Den store transferrygte-tråd

3 år 1 uge siden #3241 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Petroleum post=164498 skrev: ​glem lige mbappe et øjeblik…. Hvis Davies bare venter på os, så synes jrg VIRKELIG at vi skal slå til! 

jeg er dog lidt nervøs for, at vores hold bliver for ungt. Det er jo kun forsvaret som har lidt alder

​Modric, Kroos, Joselu, Thib?

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #3242 af NadaMás

Petroleum post=164498 skrev: ​glem lige mbappe et øjeblik…. Hvis Davies bare venter på os, så synes jrg VIRKELIG at vi skal slå til! 

jeg er dog lidt nervøs for, at vores hold bliver for ungt. Det er jo kun forsvaret som har lidt alder

​Jeg elsker at have unge spillere i truppen - Syntes altid jeg følger dem lidt tættere, og er mere opmærksom på deres præsentationer.
Dertil er jeg også uhyggeligt begejstret for den unge stamme vi har i truppen. 

Men det er helt rigtigt, at der skal være et kompliment til en erfaren stamme. I 21/22 da Vini, Militao og Valverde fik sit endelige gennembrud, Camavinga var splinterny og viste lovende takter, samt en Rodrygo der var der når det galte - Krydret med Benz, Modric, Alaba og Courtois i topform - Det var en fantastisk holdbalance.

Nu er Vini og Fede jo nogle af lederne på holdet. Bellingham regner jeg mere eller mindre går ind fra dag ét (velvidende han stadig har massere af udvikling foran sig). Cama og Rodrygo er virkelig ved at være et sted der for alvor ligner noget. Mon ikke også Tchou får lagt på. Güler (antaget at han kommer til), bliver jo nok meget en perifærspiller i starten. 

Men jeg tror, at de unge spillere, er klar til at tage over. 
Det betyder dog ikke, at det ville være ulogisk forsat at kigge efter spillere der er i de 25-30, der kan gå direkte ind i start 11’eren (Kane, Cancelo etc.).

Der er stadig nogle spørgsmålstegn ved trupsammensætningen - I hvert fald indtil vi får den 9’er.

Men Güler kan jeg sagtens se, ende med at blive en signing ingen af os forventede, men kan blive guld værd om nogle år. En ny Özil ville i hvert fald være noget nært perfekt. Med en Vini, Rodrygo, Endrick og evt. Mbappé foran sig kan det blive ganske godt.

Davies er et bæst, men som Ramos4 nogle gange har pointeret, syntes jeg at vi skal give Fran muligheden næste sæson. Davies kan jo stadig være en mulighed i 2024, såfremt han ikke forlænger. 

3 år 1 uge siden #3243 af Petroleum

DeLaRed post=164499 skrev:

​Modric, Kroos, Joselu, Thib?

​jeg omformulerer. Den bærende start11’er.

thib, alaba, carvajal… måske kroos eller modric. Måske joselu. 

Men det er så også meget ungt eller meget gammel. Det er ikke mange 26-27-28-29 årige spillere vi har. Mendy skal jo væk. 
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 1 uge siden #3244 af NadaMás
​På fcbarcelona.dk-forummet mener de at have fundet frem til, at både Kroos og Modric skulle have ringet til Güler, hvor Modric tilmed skulle have lovet ham 10-tallet fra 2024. Lyder som noget af en and.

Håber i al fald ikke at der er blevet leflet sådan for en 18-årig. Tror det næppe - Det er heller ikke Modric’ nummer at love ud. 

3 år 1 uge siden #3245 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

PMO post=164492 skrev: ​
Correct me if I’m wrong, men VIL Mbappé ikke spille i venstre side? 

​Jo det er jo det der er ironisk... han er utilfreds med er blive brugt som 9'er i psg... og så vil vi købe ham for at bruge ham som 9'er...

Og jeg synes heller ikke at han er nogen oplagt 9'er... han fylder ikke noget i feltet og er ikke god på hovedet. En 9'er skal squ kunne tage nogle kampe i feltet, hvilket en letvægts hurtigløber alt andet lige vil have svært ved.

Haaland og osimhen er også meget hurtige, men de har trods alt noget mere statur og kampvægt, der gør dem væsentligt farligere i feltet.

Haaland er selvfølgelig ikke til at få fat på, men det er Osimhen.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

3 år 1 uge siden #3246 af El Siete
​Nasser Al-Khelaifi full statement on Mbappe:

“I was completely shocked when I heard Mbappé wants to leave for free. He's a great boy, a gentleman, so leaving for free, weakening the biggest club in his country, that's not him. I was shocked and disappointed.

Our position is strong. Mbappé will not leave for free. Impossible. The best player in the world leaving for free is NOT happening.

Mbappé needs to decide next week, or max in 2 weeks. If he does not renew, the door is open.

We want him to stay but he can't leave for free. That’s the fact. Your best player can't leave for free. It never happens.”

Hm, Mbappe har sendt PSG et brev hvor han gør det klart han ikke vil forlænge, og Al-Khelaifi bekræfter at de under ingen omstændigheder vil lade ham gå gratis. 
What to do, what to do. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 1 uge siden #3247 af Dragam

El Siete post=164504 skrev: ​Nasser Al-Khelaifi full statement on Mbappe:

“I was completely shocked when I heard Mbappé wants to leave for free. He's a great boy, a gentleman, so leaving for free, weakening the biggest club in his country, that's not him. I was shocked and disappointed.

Our position is strong. Mbappé will not leave for free. Impossible. The best player in the world leaving for free is NOT happening.

Mbappé needs to decide next week, or max in 2 weeks. If he does not renew, the door is open.

We want him to stay but he can't leave for free. That’s the fact. Your best player can't leave for free. It never happens.”

Hm, Mbappe har sendt PSG et brev hvor han gør det klart han ikke vil forlænge, og Al-Khelaifi bekræfter at de under ingen omstændigheder vil lade ham gå gratis. 
What to do, what to do. 

​Ignorer det.

Der er ingen europæiske klubber, udover psg, der vil betale hans absurde lønkrav.

I så fald at man skal gøre noget som helst, så kan man tilbyde ham at komme på en identisk kontrakt til den cristiano fik... og det vil jeg sige er mere end han fortjener, da han ikke engang er verdens bedste spiller, imodsætning til cristiano da han kom til klubben.

Vi bør IKKE gældsætte klubben for at hente den arrogante grådige franske skildpadde til klubben...
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

3 år 1 uge siden #3248 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=164503 skrev:

​Jo det er jo det der er ironisk... han er utilfreds med er blive brugt som 9'er i psg... og så vil vi købe ham for at bruge ham som 9'er...

Og jeg synes heller ikke at han er nogen oplagt 9'er... han fylder ikke noget i feltet og er ikke god på hovedet. En 9'er skal squ kunne tage nogle kampe i feltet, hvilket en letvægts hurtigløber alt andet lige vil have svært ved.

​Det gik vel okay med Benzema?

Mbappe er altså heller ikke en fjer ligefrem.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved Ramos4.

3 år 1 uge siden #3249 af Dragam

Ramos4 post=164506 skrev:

​Det er fandme dumt sagt...

I hvilken verden er Benzema en letvægts hurtigløber... 

Benz er knap 10 cm højere, mere kropstærk, og VÆSENTLIGT bedre på hovedet... og hurtigløber har han squ aldrig været. 

3 år 1 uge siden #3250 af Ramos4

Dragam post=164507 skrev:

Benz er knap 10 cm højere, mere kropstærk, og VÆSENTLIGT bedre på hovedet... og hurtigløber har han squ aldrig været. 

Benzema var aldrig i feltet.
​Og Mbappe er ikke en letvægtsspiller.

Jeg ved ikke hvilke "kampe" det var Benzema tog i feltet. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved Ramos4.

3 år 1 uge siden #3251 af Ramos4
"Knap 10 cm." er i øvrigt en sjov måde at skrive "7 cm." på.

3 år 1 uge siden #3252 af Dragam

Ramos4 post=164508 skrev:

Dragam post=164507 skrev:

Benzema var aldrig i feltet.
​Og Mbappe er ikke en letvægtsspiller.

​Så må det have været Benz lookalike der scorede flere alt-afgørende hovedstøds mål for os i Champions league sidste år...

Og skildpadden er definationen på en letvægts hurtigløber... du ser ham squ ikke skubbe spillere væk som som haaland, eller fuldkommen glide af på kropstaklinger som en O Fenomeno...

Leveret af Kunena Forum