Den store transferrygte-tråd
Siempre Madrid post=164010 skrev:
Real Madrid bød 220 millioner € og det blev ignoreret af PSG. Det er de i deres fulde ret til.NadaMás post=164009 skrev: Mindes jeg korrekt om sommeren 2021, så bød Real først med en uge tilbage af transfervinduet. Jeg mener på omkring 160 mio.
Derfor forstår jeg egentlig heller ikke, hvorfor nogen herinde klandrer Mbappé den som er mislykket forsøg. Det var jo PSG der stod i vejen.
Til gengæld havde man en aftale med Mbappé, som han først meget sent i 2022 sprang fra. Det er det, han skal klandres for. For det handlede udelukkende om, at han brugte Real Madrid til at tvinge flere penge ud af Paris SG. Derfor skal alarmklokkerne naturligvis ringe nu, hvor man ser en fuldstændig gentagelse af scenariet fra sidst.
Vi kan ikke blive ved med at græde snot over det. Ramos gjorde det også for nogen år tilbage da han havde et år tilbage af sin kontrakt. Der brugte han United til at malke Real Madrid. Jeg ville sku da også selv gøre det.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Mit bedste gæt er at han ønskede at skifte til Real Madrid men alligevel blev overtalt til at tage 1-2 år mere i PSG fordi de tilbud ham 300.000.000 Euro. Han tænkte nok at han ville få chancen igen i 2023 eller 2024. Man kan ikke fortænke ham i at vælge en mellemvej mellem drømmen om verdens største fodboldhold og to milliarder Kroner på 1-2 sæsoner.
Bellingham Camavinga Tchouameni
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Dertil høre jo, at Al-Khelaifi ville bruge ham som frontfigur til VM, og det var vel samme hat Macron havde på (vel også det du hentyder til med bag kulisserne). Der har angiveligt også været splittelse mellem hans forældre, om hvilken vej han skulle gå.The European Super League post=164015 skrev: HVIS Mbappé kommer denne sommer, så kan jeg slet ikke forestille mig at han grådigt udnyttede Real Madrid til at få en bedre kontrakt i PSG i 2022. Så tror jeg ærlig talt på at der skete noget bag kulisserne, som vi ikke kender endnu. Han får mikrofonen fra den spanske presse og får muligheden for at forklare sig.
Mit bedste gæt er at han ønskede at skifte til Real Madrid men alligevel blev overtalt til at tage 1-2 år mere i PSG fordi de tilbud ham 300.000.000 Euro. Han tænkte nok at han ville få chancen igen i 2023 eller 2024. Man kan ikke fortænke ham i at vælge en mellemvej mellem drømmen om verdens største fodboldhold og to milliarder Kroner på 1-2 sæsoner.
Han fik eftersigende scoret sig en sign-on på 180 mio., årlig løn på 72 mio. samt en årlig bonus på hhv. 70, 80 og 90 mio., for hvert år han blev i klubben. Derfor står han altså til at modtage 70 mio. her til sommer. Det er selvfølgelig alle tal i euro, bare lige for at understrege størrelsen vi taler om.
Hvis han kommer i år, eller næste år for den sags skyld, skal vi bare være glade. Men der skal selvfølgelig hentes en 9´er her til sommer, alt andet er dømt til at gå galt.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Og hvordan gik det Ramos!? Han røg fortjent ud på røv og albuer.Real HWL post=164014 skrev:
Real Madrid bød 220 millioner € og det blev ignoreret af PSG. Det er de i deres fulde ret til.NadaMás post=164009 skrev: Mindes jeg korrekt om sommeren 2021, så bød Real først med en uge tilbage af transfervinduet. Jeg mener på omkring 160 mio.
Derfor forstår jeg egentlig heller ikke, hvorfor nogen herinde klandrer Mbappé den som er mislykket forsøg. Det var jo PSG der stod i vejen.
Til gengæld havde man en aftale med Mbappé, som han først meget sent i 2022 sprang fra. Det er det, han skal klandres for. For det handlede udelukkende om, at han brugte Real Madrid til at tvinge flere penge ud af Paris SG. Derfor skal alarmklokkerne naturligvis ringe nu, hvor man ser en fuldstændig gentagelse af scenariet fra sidst.
Vi kan ikke blive ved med at græde snot over det. Ramos gjorde det også for nogen år tilbage da han havde et år tilbage af sin kontrakt. Der brugte han United til at malke Real Madrid. Jeg ville sku da også selv gøre det.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid post=164018 skrev:
Og hvordan gik det Ramos!? Han røg fortjent ud på røv og albuer.Real HWL post=164014 skrev:
Ej det gjorde han så ikke lige med det samme, han forlængede sin kontrakt. Det var først et par år efter, da ham og hans bror prøvede igen. Di Maria og Özil røg ud på røv og albuer. Du ved lige så godt som jeg at Mbappe er det som Real mangler. Han kommer i år, om du kan lig det eller ej. Giv ham nu en chance ;)
Dí Maria ville væk, grundet klubben havde fortalt ham de ikke ønskede han spillede VM-finalen i 2014, grundet han var halvskadet. Özil tror jeg egentlig ønskede at blive, men der var ikke plads til ham i det nye system - Da Real gik fra Mourinhos 4-2-3-1 til Carlos 4-3-3.
Ift. Ramos der brugte United til at forhandle ny kontrakt med Real, så er vi jo nok alle meget glade for at han blev alligevel. Det var mange år inden hans afsked.
Jeg syntes at de ting kommer til at fylde for meget, ift. hvad spilleren leverer for klubben, og jeg syntes ikke man kan sætte spørgsmålstegn ved spillerens kærlighed til klubben, baseret på det. Nuvel, det er da mere charmerende med de smertefrie forhandlinger, men der er tale om arbejdsgiver og lønmodtager, og de fleste kneb gælder sgu.
Man elsker jo også stadig sin udkårne, trods man forhandler hvem der skal tage opvasken.
Måske er jeg naiv, men jeg tror ikke det handlede om penge. Jeg tror det handlede om at hele hans familie + PSG + sågar Frankrigs præsident havde et helt år hvor de kunne overbevise ham om at blive. Det er jo et vanvittigt pres at putte på en 22 årig ung knægt. Jeg tror simpelthen ikke på at det handlede om at få en bedre kontrakt. Men igen jeg er måske naiv.Siempre Madrid post=164010 skrev:
når det er sagt syntes jeg stadig man hellere skulle købe Kane. Mbappe er VW. Han er ikke angriber. Vi har Vinicius der hvis ikke han allerede er på Mbappe niveau så er han ihvertfald ikke langt fra. Medmindre en af de 2 bliver omskolet til HW så syntes jeg slet ikke man skal købe Mbappe. Jo så skulle det være på en fri transfer næste år og kun så man var sikker på han ikke smuttede til City eller Barca (ja jeg er så smålig).
Men jeg har meget svært ved at se ham og Vini kombinere sig igennem de defensive LaLiga hold hvis der ikke er en angriber imellem dem til at kombinere det hele.
vi så jo selv hvordan det gik i PSG, chelsea, Bayern når hele ens angreb består af kantspillere og offensive midtbanespillere og ikke en eneste fuldblods klasse angriber.
NadaMás post=164020 skrev: Dí Maria og Özil var så vidt jeg ved, også helt anderledes sager.
Dí Maria ville væk, grundet klubben havde fortalt ham de ikke ønskede han spillede VM-finalen i 2014, grundet han var halvskadet. Özil tror jeg egentlig ønskede at blive, men der var ikke plads til ham i det nye system - Da Real gik fra Mourinhos 4-2-3-1 til Carlos 4-3-3.
Ift. Ramos der brugte United til at forhandle ny kontrakt med Real, så er vi jo nok alle meget glade for at han blev alligevel. Det var mange år inden hans afsked.
Jeg syntes at de ting kommer til at fylde for meget, ift. hvad spilleren leverer for klubben, og jeg syntes ikke man kan sætte spørgsmålstegn ved spillerens kærlighed til klubben, baseret på det. Nuvel, det er da mere charmerende med de smertefrie forhandlinger, men der er tale om arbejdsgiver og lønmodtager, og de fleste kneb gælder sgu.
Man elsker jo også stadig sin udkårne, trods man forhandler hvem der skal tage opvasken.
Måske jeg husker forkert. Jeg husker det bare som om Real ikke ville matche henholdsvis den løn som United tilbød Di Maria og Arsenal tilbød Özil. Derfor de blev solgt.
Og med hensyn til Ramos. Syntes bare det var sjovt at nævne vores elskede kaptajn fordi han har lavet fuldstændig samme nummer som Mbappe. Som nu i mange brugers øjne ikke er værdi til at bære Real Madrids trøje. Det er sku da morsomt :D
NadaMás post=164020 skrev: Dí Maria og Özil var så vidt jeg ved, også helt anderledes sager.
ikke at det har noget med din pointe at gøre men det var ikke helt derfor at de blev solgt
DI Marias kone gav et rimelig ærligt interview om hvorfor de forlod RM:
"I told him no, but he said we would be more secure financially. We fought about it. I didn't want to go to Manchester. I told him to choose any country, except for England. One year later, we were there. "It was a lot of money, and afterwards those in Spain were calling us 'peseteros' [greedy for money]. And they were right. If you work for a company and the other company offers you a double salary, you will take the offer,"
Ligesom øzil i sin bog mere eller mindre gav sin far/agent skylden som jeg læser det:
"My father didn't know that negotiation pressure. But it's just normal to have different points of view at the beginning of negotiations," Ozil wrote in his new book 'Die Magie des Spiels', which is being serialised in Bild. "He hadn't negotiated a lot with the biggest club bosses and so he lacked serenity to deal with that provoking offer from Real Madrid in an appropriate way. "My father slammed the door of Florentino Perez' business room and I risked to sit in the stands. Suddenly I had to act. For my career. It was not at all possible to stay anymore"
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- schreiber77
-
- Ekspert bruger
-
Hold nu ferie!
Kommer han, og vil han spille 9'er. Fint nok, han er en fantastisk fodboldspiller. Vi kan ikke ændre det her!
Men at tro han ikke udelukkende har penge på hjernen er sgu for naivt!