Den store transferrygte-tråd
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
gruppen er den her: m.facebook.com/groups/realmadridsvenskafans/?ref=shareRamos4 post=163977 skrev: This is some Illuminati shit. Du kan ikke linke til FB-gruppen eller opslaget?
jeg har ikke selv twitter.
Han ser godt nok spændende ud. Man kan selvfølgelig altid se godt ud på YouTube, men han ser ud til at have en super teknik og en aggressiv og målsøgende spillestil. Fed type!Bismo post=163981 skrev: Ja ham Arda skulle vist være er kæmpe talent. Hans frikøbsklausul er på kun 17 millioner euro.
Du er den første herinde jeg har set nævne Arda Güler! Ellers har det været igennem Fabrizio Romano, at jeg har læst og hørt om ham på det seneste.mohbar post=163980 skrev: Har nok været diskuteret herinde før, men ham Arda Guler virker da bare som en knægt med et sindssyg talent. Han ville være perfekt som vores kommende højre wing.
Som en anden nævner, så har han en frikøbsklausul på €17,5 mio. Euro. Der går dog rygter om, at han muligvis vil forlænge med Fenerbahce, lige så meget for at øge frikøbsklausulen.
Sevilla og Benfica har været de varmeste bud på klubber, som er ude efter ham. Flere andre, og også større klubber, heriblandt PSG, Arsenal mv., har ham også i kikkerten.
Hvad er der ellers at sige... Venstrebenet offensivspiller, som primært gør sig på den offensive midtbane, som 10'er, eller med udgangspunkt i højre side. En utrolig spændende ung spiller, som er teknisk dygtig, uden tvivl.
Han minder mig lidt om en ung Mesut Özil.
Hvis det passer at hans klausul hedder 17,5 mio Eur vil det være et røverkøb næsten på linie med prisen for Camavinga. igen vildt talent og utroligt med det antrit, teknik og ekstremt gode overblik og beslutningstagen mens han er i boldbesiddelse.El_Juan post=163984 skrev:
Du er den første herinde jeg har set nævne Arda Güler! Ellers har det været igennem Fabrizio Romano, at jeg har læst og hørt om ham på det seneste.mohbar post=163980 skrev: Har nok været diskuteret herinde før, men ham Arda Guler virker da bare som en knægt med et sindssyg talent. Han ville være perfekt som vores kommende højre wing.
Som en anden nævner, så har han en frikøbsklausul på €17,5 mio. Euro. Der går dog rygter om, at han muligvis vil forlænge med Fenerbahce, lige så meget for at øge frikøbsklausulen.
Sevilla og Benfica har været de varmeste bud på klubber, som er ude efter ham. Flere andre, og også større klubber, heriblandt PSG, Arsenal mv., har ham også i kikkerten.
Hvad er der ellers at sige... Venstrebenet offensivspiller, som primært gør sig på den offensive midtbane, som 10'er, eller med udgangspunkt i højre side. En utrolig spændende ung spiller, som er teknisk dygtig, uden tvivl.
Han minder mig lidt om en ung Mesut Özil.
Jeg tror han er løsningen til vores langvarige jagt efter en højrewing
Havde han heddet Ardinho var han allerede købt - for det 3-dobbelte ;-)
Iøvrigt flot mål han scorede mod Wales
Som type vil han på sigt kunne indgå på højrekanten, eller midtbanen, hvis man spiller en dobbelt pivot. Udelukkende baseret på youtube-videoer og artikler vel og mærke, har aldrig set ham spille.
Men ja, der er mange subtopklubber efter ham, og han er ikke en spiller klubben har brug for nu.
Men han er bestemt værd at holde øje med i fremtiden.
Fcbarcelona.dk skrev også engang i foråret, at Barca var interesseret.
- 9eren
- Gæst
-
Med alt det der er sket tidligere så tror jeg ikke så meget på det, men kan heller ikke helt skippe det!
@psgcommunity_
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024