rights, have ham på holdet i betydeligt flere år etc. 

Leveret af Kunena Forum