Den store transferrygte-tråd

3 år 3 uger siden #2917 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Okay, ALT tyder på han kommer!

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 3 år 3 uger siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Fondo_Sur, NadaMás, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #2918 af NadaMás

Ramos4 post=164002 skrev: Okay, ALT tyder på han kommer!

Så kommer man heller ikke tættere på en comunicado oficial :'D
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 3 uger siden #2919 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Nå. Vi har åbenbart fulgt Arda Güler igennem længere tid.

www.managingmadrid.com/2023/6/22/2376994...-year-old-arda-guler

Han er tiltænkt en plads på Castilla til at starte med. 
Sidste redigering: 3 år 3 uger siden ved Bismo.

3 år 3 uger siden #2920 af Vinícius
Spændende at følge med i, om Mbappe kommer. Jeg håber på, han kommer, for han har noget af den skarphed, vi mangler på toppen. Som type kan det godt være, at holdet lige skal tilpasse sig, og han også skal tilpasse sig, at han ikke er enevældig.

I øvrigt tak til madridista.dk for at vi ikke bliver overdynget med artikler med løse rygter på forummet.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 uger siden #2921 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Medie spekulation i høj stil

3 år 3 uger siden #2922 af El Siete
​Nu er Pedrerol begyndt på sit tic-tac l**t igen. Den mand ender med at jinxe det hele :) 

Sidste nyt er at PSG og Qatar er klar til at sælge ham og venter på det rette bud - måske i omegnen af 200M - og at Perez og Emiren forhandler. Fabrizio Romano stemmer i, at PSG vil sælge ham NU. 
Føles dog lidt som en gentagelse af 2021, med lad os se hvad der sker de kommende dag. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 3 uger siden #2923 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd

El Siete post=164007 skrev: ​Nu er Pedrerol begyndt på sit tic-tac l**t igen. Den mand ender med at jinxe det hele :) 

Sidste nyt er at PSG og Qatar er klar til at sælge ham og venter på det rette bud - måske i omegnen af 200M - og at Perez og Emiren forhandler. Fabrizio Romano stemmer i, at PSG vil sælge ham NU. 
Føles dog lidt som en gentagelse af 2021, med lad os se hvad der sker de kommende dag. 

​Der må jo også komme et tidspunkt hvor PSG tænker...nu må det fandme stoppe med ham, nok er nok. Lad os håbe at det er allerede til sommer, for vi har brug for ham eller en af hans kvalitet, allerede denne sæson.

3 år 3 uger siden #2924 af NadaMás
​Mindes jeg korrekt om sommeren 2021, så bød Real først med en uge tilbage af transfervinduet. Jeg mener på omkring 160 mio.
Derfor forstår jeg egentlig heller ikke, hvorfor nogen herinde klandrer Mbappé den som er mislykket forsøg. Det var jo PSG der stod i vejen. 

3 år 3 uger siden #2925 af Siempre Madrid

NadaMás post=164009 skrev: ​Mindes jeg korrekt om sommeren 2021, så bød Real først med en uge tilbage af transfervinduet. Jeg mener på omkring 160 mio.
Derfor forstår jeg egentlig heller ikke, hvorfor nogen herinde klandrer Mbappé den som er mislykket forsøg. Det var jo PSG der stod i vejen. 

​Real Madrid bød 220 millioner € og det blev ignoreret af PSG. Det er de i deres fulde ret til.

Til gengæld havde man en aftale med Mbappé, som han først meget sent i 2022 sprang fra. Det er det, han skal klandres for. For det handlede udelukkende om, at han brugte Real Madrid til at tvinge flere penge ud af Paris SG. Derfor skal alarmklokkerne naturligvis ringe nu, hvor man ser en fuldstændig gentagelse af scenariet fra sidst.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, Lukita, Dragam

3 år 3 uger siden #2926 af NadaMás

Siempre Madrid post=164010 skrev:

NadaMás post=164009 skrev: ​Mindes jeg korrekt om sommeren 2021, så bød Real først med en uge tilbage af transfervinduet. Jeg mener på omkring 160 mio.

​Real Madrid bød 220 millioner € og det blev ignoreret af PSG. Det er de i deres fulde ret til.

Til gengæld havde man en aftale med Mbappé, som han først meget sent i 2022 sprang fra. Det er det, han skal klandres for. For det handlede udelukkende om, at han brugte Real Madrid til at tvinge flere penge ud af Paris SG. Derfor skal alarmklokkerne naturligvis ringe nu, hvor man ser en fuldstændig gentagelse af scenariet fra sidst.

​Den er jeg med på. 
Pointerede blot, at 2021 og 2022 var vidt forskellige scenarier, hvorfor jeg syntes de to skal adskilles i diskussionen. Mbappé kan klandres for 2022, ikke 2021.
Skriver det, fordi jeg har set flere på forummet også nævne 2021, i forbindelse med at Mbappé ikke er til at stole på.
Sidste redigering: 3 år 3 uger siden ved NadaMás.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, The European Super League

3 år 3 uger siden #2927 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Siempre Madrid post=164010 skrev:

​Enig. Håber VIRKELIG at vi er igang med at forhandle med Kane også, så vi ikke igen igen står med en lang næse...
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

3 år 3 uger siden #2928 af El Siete

Kiwes post=164008 skrev:

El Siete post=164007 skrev: ​Nu er Pedrerol begyndt på sit tic-tac l**t igen. Den mand ender med at jinxe det hele :) 

​Der må jo også komme et tidspunkt hvor PSG tænker...nu må det fandme stoppe med ham, nok er nok. Lad os håbe at det er allerede til sommer, for vi har brug for ham eller en af hans kvalitet, allerede denne sæson.

​Ja, sådan forlyder det jo. Ud med Mbappe og start forfra i PSG. 

Vinicius - Mbappe - Rodrygo
Camavinga - Bellingham - Tchouameni
Fran - Alaba - Militao - Carvajal
Courtois

Et vanvittigt hold, hvor vi igen kan spille op mod City. Sidste brik ville være en ny højreback, men det sker nok ikke hvis vi skyder det hele af på Mbappe :) 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

Leveret af Kunena Forum