Den store transferrygte-tråd
Yes - Jeg er også lige blevet ‘overbevist’ mellem indlæggende! Spændende signing!Kiwes post=164446 skrev:
Jeg er 90% sikker på at den er lukket til RMD. Alle skriver det lige nu.NadaMás post=164443 skrev: På fcbarcelona.dk melder de denne her til aften:
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/journalist-ba...obt-arda-gueler.html
Angiveligt en journalist ansat hos Fenerbache, der melder ham til Barcelona.
Nu må vi se, det kan vidst gå begge veje.
Fingers crossed!
Edit:
Så først nu at både Romano, AS og Marca melder ham vores vej. Det lyder mere troværdigt end en enkelt journalist. We’ll see!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
20 millioner til Fenerbahce. Rigtig god pris for et massivt talent. Desuden er han inkarneret Real fan hvilket er et kæmpe plus.
Men Endrick vs. Roque kunne sagtens blive en god duel om fem år, hvis begge følger sit talent til dørs. Senest de mødtes fra nogle dage siden, scorede de hver et mål i et 2-2 opgør. Man kunne se, at der var gensidig respekt mellem dem.
Jeg syntes i det hele taget, at Laporta (trods jeg ikke er fan af hans medieliderlighed), har styret dem godt i gennem den svære periode, so far.
At de har måttet sælge ud af aktiver har været en nødvendighed.
Af hvad jeg har kunnet se af deres stadionprojekt, er det ikke nært så gennemført som vores, hvilket selvfølgelig er et minus for dem.
Men overall, med hård hånd og upopulære beslutninger om lønnedskæringer etc., syntes jeg at de har formået at få et godt, ungt og konkurrencedygtigt hold.
Anyway, det er en snak til en anden tråd. Det bliver fedt når begge hold igen er på toppen, som i 10’erne. El Clasicos kunne noget ekstra, da hvert point talte og atmosfæren var dødsens farlig. I den næste æra, skal Real dog være top-dogs!
- 9eren
- Gæst
-
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 post=164457 skrev: Vi får stadig klø i El Clasico så længe Ancelotti er træner. Men fedt at vi henter Güler.
Hvad blev sidste El Classico?
Fedt at Güler kommer med det samme. Det er svært at vurdere niveauet, men nu synes jeg endelig at hullet som Asensio har forladt er fyldt ud. Vi har nu mistet fire offensive spillere og fået tre ind.