Den store transferrygte-tråd
Selvfølgelig gør han det, det kan der næsten ikke have været tvivl om :)Kiwes post=163924 skrev: BREAKING: Joselu will wear #14.
let the conspiracies begin.....
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Forskellen er, at dengang scorede Bale to mål i en champions league finale som vi vandt. Den her gang har vi ikke vundet nogle store trofæer.Ramos4 post=163907 skrev:
Da vi solgte Ronaldo til Juventus hentede vi Mariano og krydsede fingre for at Asensio og Bale ville steppe op. What's the difference?Siempre Madrid post=163905 skrev: Er der virkelig nogen, der tager for gode varer, hvad Florentino Pérez siger til en tilfældig Madridista under en autograf-skrivning?
Der er knap 2½ måned til transfervinduet smækker i. Skal vi prøve at tage en slapper og glæde os over følgende:
Hazard -> Bellingham
Asensio -> Brahim
Ingen -> Fran García
Mariano -> Joselu
Der skal nok komme flere spillere.
Ja jeg tager 100% Perez' ord for gode varer, når han siger at vi ikke foretager os mere.
Han ville have James efter VM og så var det lige meget at han spillede 10'er og i årevis måtte forsøges omskolet.
Florentino vil have Mbappe. Ikke Lautaro, ikke Kane.
Vi kan sikkert godt få Mbappe denne sommer, men hvis vi ikke kan, så henter vi ikke "den næste på listen". Det ligner simpelthen ikke Perez. Som jeg kender ham ;)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
@marca
Ja okay, det kunne jo tyde på noget.
Nu må vi se.
Om ikke andet, tænker jeg at det (at give Joselu nr. 14) er et udtryk for, at Perez er åben for at hente en angriber mere, skulle muligheden byde sig. Vinduet varer jo over to måneder endnu.
Tilgengæld er spørgsmålet jo så, hvis ikke Mbappe, hvem blir det så. For der kan ikke være nogen garantier ifht Mbappe denne sommer, det er jo hverken Real eller spilleren der afgøre det, men udelukkende PSG. Så hvis Perez er helt fastlåst i at Mbappe skal bære nr 9 næste sommer, hvem får så tjansen i det trøje nummer i 12 måneder?Ramos4 post=163934 skrev: Real Madrid have NEVER had a season in the club's history without a player wearing #9.
@marca
Ja okay, det kunne jo tyde på noget.
(håber fandme ikke vi er ude i Havertz, Firmino eller en af de andre middelmådige angribere)
Donde está la biblioteca?
Har ikke fulgt så nært med de sidste par dage, hvor ved vi at PSG ikke vil slippe ham gratis næste sommer OG hvem vil de erstatte ham med i år? for hvis det handler om at tabe ansigt så er det da en kæmpe fadæse hvis de lader ham gå iår og så erstatter ham med Lukaku (eller en anden idiot). Jeg kan ikke se hvad PSG skal bruge pengene til lige pt, så hvorfor ikke tage en season mere og så enten planlægge til en tid efter Mbappe eller forsøge at overtale ham til at blive? (At han har sagt han vio væk, betyder jo pt intet, det kan nå at ændre sig et utal af gange fra nu og til næste sommer)Real HWL post=163943 skrev: PSG vil ikke slippe Mbappe gratis til næste år, det ligger helt fast. Og Mbappe vil ikke forlænge. Godt så! Så er der kun en mulighed tilbage. Verdens nemmeste regnestykke.
DeLaRed post=163945 skrev:
Har ikke fulgt så nært med de sidste par dage, hvor ved vi at PSG ikke vil slippe ham gratis næste sommer OG hvem vil de erstatte ham med i år? for hvis det handler om at tabe ansigt så er det da en kæmpe fadæse hvis de lader ham gå iår og så erstatter ham med Lukaku (eller en anden idiot). Jeg kan ikke se hvad PSG skal bruge pengene til lige pt, så hvorfor ikke tage en season mere og så enten planlægge til en tid efter Mbappe eller forsøge at overtale ham til at blive? (At han har sagt han vio væk, betyder jo pt intet, det kan nå at ændre sig et utal af gange fra nu og til næste sommer)Real HWL post=163943 skrev: PSG vil ikke slippe Mbappe gratis til næste år, det ligger helt fast. Og Mbappe vil ikke forlænge. Godt så! Så er der kun en mulighed tilbage. Verdens nemmeste regnestykke.
Fabrizo Romano har gjort det klart fra start af at PSG ikke vil lade Mbappe gå gratis til næste sommer. Hvem vil de erstatte ham med til næste år hvis det først er der han smutter? I min verden kan PSG ikke erstatte ham om det bliver i år eller næste år. Ved at købe Mbappe nu, sender Real bare angriber lorten videre til PSG. De kan hente en 29 årig Kane til en lækker overpris, Osimhen, Martinez osv. De har jo masse af penge. Så det er jo bare at vælge fra hylde to. Og samme hylde kan de vælge fra til næste år.
Real HWL post=163948 skrev:
DeLaRed post=163945 skrev:
Fabrizo Romano har gjort det klart fra start af at PSG ikke vil lade Mbappe gå gratis til næste sommer. Hvem vil de erstatte ham med til næste år hvis det først er der han smutter? I min verden kan PSG ikke erstatte ham om det bliver i år eller næste år. Ved at købe Mbappe nu, sender Real bare angriber lorten videre til PSG. De kan hente en 29 årig Kane til en lækker overpris, Osimhen, Martinez osv. De har jo masse af penge. Så det er jo bare at vælge fra hylde to. Og samme hylde kan de vælge fra til næste år.
Jeg forstaar godt hypen omkring Romano, men man skal passe paa med blindt at stole paa hvad han siger...
Ved ikke om linket nedenfor fungere, men ihvertfald et par eksempler paa at han ogsaa atger fejl (selvom han ellers er meget selvsikker)
Link