Den store transferrygte-tråd
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Bellingham Camavinga Tchouameni
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
...toc?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
-
- Platin bruger
-
I mine teenageår ville jeg gerne kunne læse tankerne på Sophie.
I 2001 ville jeg gerne være en flue på væggen og overvære den berømte napkin ved award showet i Monaco.
Nu vil jeg gerne vide hvad der foregår i Kylian's hoved. Hvad har han planer om? Skal Real Madrid komme videre eller jagte denne mulighed?
- 9eren
- Gæst
-
“At læse tanker” var næppe det eneste du drømte om med Sophie som teenager 😂The European Super League post=164774 skrev: Da jeg var lille ville jeg gerne have The Almanac fra Back to the Future og kunne se alle lottetallene.
I mine teenageår ville jeg gerne kunne læse tankerne på Sophie.
I 2001 ville jeg gerne være en flue på væggen og overvære den berømte napkin ved award showet i Monaco.
Nu vil jeg gerne vide hvad der foregår i Kylian's hoved. Hvad har han planer om? Skal Real Madrid komme videre eller jagte denne mulighed?
Spøg til side. Vi skal droppe Mbappe. Dramaet følger ham overalt og han kan ikke engang spille på sin foretrukne plads…
@AranchaMOBILE
Odriozola’s departure is ‘in progress’.
@AranchaMOBILE
Ja i mangel af spændende nyheder omkring nye signings, så er det da dejligt at vi "forhåbentlig" får skippet de sidste to "ubrugelige" spillere af sted.
Jeg tror Kane til Bayern, er ret sandsynlig.9eren post=164775 skrev: Det er godt nok gået i stå, men det er det også for Harry Kane. Harry Kane bliver vores 9er måske alligevel. Jeg tror vi satser på ham hvis Mbappe fejler. Og sådan bliver det nok!
Mit indtryk er ikke at den handel er gået i stå. Forhandlinger med Levy er jo som regel en større begivenhed at skrive i kalenderen - Det kan tage hele sommeren.
Men skulle Mbappé glippe, ved jeg heller ikke om Kane er prisen værd. Levy vil angiveligt have 120 mio. pund.
Sidst vi gav den slags penge for en PrL-spiller i slut 20´erne med et år tilbage på kontrakten, gik det galt. Ikke at jeg tror Kane vil falde i gennem i Madrid, som Hazard gjorde det. Tværtimod tror jeg han vil være guld værd for klubben - Men det er mange penge, for en spiller der fylder 30 her til sommer. Skulle han scorer 25+ mål i ligaen de næste fire-fem år, vil han stadig ende med at skifte på en fri transfer.
Når vi snakker de priser i det leje, for en spiller i den alder, vil der altid være lav retur på investering, og derfor skal han præstere fra dag 1. Der er ingen plads til fejl. En skade kan også ende med at koste det hvide ud af øjnene.
Men, mon ikke han kan forhandles ned på 90-110 mio. pund, hvis han også selv lægger lidt pres på.
Jeg troede aldrig dagen ville komme!Kiwes post=164777 skrev: Jesús Vallejo to Granada on loan should be closed TODAY, unless for a surprise.
@AranchaMOBILE
Odriozola’s departure is ‘in progress’.
@AranchaMOBILE
Ja i mangel af spændende nyheder omkring nye signings, så er det da dejligt at vi "forhåbentlig" får skippet de sidste to "ubrugelige" spillere af sted.
Så kan truppen ende på 23 mand (inklusiv den 9´er) - Det er vidst den størrelse, Carlo foretrækker.
Dertil er der skabt plads til en ung højreback (Fresneda/Martinez), hvis det er noget Presi er seriøs omkring.
Jeg håber stadig at Rafa Marin sælges med tilbagekøbsklausul, eller udlejes. Så kan han hentes tilbage om 1-2 år, når Nacho forlader klubben.
-
- Platin bruger
-
I øvrigt har klubben og Hazard selv slet ikke fået nok ros for opsigelsen af kontrakten. Ved vi noget om hvad det har kostet os at få ham opsagt 1 år før tid?
-
- Platin bruger
-
-
- Platin bruger
-
Jeg håber ledelsen sætter Dani Ceballos til salg næste sommer. Uanset om Modric stopper i 2024 så har vi stadig for mange på midtbanen. Så længe han bliver solgt for mere end han koster i løn de næste 12 måneder, så har det været en kanon beslutning af forlænge med ham denne sommer. Da man forlængede med Ceballos tror jeg ikke man havde regnet med at man behøvede at give Arda Güler en plads i truppen allerede denne sæson. Planen var nok at lade ham blive i Tyrkiet en sæson mere.
www.madridista.dk/index.php/artikler/217...m-arda-gueler-handel
Nu er Ceballos lidt kommet til overs. Selv hvis Modric stopper om et år. Jeg tror ikke det er sandsynligt at Kroos takker af efter sæsonen.