Den store transferrygte-tråd

3 år 3 uger siden #2905 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
This is some Illuminati shit. Du kan ikke linke til FB-gruppen eller opslaget?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #2906 af Petroleum

Ramos4 post=163977 skrev: This is some Illuminati shit. Du kan ikke linke til FB-gruppen eller opslaget?

​gruppen er den her: m.facebook.com/groups/realmadridsvenskafans/?ref=share

jeg har ikke selv twitter. 

3 år 3 uger siden #2907 af Hamid8210
Satans et godt køb af Gundagon! Æv

3 år 3 uger siden #2908 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​Har nok været diskuteret herinde før, men ham Arda Guler virker da bare som en knægt med et sindssyg talent. Han ville være perfekt som vores kommende højre wing.

3 år 3 uger siden #2909 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Ja ham Arda skulle vist være er kæmpe talent. Hans frikøbsklausul er på kun 17 millioner euro.

3 år 3 uger siden #2910 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Den store transferrygte-tråd

Bismo post=163981 skrev: Ja ham Arda skulle vist være er kæmpe talent. Hans frikøbsklausul er på kun 17 millioner euro.

​Han ser godt nok spændende ud. Man kan selvfølgelig altid se godt ud på YouTube, men han ser ud til at have en super teknik og en aggressiv og målsøgende spillestil. Fed type!

3 år 3 uger siden #2911 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Den store transferrygte-tråd

mohbar post=163980 skrev: ​Har nok været diskuteret herinde før, men ham Arda Guler virker da bare som en knægt med et sindssyg talent. Han ville være perfekt som vores kommende højre wing.

​Du er den første herinde jeg har set nævne Arda Güler! Ellers har det været igennem Fabrizio Romano, at jeg har læst og hørt om ham på det seneste.

Som en anden nævner, så har han en frikøbsklausul på €17,5 mio. Euro. Der går dog rygter om, at han muligvis vil forlænge med Fenerbahce, lige så meget for at øge frikøbsklausulen.

Sevilla og Benfica har været de varmeste bud på klubber, som er ude efter ham. Flere andre, og også større klubber, heriblandt PSG, Arsenal mv., har ham også i kikkerten.

Hvad er der ellers at sige... Venstrebenet offensivspiller, som primært gør sig på den offensive midtbane, som 10'er, eller med udgangspunkt i højre side. En utrolig spændende ung spiller, som er teknisk dygtig, uden tvivl.

Han minder mig lidt om en ung Mesut Özil.
Sidste redigering: 3 år 3 uger siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

3 år 3 uger siden #2912 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd

El_Juan post=163984 skrev:

mohbar post=163980 skrev: ​Har nok været diskuteret herinde før, men ham Arda Guler virker da bare som en knægt med et sindssyg talent. Han ville være perfekt som vores kommende højre wing.

​Du er den første herinde jeg har set nævne Arda Güler! Ellers har det været igennem Fabrizio Romano, at jeg har læst og hørt om ham på det seneste.

Som en anden nævner, så har han en frikøbsklausul på €17,5 mio. Euro. Der går dog rygter om, at han muligvis vil forlænge med Fenerbahce, lige så meget for at øge frikøbsklausulen.

Sevilla og Benfica har været de varmeste bud på klubber, som er ude efter ham. Flere andre, og også større klubber, heriblandt PSG, Arsenal mv., har ham også i kikkerten.

Hvad er der ellers at sige... Venstrebenet offensivspiller, som primært gør sig på den offensive midtbane, som 10'er, eller med udgangspunkt i højre side. En utrolig spændende ung spiller, som er teknisk dygtig, uden tvivl.

Han minder mig lidt om en ung Mesut Özil.

​Hvis det passer at hans klausul hedder 17,5 mio Eur vil det være et røverkøb næsten på linie med prisen  for Camavinga. igen vildt talent og utroligt med det antrit, teknik og ekstremt gode overblik og beslutningstagen mens han er i boldbesiddelse. 

Jeg tror han er løsningen til vores langvarige jagt efter en højrewing

Havde han heddet Ardinho var han allerede købt - for det 3-dobbelte ;-)

Iøvrigt flot mål han scorede mod Wales

Sidste redigering: 3 år 3 uger siden ved mohbar.

3 år 3 uger siden #2913 af NadaMás
​Han er et bæst i FM23. 

Som type vil han på sigt kunne indgå på højrekanten, eller midtbanen, hvis man spiller en dobbelt pivot. Udelukkende baseret på youtube-videoer og artikler vel og mærke, har aldrig set ham spille. 

Men ja, der er mange subtopklubber efter ham, og han er ikke en spiller klubben har brug for nu. 
Men han er bestemt værd at holde øje med i fremtiden. 

Fcbarcelona.dk skrev også engang i foråret, at Barca var interesseret. 
Sidste redigering: 3 år 3 uger siden ved NadaMás.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 uger siden #2914 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
De seneste rygter går på at Mbappes skifte til Real Madrid sker den 22 juli og Mbappe ikke skal deltage i PSGs sæson forbereddelser.

Med alt det der er sket tidligere så tror jeg ikke så meget på det, men kan heller ikke helt skippe det!

3 år 3 uger siden #2915 af Mas
Besvaret af Mas på emne Den store transferrygte-tråd
​Hvor har du det fra?  :)

3 år 3 uger siden #2916 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
The Emir opens the door to Mbappé leaving! A meeting took place yesterday where the Emir issued an ultimatum to the Mbappé clan: Either he decides to extend his contract before training resumes, or he will be sold. The Emir is ready to do business with Perez, the two exchange regularly.
@psgcommunity_

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 3 år 3 uger siden ved Ramos4. Begrundelse: *

Leveret af Kunena Forum