Den store transferrygte-tråd
Bruh. Vi var ynkelige i de tre Classicos før det. 0-4 kampen kunne sagtens være endt 1-1 eller sådan noget pga. vores totale passivitet.Real HWL post=164458 skrev:
Ramos4 post=164457 skrev: Vi får stadig klø i El Clasico så længe Ancelotti er træner. Men fedt at vi henter Güler.
Hvad blev sidste El Classico?
Fordi vi vandt den seneste så vinder vi fra nu af eller hvad?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Ville han ikke have godt af at blive udlejet?9eren post=164461 skrev: Nico Paz skal kæmpe om pladsen med Arda Güler. Ikke lige det bedste scenarie synes jeg
Mit indtryk er, trods jeg ikke har set meget Castilla, at han vil kunne få regelmæssig spilletid i Segunda’en.
La Liga ved jeg ikke om han er klar til. Han har jo været et drøn for Castilla samt Argentinas ungdomslandshold, men han er vel endnu ikke prøvet på højeste niveau.
Ramos4 post=164460 skrev:
Bruh. Vi var ynkelige i de tre Classicos før det. 0-4 kampen kunne sagtens være endt 1-1 eller sådan noget pga. vores totale passivitet.Real HWL post=164458 skrev:
Ramos4 post=164457 skrev: Vi får stadig klø i El Clasico så længe Ancelotti er træner. Men fedt at vi henter Güler.
Ej den kunne sku da ikke være endt 1-1, styr dig! Vi vandt da også 3-1 hjemme, har du glemt den?
Det har jeg ærlig talt lidt svært ved at forudsige om vi gør, men vi behøver sku da heller ikke tabe til dem.
Nej vi behøver lige præcis ikke tabe til dem, men det gjorde vi så tre gange i træk. Og det er utilgiveligt når man kigger på de to klubbers situation.Real HWL post=164463 skrev:
Ej den kunne sku da ikke være endt 1-1, styr dig! Vi vandt da også 3-1 hjemme, har du glemt den?
Det har jeg ærlig talt lidt svært ved at forudsige om vi gør, men vi behøver sku da heller ikke tabe til dem.
0-4 kampen var decideret ringe indtil vi fik scoret 1-0. Så kunne vi spille vores kontrabold derfra. Men frem til det 45. minut lignede det 4. nederlag i træk.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 post=164464 skrev:
Nej vi behøver lige præcis ikke tabe til dem, men det gjorde vi så tre gange i træk. Og det er utilgiveligt når man kigger på de to klubbers situation.Real HWL post=164463 skrev:
0-4 kampen var decideret ringe indtil vi fik scoret 1-0. Så kunne vi spille vores kontrabold derfra. Men frem til det 45. minut lignede det 4. nederlag i træk.
Slap nu af, vi bygger videre på 0-4. Men jeg er enig i at det var meget sjovere at spille El Classico med en Zidane på bænken. Du kan så glæde dig over at det er Ancelottis sidste sæson.
Nåh men hurrah for Arda og tic tac...
Lad os håbe at Xabi Alonso tager over i 2024. Et ungt træner talent, som kender klubben og kommer med friske ideer. Tror han ville kunne få det maksimale ud af vores unge talenter.
Hala
- 9eren
- Gæst
-
Der er bare store ligheder mellem de to spillere. Jeg kan se de laver de samme tricks, har samme pladser, virker ens i deres spillestil. Den eneste forskel er at Nico virker en smule hurtigere, mens at Arda sparker den ind som Asensio. Det vil bare være ærgerligt at miste en som Nico Paz der har fået enorm ros af Kroos og andre i klubben.NadaMás post=164462 skrev:
Ville han ikke have godt af at blive udlejet?9eren post=164461 skrev: Nico Paz skal kæmpe om pladsen med Arda Güler. Ikke lige det bedste scenarie synes jeg
Mit indtryk er, trods jeg ikke har set meget Castilla, at han vil kunne få regelmæssig spilletid i Segunda’en.
La Liga ved jeg ikke om han er klar til. Han har jo været et drøn for Castilla samt Argentinas ungdomslandshold, men han er vel endnu ikke prøvet på højeste niveau.
Arda har selvf spillet på et højere plan så måske det giver god mening at sende Nico til Dortmund :). Med Arda så får vi ikke Karim fra Dortmund heller.
- Brylle
- Gæst
-
Min eneste tvivl er at det bliver meget ungt.
- 9eren
- Gæst
-
det er et godt tegn på at højre kanten hedder Brahim, Arda og 9eren hedder Rodrygo, Joselu og Alvaro.Brylle post=164469 skrev: Guler kan være den vigtigste handel vi laver i mange år. Driblestærk flødefod med et vildt drive. Han bør passe glimrende til når hold stiller sig ned og vi har Joselu i boksen. For mig betyder det at man godt kan lukke angrebet og fokusere på den back der skal give ham plads.
Min eneste tvivl er at det bliver meget ungt.
til mit ovenstående indlæg så er det også et klart signal om at Arribas bliver solgt med tilbagekøbs klausul
Donde está la biblioteca?