Den store transferrygte-tråd
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Hvis argumentet er, at droppe Mbappe (én af verdens absolutte bedste fodboldsspiller) pga. en uprøvet 16 årige knægt, som muligvis vil blive ekstraordinær god, så er det fandme risky business :-)9eren post=164705 skrev:
Jeg har set Endrick i flere kampe nu. Han skal være fast mand når han er 20 år så faktisk rigtig fint at droppe Mbappe og købe en alternativ løsning indtil da.Petroleum post=164703 skrev: er der nogen som har set Endrick spille og kan beskrive hans spillestil for mig? Er han driblestærk, hurtig, kan sparke med begge ben, god til langskud... etc etc.? Han ligner et fysisk vidunder selvom han har dværgehøjde, dog har jeg aldrig set ham spille. Jeg læser blot en masse om Vitor Roque, som eftersigende skulle være enormt dygtig i sin boldbehandling.
Jeg vil ikke komme ind på en nærmere beskrivelse af ham fordi det er gjort en del gange. Hans skydstyrke er for vild!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis Mbappe ender med at forlænge kontrakten denne sommer, bør vi til gengæld droppe ham for good imo. Det er nu - eller gratis næste sommer. Og intet andet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Enig. Er villig til at lade tvivlen komme ham til gode for sidste sommer (var det pres eller egen grådighed), og give ham en sidste chance. Men forlænger han igen, så er det slut for altid og vi behøver aldrig snakke om ham igen.Ramos4 post=164708 skrev: PSG lægger et sidste pres på Mbappe for at forlænge kontrakten.
Hvis Mbappe ender med at forlænge kontrakten denne sommer, bør vi til gengæld droppe ham for good imo. Det er nu - eller gratis næste sommer. Og intet andet.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- 9eren
- Gæst
-
jeg håber at vi har scoutet for hårdt efter en fed angriberRamos4 post=164708 skrev: PSG lægger et sidste pres på Mbappe for at forlænge kontrakten.
Det burde allerede være sådan, men selv hvis han forlænger, kommer man altid til at snakke om ham, til den dag han stopper karrieren. Pérez vil for altid sprede sine røvballer for ham, hvis der er bare den mindste mulighed for at hente ham. Og selv en kontraktforlængelse vil ikke stoppe det, forlænger han bliver det sikkert noget tilsvarende med en 2-3 årig forlængelse, og så går Pérez igang igen, så snart han nærmer sig kontraktudløb.Men forlænger han igen, så er det slut for altid og vi behøver aldrig snakke om ham igen.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Jeg kan godt tilgive Mbappé hvis han har en god forklaring på sidste sommer, hvis han er indforstået med sin nye rolle i Real Madrid som angriber og hvis han tager ved lære fra Modric, Nacho, Alaba, Ceballos, Vasquez, Kroos og Vini i Madridismo. En god forklaring må gerne være at PSG tilbød dobbelt så mange penge som Real Madrid. Det er fuldt forståeligt at tage et ekstra år på den måde.
Bellingham Camavinga Tchouameni
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sådan som jeg forstår det, er PSG kontraktmæssigt forpligtet til at udbetale en kæmpe bonus, hvis han ikke forlænger inden den 31. Juli, så et eller andet skal der ske inden for de næste par uger.Ramos4 post=164713 skrev: Noget siger mig, at det ikke bliver afklaret i løbet af et par uger, som Fabrizio ellers påstår.
Jeg håber i hvert fald, at Perez og co har en contingency plan i tilfælde af, at han vælger at forlænge. Forhåbentlig bliver Mbappe kapitlet lukket for altid efter denne sommer uanset udfaldet. Kan ikke forestille mig, at Perez smider et astronomisk højt beløb i 2024, når vi nu har kunnet få ham "billigt' to vinduer i træk. PSG vil forsøge at gøre ham til det dyreste køb nogensinde i 2024.
Pt tyder alt på at Mbappe SKAL til Real under Perez, uanset hvor længe præsidenten så skal vente, og her er det Florentino og Real der ser små ud, ingen andre!
Donde está la biblioteca?
- 9eren
- Gæst
-
Hvis Mbappé forlænger til 2025 i de kommende uger, med henblik på at bliver solgt om et år, så står Perez stadig klar.
Jeg tror at det er et spørgsmål om tid, før Romano kan breake en pris.
Hvis al det her tilgengæld er endnu en forhandlingstaktik fra Mbappé, vil jeg godt nok føle mig dum, men også lette på hatten for ham.
“Fool Me Once, Shame on You, Fool Me Twice …”
I så fald er han jo lidt af et galt geni.
- 9eren
- Gæst
-