Den store transferrygte-tråd

3 år 1 uge siden #3217 af PMO
Besvaret af PMO på emne Den store transferrygte-tråd
​Joselu. Jeg griner stadig. 

Tragisk hvis Perez’ Mbappé hard on er grunden til at RM skal have sådan en angriber til at spille mere eller mindre fast. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #3218 af El Siete

DeLaRed post=164471 skrev: Arda Guler er ikke officiel endnu eller er den? Er det ikke bare et par avis overskrifter som kører videre på de sidste dages rygter?

​Nej, Güler har valgt RM, men handlen skal lige lukkes med Fenerbache, men vi betaler jo frikøbsklausulen, så den burde snart være officiel. Romano skriver 24-48 timer. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 1 uge siden #3219 af El Siete
​For mit vedkommende er angrebet ikke lukket. Joselu og Brahim er gode backups, og Güler ser spændende ud, men ingen af dem kan/skal starte i en CL-kamp mod City.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, The European Super League

3 år 1 uge siden #3220 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

El Siete post=164474 skrev: ​For mit vedkommende er angrebet ikke lukket. Joselu og Brahim er gode backups, og Güler ser spændende ud, men ingen af dem kan/skal starte i en CL-kamp mod City.

​Enig. Hvis man ikke vil have Kane (af diverse årsager), så gå efter Osimhen... vi skal simpelthen have en 9'er der kan banke den ind på samlebånd... men samtidig bør vi ikke gældsbinde klubben for at hente den ultra grådige bapper...
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved Dragam.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #3221 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Osihmen skal vist være mere interesseret i at forlænge med Napoli

3 år 1 uge siden #3222 af The European Super League
​Mon ikke den interesse kan ændres lidt på hvis Real Madrid viser lidt vilje?

Jeg kan langt bedre lide idéen om at hente en ung bomber frem for en gammel englænder.

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 1 uge siden #3223 af bnjmlnk
Besvaret af bnjmlnk på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg er godt nok ved at være træt af Mbappe affæren. Det virker umiddelbart til at manden er langt mere glad for penge end for reelt at spille fodbold. I hvert fald med alle de ting man ser i diverse medier. Hvilket selvfølgelig kan være det pure spind.

Dermed ikke sagt at man ikke kan bruge ham i Madrid. Men på klubbens præmisser og uden at ødelægge harmonien og strukturen i det nuværende hold. Hvilket jeg har svært ved at se hvordan kan lykkedes med den lønpakke han tilsyneladende kræver. Det er jo også absurd det lønniveau han har oparbejdet i P$G.. Det gør jo reelt at han ikke kan skifte til de fleste topklubber uden en eller anden form for lønnedgang, som han ikke virker videre villig til, hvis han pludselig ændre retning og rent faktisk viser at han har nogle sportslige ambitioner.

Er jeg den eneste der måske godt kunne være lidt tændt på Goncalo Ramos? Ung angriber med stort potentiale og mere CF end decideret boksspiller som Joselu, men samtidig fylder mere end f.eks. Rodrygo. Transfermarkt siger en markedsværdi på 50m euro, hvilket jeg egentlig synes virker som en fair pris.

3 år 1 uge siden #3224 af Siempre Madrid

bnjmlnk post=164480 skrev: Jeg er godt nok ved at være træt af Mbappe affæren. Det virker umiddelbart til at manden er langt mere glad for penge end for reelt at spille fodbold. I hvert fald med alle de ting man ser i diverse medier. Hvilket selvfølgelig kan være det pure spind.

Dermed ikke sagt at man ikke kan bruge ham i Madrid. Men på klubbens præmisser og uden at ødelægge harmonien og strukturen i det nuværende hold. Hvilket jeg har svært ved at se hvordan kan lykkedes med den lønpakke han tilsyneladende kræver. Det er jo også absurd det lønniveau han har oparbejdet i P$G.. Det gør jo reelt at han ikke kan skifte til de fleste topklubber uden en eller anden form for lønnedgang, som han ikke virker videre villig til, hvis han pludselig ændre retning og rent faktisk viser at han har nogle sportslige ambitioner.

Er jeg den eneste der måske godt kunne være lidt tændt på Goncalo Ramos? Ung angriber med stort potentiale og mere CF end decideret boksspiller som Joselu, men samtidig fylder mere end f.eks. Rodrygo. Transfermarkt siger en markedsværdi på 50m euro, hvilket jeg egentlig synes virker som en fair pris.

​Problemet med Goncalo Ramos er, at Benfica synes at 100 millioner € lyder som en fair pris.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

3 år 1 uge siden #3225 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

The European Super League post=164478 skrev: ​Mon ikke den interesse kan ændres lidt på hvis Real Madrid viser lidt vilje?

Jeg kan langt bedre lide idéen om at hente en ung bomber frem for en gammel englænder.

​Jeg tænker også at reel interesse fr RM, hvor vi gør Osimhen til vores 9'er, kunne få ham på andre tanker.

Han har meget de samme kvaliteter som Haaland - hurtig, kropsstærk, fylder godt i feltet, og god på hovedet. 

Med ham som 9'er ville vi have 3 hurtige folk oppe foran med vini og Rodrygo, som vil være giftige på kontra stød, og samtidig vil der være en at sigte efter på indlæg.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #3226 af 9eren
PSGs pressemøde udsættes igen igen. Kaos

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #3227 af 9eren
Luis Enrique vil ikke bekræfte at Mbappe er der til næste sæson. Det er et privat anliggende

3 år 1 uge siden #3228 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Luis Enrique virker hvert fald slet ikke sikker på at Mbappe er der efter sommerferien.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum