Den store transferrygte-tråd

3 år 1 uge siden #3193 af NadaMás

Kiwes post=164446 skrev:

NadaMás post=164443 skrev: ​På fcbarcelona.dk melder de denne her til aften:
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/journalist-ba...obt-arda-gueler.html

Angiveligt en journalist ansat hos Fenerbache, der melder ham til Barcelona.

Nu må vi se, det kan vidst gå begge veje.
Fingers crossed!

Edit:
Så først nu at både Romano, AS og Marca melder ham vores vej. Det lyder mere troværdigt end en enkelt journalist. We’ll see!

​Jeg er 90% sikker på at den er lukket til RMD. Alle skriver det lige nu.

​Yes - Jeg er også lige blevet ‘overbevist’ mellem indlæggende! Spændende signing!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #3194 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd
Aldrig hørt om ham før en uge siden. Men det gør nu aldrig noget at snuppe en spiller foran Barca.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #3195 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Mangler han ikke lidt speed?

3 år 1 uge siden #3196 af Fondo_Sur
Boss move lige at betale 20€ mio i stedet for frikøbsklausulen på 17,5€ mio. Og det er ikke første gang. Det er ikke at ødsle med pengene, men at bevare en god relation til andre klubber og takke for udvikling af spilleren samt for at give ham rettigheden til at skifte klub ved at give ham en forholdvis lav frikøbsklausul. Verdens største klub.
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, JesperThomsen

3 år 1 uge siden #3197 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
The Athletic er en solid kilde. Kilder i Tyrkiet bekræfter også historien. Alle mine Barca venner er deprimeret 😂

20 millioner til Fenerbahce. Rigtig god pris for et massivt talent. Desuden er han inkarneret Real fan hvilket er et kæmpe plus.
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved Bismo.

3 år 1 uge siden #3198 af NadaMás
​Til gengæld har Barca fået Here We Go på Vítor Roque, som tiltræder januar. Dertil er der mange meldinger om Fresneda for sølle 15 mio (en spiller jeg gerne så i Real).

Men Endrick vs. Roque kunne sagtens blive en god duel om fem år, hvis begge følger sit talent til dørs. Senest de mødtes fra nogle dage siden, scorede de hver et mål i et 2-2 opgør. Man kunne se, at der var gensidig respekt mellem dem. 

Jeg syntes i det hele taget, at Laporta (trods jeg ikke er fan af hans medieliderlighed), har styret dem godt i gennem den svære periode, so far. 
At de har måttet sælge ud af aktiver har været en nødvendighed. 
Af hvad jeg har kunnet se af deres stadionprojekt, er det ikke nært så gennemført som vores, hvilket selvfølgelig er et minus for dem.
Men overall, med hård hånd og upopulære beslutninger om lønnedskæringer etc., syntes jeg at de har formået at få et godt, ungt og konkurrencedygtigt hold.

Anyway, det er en snak til en anden tråd. Det bliver fedt når begge hold igen er på toppen, som i 10’erne. El Clasicos kunne noget ekstra, da hvert point talte og atmosfæren var dødsens farlig. I den næste æra, skal Real dog være top-dogs!

3 år 1 uge siden #3199 af Real HWL
​Gud hvor morsomt, Deco har brugt flere uger på den handel, og så sender Papa Perez lige Calafat som lukker handlen på to dage. Verdensklasse!!

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #3200 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Calafat er awsome

3 år 1 uge siden #3201 af Fondo_Sur
Laporta og Barca er godt med, ja. Men lige nu henter Real Madrid de største talent-navne. Det der ekstra magi. Endrick er fx helt vanvittig på nogle af de videoer på nettet, men vi må se om han kan føre det ind i senior fodbold som Vini har været i stand til.

3 år 1 uge siden #3202 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Vi får stadig klø i El Clasico så længe Ancelotti er træner. Men fedt at vi henter Güler.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 1 uge siden #3203 af Real HWL

Ramos4 post=164457 skrev: Vi får stadig klø i El Clasico så længe Ancelotti er træner. Men fedt at vi henter Güler.

Hvad blev sidste El Classico?

3 år 1 uge siden #3204 af Fondo_Sur
Nu er Mbappé det eneste spørgsmål tilbage. Hvis rygterne er sande om 100 mio € + 70 mio € om året skal han fucke af. Men hvis ikke kunne det nu være rart…

Fedt at Güler kommer med det samme. Det er svært at vurdere niveauet, men nu synes jeg endelig at hullet som Asensio har forladt er fyldt ud. Vi har nu mistet fire offensive spillere og fået tre ind.
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved Fondo_Sur.

Leveret af Kunena Forum