Den store transferrygte-tråd
- schreiber77
-
- Ekspert bruger
-
Er det så Endrick?
Vi "nøjes" med en nødløsning i sæson 23/24, for at sætte en 18 årrig, vel at mærke kæmpe talent, ind som fast starter i 24/25?
Eller henter vi en 31 årrig Kane til næste sommer?
Jeg synes det virker naivt at tro på Mbappe er så sikker i 24.
Som jeg skrev for nogle sider tilbage, så virker hans seneste kommentar, på mig, som om at han præcis ved hvordan han malker alle de penge han kan tænke sig, ud af PSG.
Han bruger os, og måske et par andre klubber, til at stå med fantastiske kort på hånden og score sig en gevaldig flot kontrakt med et kæmpe sigon fee med PSG, gældende fra 24.
Han har sagt nej til os tre gange, alligevel bliver historierne ved med at han så gerne vil os og hans drøm er Real Madrid.
Jeg kan ikke læse de udtalelser fra ham nogle steder. De fandtes sidste år, da han skulle malke PSG, men jeg ser dem ikke i år...
Hvis hans aller største drøm er at spille for verdens største klub, så havde han takket ja tidligere i sit liv.
Mbappes aller største drøm er i mine øjne soleklar, penge!
Vi sælger, i mine øjne, denne sæson, men står præcis samme sted om et år, udover Endrick kommer ind i truppen...
Min holding er helt klart at vi skal have en top angiber nu!
Glem Mbappe, kan han fåes næste år gratis, og vil han os virkelig, så henter vi ham, han er dygtig nok til at spille sig ind i truppen, selvom vi har en top angriber.
Driver han gæk med os igen, så har vi i det mindste en komplet trup (højre back!) , der spiller med om CL og La Liga både 23/24 og 24/25, uden Mbappe...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
jeg tror faktisk at det var iscenesat. For at sige: real Madrid handler ikke mere…. Men hvis i kommer med et rigtig godt tilbud, så skal vi overveje det. Om det er til psg, Chelsea (reece) eller andre klubber man forsøger at sende det signal til ved jeg ikke, men jeg tror heller ikke på, at man er færdig.Siempre Madrid post=163905 skrev: Er der virkelig nogen, der tager for gode varer, hvad Florentino Pérez siger til en tilfældig Madridista under en autograf-skrivning?
Der er knap 2½ måned til transfervinduet smækker i. Skal vi prøve at tage en slapper og glæde os over følgende:
Hazard -> Bellingham
Asensio -> Brahim
Ingen -> Fran García
Mariano -> Joselu
Der skal nok komme flere spillere.
Benzema var en overraskelse for alle, men man må have planlagt en erstatning/backup på HB.
Forhåbentlig ryger mendy også og så køber man Alphonso, nu hvor Bayern har købt Guerrerio (staves).
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Det endelige bevis får vi i morgen hvor Joselu får nummer 9.
Perez skuffer kapitalt denne sommer IGEN, og kommer Mbappe ikke næste sommer har jeg svært at se han blive genvalgt for 23/24 bliver naturligvis interessant på midtbanen, og med det sats man gør med Rodrigo som bliver sikker starter så må tiden vise.
Men 9 uger tilbage, det er længe :)
- 9eren
- Gæst
-
Ja i '24.9eren post=163918 skrev: Brasserbloggen skriver at Carlo nok ender med at blive brasiliensk landstræner.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 post=163919 skrev:
Ja i '24.9eren post=163918 skrev: Brasserbloggen skriver at Carlo nok ender med at blive brasiliensk landstræner.
“Next year” - Perez’ slogan
Meget kort. Hvad handler det om?Petroleum post=163917 skrev: har nogen læst de rygter der går med Benzemas og Perez’ uenigheder? Ovenikøbet med et mbappe twist oveni. Forstår ikke rigtig hvad filan problemet skulle være…..
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
let the conspiracies begin.....
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-