Den store transferrygte-tråd

3 år 1 uge siden #3169 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

madrid2000 post=164391 skrev: ​Jeg er så træt af Mbappe lort.
Jeg menes aldrig, at der har været så meget frem og tilbage i en transfer som denne. 

Man skulle tro, at han var en eller anden fodboldgud, der lavede 3-5 mål pr. kamp. 

Bedre er han altså ikke. Han kunne ikke vinde CL med Messi og Neymar blandt andet.

Håber han bliver i PSG og tager til Saudi på et tidspunkt. 

Gå efter Kane og håb på, at Endrick is the next big thing.

​Helt enig. Bedre er han ikke... hans talent blegner ved siden af O Fenomeno, Messi og Cristiano. Han har samme hurtighed som en ung O Fenomeno, men der stopper lighederne så også.

Jeg synes det er sindssygt hvor meget vi hopper og springer for at få ham. For det første er han ikke en rigtig 9'er - han er venstrekant, og vil ikke spille 9'er. Og lur mig om han ikke begynder at falde drastisk i niveau om 5 år, når han begynder at miste sin hurtighed.

Synes Real Madrid fremstår ydmyget med den her saga.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #3170 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Men det er jo ikke Mbappes skyld at medierne er så ringe til skabe utroværdige rygter og løgnhistorier.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #3171 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd
​Jeg synes at klubben gør det ret fint lige nu. Der er masser offensiv kvalitet, og der er blevet bygget på den kreative og målfarlige del på midtbanen i form af Bellingham. Med Vinicius og Rodrygo suppleret med Joselu på toppen, så bør der være ro på lige nu og man har tid til at afvente om Mbappe bliver en mulighed. Jeg forstår godt, at man er træt af hele situationen og al den venten på Mbappe, men helt ærligt, hvornår har vi sidst haft muligheden for at hente så god en spiller? Bellingham er et fantastisk køb, men det her er jo 2 niveauer over! Vi skal ikke lægge os fladt ned og lade Mbappe styre det, men der skal hele tiden undersøges muligheden og ligge et godt tilbud klar. Så kan Mbappe vælge at tage det og blive en del af fodboldhistoriens elite eller vælge at fortsætte din underlige færd og ende som en af mange gode spillere. 

Selvfølgelig skal der handles en offensiv profil mere til enten angrebet eller en højre kant af højeste kvalitet, men vi har sat os i en situation, hvor man sagtens kan vente lidt til der byder sig en god mulighed og til man er klogere hvad angår Mbappe. Så jeg forstår ikke, hvad folk er så trætte af og sure over. Jeg forstår tildels hvis man lader Kane glippe, men ellers er der god tid til at finde ud af hvad man skal have ind på toppen. Og hvis ikke, så har vi fået en ægte målscorer i Joselu indtil da.

3 år 1 uge siden #3172 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Kanes alder taget i betragtning, har han nok aldrig været en mulighed i Perez' øjne.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 1 uge siden #3173 af El Siete

Ramos4 post=164403 skrev: Kanes alder taget i betragtning, har han nok aldrig været en mulighed i Perez' øjne.

​Hvem ved. Men han kunne ellers være en glimrende overgang til Endrick, som næppe er klar med det samme, og som kunne bruge et par år i skyggen af en verdensklassespiller til at starte med. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, Thomaskjensen

3 år 1 uge siden #3174 af Vinícius
Jeg tror Kane får det meget svært i RM i en liga, hvor det hele er mere teknisk og holdene står meget defensivt, på et hold, hvor det hele ikke handler om ham og hvor ingen forstår hvad han siger, og hvor han spiller på et hold, der dominerer på bolden, og i det meget varme klima i Spanien. Mange gode grunde til, at han ikke vil fungere. Men han har bestemt kvaliteten til at fungere i det tyske.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

3 år 1 uge siden #3175 af Thomaskjensen
Man kunne jo sige det samme om Levandowski, og lægge til hans alder som et handikap.
2 spillere som jeg desuden mener ligner hinanden i mange aspekter af spillet.

Det eneste der stopper Kane er skildpadden :(

3 år 1 uge siden #3176 af Ramos4
Han hedder Skildpadden fordi han er så lang tid om at træffe en beslutning.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

3 år 1 uge siden #3177 af NadaMás

Siempre Madrid post=164390 skrev:

NadaMás post=164385 skrev: ​Marca skriver at Real har droppet Mbappé denne sommer, grundet en lønpakke på 240 mio. (hvillet vil sige 48 mio. årligt, ca. 4 x vores højest betalte pt.)
Det vil så i følge Sport betyde at vi går efter Lauturo nu.

Güler skulle eftersigende beslutte sig for hvad han vil i morgen. Barca meldes umiddelbart som favoritter - Hvillet medierne jo nok hovedsageligt gør, grundet at de virkelig har offentliggjort interessen og deres konkrete tilbud.

Dertil meldes det, at Fresneda venter på Barcelona. Det bekræfter nok også delvist, at han måske mere er et emme på forummet, end i realiteten. Ham er jeg ellers varm på. 

​Det er ikke en lønpakke på 240 millioner €, vel?

Er det ikke fordi Mbappé vil have sit tilgodehavende på 240 millioner € fra Paris SG, hvis de tvinger et salg af ham igennem?

​Så vidt jeg forstod er der tale om en lønpakke over kontraktperioden (ved ikke om det skulle være 5 eller 6 år).

Ift. hans loyalitetsbonus, bliver den kun udbetalt hvis han er i PSG efter transfervinduet. Men du har ret i, at der har været meldinger om, at hans bagland forhandler om den med PSG, såfremt han sælges.

Men som en anden bruger skriver, er det jo mediemøllen der er i gang, så hvor meget af det der er sandt er svært at sige.

Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved NadaMás.

3 år 1 uge siden #3178 af Siempre Madrid

NadaMás post=164413 skrev:

NadaMás post=164385 skrev: ​Marca skriver at Real har droppet Mbappé denne sommer, grundet en lønpakke på 240 mio. (hvillet vil sige 48 mio. årligt, ca. 4 x vores højest betalte pt.)

Güler skulle eftersigende beslutte sig for hvad han vil i morgen. Barca meldes umiddelbart som favoritter - Hvillet medierne jo nok hovedsageligt gør, grundet at de virkelig har offentliggjort interessen og deres konkrete tilbud.

Dertil meldes det, at Fresneda venter på Barcelona. Det bekræfter nok også delvist, at han måske mere er et emme på forummet, end i realiteten. Ham er jeg ellers varm på. 

Er det ikke fordi Mbappé vil have sit tilgodehavende på 240 millioner € fra Paris SG, hvis de tvinger et salg af ham igennem?

​Så vidt jeg forstod er der tale om en lønpakke over kontraktperioden (ved ikke om det skulle være 5 eller 6 år).

Ift. hans loyalitetsbonus, bliver den kun udbetalt hvis han er i PSG efter transfervinduet. Men du har ret i, at der har været meldinger om, at hans bagland forhandler om den med PSG, såfremt han sælges.

Men som en anden bruger skriver, er det jo mediemøllen der er i gang, så hvor meget af det der er sandt er svært at sige.

​Jeg har forstået det således, at grunden til at Mbappé forholder sig så passivt er, at han vil have Paris SG til at kræve et salg, fordi han så har ret til udbetaling af loyalitetsbonus. Det har han ikke, hvis han selv presser på.

Real Madrids pris for Mbappé:
200 millioner € til Paris
100 millioner € til Mbappé 
Kontrakt af 6 års varighed og med en årsløn på 60 millioner €. 
Alt i alt for 6 år: 660 millioner €. 

Det bliver et nej herfra.

Som en leder i Marca slår fast i dag, så har Mbappé alle dage valgt pengene over sportslige ambitioner.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

3 år 1 uge siden #3179 af NadaMás

Siempre Madrid post=164416 skrev:

NadaMás post=164413 skrev:

​Jeg har forstået det således, at grunden til at Mbappé forholder sig så passivt er, at han vil have Paris SG til at kræve et salg, fordi han så har ret til udbetaling af loyalitetsbonus. Det har han ikke, hvis han selv presser på.

Real Madrids pris for Mbappé:
200 millioner € til Paris
100 millioner € til Mbappé 
Kontrakt af 6 års varighed og med en årsløn på 60 millioner €. 
Alt i alt for 6 år: 660 millioner €. 

Det bliver et nej herfra.

Som en leder i Marca slår fast i dag, så har Mbappé alle dage valgt pengene over sportslige ambitioner.

​Det er ganske muligt - De tal har jeg ikke mødt før.
Så kommer han jo også op at koste 2/3 af en stadionrenoveringen…

Jeg ved ikke hvor meget en profil som Mbappé vil kunne generere, men 660 mio. er udover al fornuft..
Den kontrakt han fik i sommers har jo givet et helt nyt standpunkt for ham at forhandle ud fra.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

3 år 1 uge siden #3180 af Ramos4
Problemet med at tilbyde Mbappe en monsterløn er jo at man bryder løn-strukturen fuldstændigt.

Hvad siger man til Vini og Bellingham når de kommer om et par år og vil forhandle en forlængelse? Skal de så rette ind i hierakiet og bare acceptere at vi har én der tjener noget helt andet end resten?

Vini må også føle sig lidt dum, efter al snakken om at det er ham der er ansigtet på vores nye hold. Mbappe kommer til at tjene dobbelt så meget som ham.

Leveret af Kunena Forum