Den store transferrygte-tråd
Jeg tør godt lægge hovedet på blokken og kalde den......han kommer ikke til sommer, det er 80% sikkert. For mig er spørgsmålet..hvem kommer så, hvis nogen overhovedet. Jeg må ærligt indrømme jeg synes Perez er blevet for uambitiøs, tror han er blevet påvirket af vores seneste succeser. Og derfor frygter jeg lidt der ikke kommer nogen overhovedet. Tænk at vi står i en situation, hvor vi før vinduet startede endelig kunne tænke...yes nu kommer der sku til at ske noget i angrebet, for så at finde ud af at angrebet faktisk bliver svækket. Skræmmende.Ramos4 post=164351 skrev: tic...tac...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Spot on.Kiwes post=164353 skrev:
Jeg tør godt lægge hovedet på blokken og kalde den......han kommer ikke til sommer, det er 80% sikkert. For mig er spørgsmålet..hvem kommer så, hvis nogen overhovedet. Jeg må ærligt indrømme jeg synes Perez er blevet for uambitiøs, tror han er blevet påvirket af vores seneste succeser. Og derfor frygter jeg lidt der ikke kommer nogen overhovedet. Tænk at vi står i en situation, hvor vi før vinduet startede endelig kunne tænke...yes nu kommer der sku til at ske noget i angrebet, for så at finde ud af at angrebet faktisk bliver svækket. Skræmmende.Ramos4 post=164351 skrev: tic...tac...
Jeg forventer én, max to tilgange yderligere denne sommer.
Jeg håber på tre-fire, men det tror jeg bliver den dag helvedet fryser til is.
Lidt mere en Benz type. Ikke en drømmesigning, men bestemt et bedre fit end Vlahovic.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Galactico downfall version 2
Men to? Virker lidt useriøst og som dårlig planlægning.9eren post=164363 skrev: En angriber på leje en sæson ville ikke være dumt
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Og til denne her har vi Joselu, Alvaro R, Rodrygo og måske en leje spiller til 9eren.
Vi får Endricki. Han har lige scoret igen, nu som starter. Han er for vild.Ramos4 post=164358 skrev: Tror vi låner Vlahovic og prøver på Skildpadden igen i 2024. Hvor vi får et endeligt nej og så køber...who knows.
Det er dog godt nok vildt, at han er straffesparkskytte… som 16 årig! Det tyder på, at han er respekteret og har et stort talent. Synes allerede han ser bedre end for nogle måneder siden baseret på de nyeste clips.9eren post=164368 skrev: Så du hans styrke på frispark. Konge mål og ærgeligt at han brændte straffe
Han bliver 17 snart. Om et par uger. En hel sæson til at modnes i, inden han vender snuden mod Madrid. Damn hvor glæder migFondo_Sur post=164369 skrev:
Det er dog godt nok vildt, at er straffesparkskytte… som 16 årig! Det tyder på, at han er respekteret og har et stort talent. Synes allerede han ser bedre end for nogle måneder siden baseret på de nyeste clips.9eren post=164368 skrev: Så du hans styrke på frispark. Konge mål og ærgeligt at han brændte straffe