Den store transferrygte-tråd
Du rammer hovedet på sømmet!The European Super League post=164738 skrev:
DeLaRed post=164733 skrev:
Og netop det karakter træk kan gå hen og blive rigtig dyrt for Real hvis han skifter til klubben. ALT skal dreje sig om ham!Ramos4 post=164729 skrev: Hvis man ikke vidste bedre kunne man tro at Mbappe elsker, at endnu et transfervindue handler så meget om ham.
Han kunne jo eventuelt overveje at tage en endelig beslutning for én gangs skyld i sit liv.
Det er alligevel ret vildt hvordan sociale medier og de traditionelle medier kan få drejet en historie så grumt.
Mbappé har aldrig givet udtryk for at alting skal handle om ham. Han får ikke lavet særlige hårfrisure som Nazrio, Messi, Neymar, Cristiano. Han peger ikke på sig selv hver gang han scorer. Han udtaler ikke at han er den bedste i verden. Men medierne bliver ved med at skrive om ham. Han har kun begået en fejl i sin karriere og den ville vi alle sammen formentlig gentage, hvis vi selv havde muligheden. Det eneste han gør er at holde sig til sin kontrakt med sin arbejdsgiver og valgte at tjene over 100 millioner Euro ekstra på et enkelt år.
Man kan måske argumentere for at hans mor gerne vil have opmærksomhed men hun er bare desværre ansat som agent så det er hendes arbejde.
Hetzen skal til at stoppe! Det er de spanske mediers skyld at vi alle sammen troede så meget på at aftalen var skrevet under med Perez og Bernabeu. Fra franskmandens side af havde han endnu ikke truffet en beslutning.
Den respons mange har haft på at han valgte PSG forrige sommer, syntes jeg kan tendere til at være lidt ´entitled´ og højrøvet. Han har aldrig skyldt Real noget. Det trak ud i sommers, og jeg er muligvis naiv, men jeg tror ikke at han ´brugte´ Real, udelukkende for at få en bedre kontrakt hos PSG. Jeg vælger at tro, at der var en reel interesse, og at han overvejede sine muligheder til det sidste. Dertil er jeg sikker på at Macron og VM har spillet en rolle.
Nuvel, jeg har fulgt Real tæt i ca. 15-17 år, og jeg mindes ikke en anden spiller der har afvist Real så offentligt. Jeg tænker for mange, at det også er der den ligger.
Og apropos hans Ballon D´or chancer.
Han tog Frankrig på sine skuldrer hele VM - Og specielt i finalen. Hvis man scorer et hattrick i en VM-finale, er det fair at mene at man har en chance for at vinde.
Mon ikke han også selv vil sige, at Haaland er større favorit. Samt Messi, af den ene årsag at han vandt VM.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- schreiber77
-
- Ekspert bruger
-
Jeg synes faktisk overhovedet ikke det handler om at være entitled eller højrøvet.NadaMás post=164750 skrev:
Du rammer hovedet på sømmet!The European Super League post=164738 skrev:
DeLaRed post=164733 skrev:
Og netop det karakter træk kan gå hen og blive rigtig dyrt for Real hvis han skifter til klubben. ALT skal dreje sig om ham!Ramos4 post=164729 skrev: Hvis man ikke vidste bedre kunne man tro at Mbappe elsker, at endnu et transfervindue handler så meget om ham.
Han kunne jo eventuelt overveje at tage en endelig beslutning for én gangs skyld i sit liv.
Det er alligevel ret vildt hvordan sociale medier og de traditionelle medier kan få drejet en historie så grumt.
Mbappé har aldrig givet udtryk for at alting skal handle om ham. Han får ikke lavet særlige hårfrisure som Nazrio, Messi, Neymar, Cristiano. Han peger ikke på sig selv hver gang han scorer. Han udtaler ikke at han er den bedste i verden. Men medierne bliver ved med at skrive om ham. Han har kun begået en fejl i sin karriere og den ville vi alle sammen formentlig gentage, hvis vi selv havde muligheden. Det eneste han gør er at holde sig til sin kontrakt med sin arbejdsgiver og valgte at tjene over 100 millioner Euro ekstra på et enkelt år.
Man kan måske argumentere for at hans mor gerne vil have opmærksomhed men hun er bare desværre ansat som agent så det er hendes arbejde.
Hetzen skal til at stoppe! Det er de spanske mediers skyld at vi alle sammen troede så meget på at aftalen var skrevet under med Perez og Bernabeu. Fra franskmandens side af havde han endnu ikke truffet en beslutning.
Den respons mange har haft på at han valgte PSG forrige sommer, syntes jeg kan tendere til at være lidt ´entitled´ og højrøvet. Han har aldrig skyldt Real noget. Det trak ud i sommers, og jeg er muligvis naiv, men jeg tror ikke at han ´brugte´ Real, udelukkende for at få en bedre kontrakt hos PSG. Jeg vælger at tro, at der var en reel interesse, og at han overvejede sine muligheder til det sidste. Dertil er jeg sikker på at Macron og VM har spillet en rolle.
Nuvel, jeg har fulgt Real tæt i ca. 15-17 år, og jeg mindes ikke en anden spiller der har afvist Real så offentligt. Jeg tænker for mange, at det også er der den ligger.
Og apropos hans Ballon D´or chancer.
Han tog Frankrig på sine skuldrer hele VM - Og specielt i finalen. Hvis man scorer et hattrick i en VM-finale, er det fair at mene at man har en chance for at vinde.
Mon ikke han også selv vil sige, at Haaland er større favorit. Samt Messi, af den ene årsag at han vandt VM.
Jeg synes det handler mere om hvordan man ser på Mbappes personlighed.
Jeg, og muligvis andre ser nemlig det stik modsatte end det du føler du ser i hele situationen.
Jeg tror i den grad han brugte Real Madrid til at få sig en gylden kontakt med PSG, jeg tror i den grad han er et menneske der er drevet af penge.
Jeg synes slet ikke der kan være tvivl om tydligheden i hans udtalelser denne sommer, om at han stadig er drevet af penge.
Jeg synes det er en billig købt undskyldning at smide den over på Macron og VM, og gøre det til grunden for han blev.
Han blev selvfølgelig for pengene, der er jo ustyrligt mange af dem! 99,9 % af alle mennesker havde da takket pænt ja den slags penge.
Problemet er hans måde at gøre det på, for igen, jeg ser det som tydeligt at han brugte Real Madrid til at få en bedre kontrakt. Jeg ser hans udmeldinger denne sommer som klart tegn på han vil have flere penge.
Jeg ser ham som et kæmpe problem barn, både for en trup og en klub.
Men han er en gudbenådet fodbold spiller, ingen tvivl om det.
Jeg ville bare blive slemt skuffet hvis en spiller opførte sig på den måde han gør, over for vores klub!
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
schreiber77 post=164751 skrev: Han blev selvfølgelig for pengene, der er jo ustyrligt mange af dem! 99,9 % af alle mennesker havde da takket pænt ja den slags penge.
Problemet er hans måde at gøre det på, for igen, jeg ser det som tydeligt at han brugte Real Madrid til at få en bedre kontrakt. Jeg ser hans udmeldinger denne sommer som klart tegn på han vil have flere penge.
Jeg ville bare blive slemt skuffet hvis en spiller opførte sig på den måde han gør, over for vores klub!
Hvis jeg må tillade mig at gå lidt ind i hvad du skriver her, så vil jeg gerne tage den skridt for skridt.
Okay du siger at 99,9 % af alle mennesker havde takket ja til den slags penge. Godt så. Så er vi så langt. Indtil videre intet galt med manden.
Dernæst skriver du at problemet ligger i måden han gør det på fordi du kan se at det er tydeligt at han brugte Real Madrid til at få en bedre kontrakt. Og at du ser hans udmeldelser som om han igen forsøger at få flere penge. Jeg vil gerne tillade mig at være uenig med det du skriver her og eventuelt bede dig om at komme med nogle flere argumenter for hvorfor du drager denne konklusion. Jeg har ikke opfattelsen af han udnyttede Real Madrid på den onde måde. Jeg tror situationen endte med at PSG lokkede med højere og højere beløb indtil han til sidst gav efter og meddelte Perez det over telefonen personligt. Vi kan bebrejde den spanske presse for at få os fans til at tro at Mbappé var tæt på Real Madrid kontrakt. Kan du forklare mig hvorfor det er tydeligt at han brugte Real Madrid til at få en bedre kontrakt og igen denne sommer forsøger at få flere penge? Det er ikke tydeligt for mig.
Jeg har en mistanke om at du er lidt farvet. Altså du taler med følelser uden på kroppen. Du må endelig rette mig hvis jeg tager fejl, fordi det skal ikke ses som et angreb. Bare mere en observation. Jeg synes faktisk hver gang nogen er kritisk overfor Mbappé-rygterne så bærer deres indlæg tygelig præg af at de er vrede i afmagt over sidste sommers skuffelse som teknisk set ikke kostede os noget andet end vores egen dumhed i ikke at lede efter alternativer mens forhandlingerne stod på.
Bellingham Camavinga Tchouameni
- schreiber77
-
- Ekspert bruger
-
Der er intet galt i han takkede ja til alle de penge, det havde jeg også gjort, hvis min arbejdsgiver tilbød mig dem. Men undskyldningen om at det var Macron og VM køber jeg ikke, det virker som en billig forklaring for ikke at sætte ham i et skidt lys.The European Super League post=164753 skrev:
schreiber77 post=164751 skrev: Han blev selvfølgelig for pengene, der er jo ustyrligt mange af dem! 99,9 % af alle mennesker havde da takket pænt ja den slags penge.
Hvis jeg må tillade mig at gå lidt ind i hvad du skriver her, så vil jeg gerne tage den skridt for skridt.
Okay du siger at 99,9 % af alle mennesker havde takket ja til den slags penge. Godt så. Så er vi så langt. Indtil videre intet galt med manden.
Dernæst skriver du at problemet ligger i måden han gør det på fordi du kan se at det er tydeligt at han brugte Real Madrid til at få en bedre kontrakt. Og at du ser hans udmeldelser som om han igen forsøger at få flere penge. Jeg vil gerne tillade mig at være uenig med det du skriver her og eventuelt bede dig om at komme med nogle flere argumenter for hvorfor du drager denne konklusion. Jeg har ikke opfattelsen af han udnyttede Real Madrid på den onde måde. Jeg tror situationen endte med at PSG lokkede med højere og højere beløb indtil han til sidst gav efter og meddelte Perez det over telefonen personligt. Vi kan bebrejde den spanske presse for at få os fans til at tro at Mbappé var tæt på Real Madrid kontrakt. Kan du forklare mig hvorfor det er tydeligt at han brugte Real Madrid til at få en bedre kontrakt og igen denne sommer forsøger at få flere penge? Det er ikke tydeligt for mig.
Jeg har en mistanke om at du er lidt farvet. Altså du taler med følelser uden på kroppen. Du må endelig rette mig hvis jeg tager fejl, fordi det skal ikke ses som et angreb. Bare mere en observation. Jeg synes faktisk hver gang nogen er kritisk overfor Mbappé-rygterne så bærer deres indlæg tygelig præg af at de er vrede i afmagt over sidste sommers skuffelse som teknisk set ikke kostede os noget andet end vores egen dumhed i ikke at lede efter alternativer mens forhandlingerne stod på.
Jeg skriver som svar til NadaMas, at jeg tror han brugte os, ikke at det var tydeligt.
Mest for at bringe debatten frem i, hvor forskelligt vi kan tolke den samme situation.
Jeg tolker hans ageren sidste sommer som et tegn på at presse PSG til flere penge, fordi han vidste at pengekassen er utømmelig, det kunne han udnytte til sin fordel. Om det var ham eller hans mor/agent der var snu, ved jeg ikke.
At han så brugte os til at få en bedre kontrakt er spillets muligheder, men det gør ikke at vi skal sidde bagefter og synes at det var ok. De gange nogle af vores egne har brugt samme taktik, har jeg også mistet noget for dem!
Man må spille spillet som man vil, men i mine øjne viser man en grim side af sin personlighed, ved at spille sine kort på den måde. Det er ikke en personlighed jeg er fan af.
Det er ganske rigtig at jeg var skuffet sidste år, både over Mbabbe og hele situationen, men langt mere over Perez, der lagde alle æg i samme kurv, og så stod vi uden en angriber til at hjælpe Benzema...
Men jeg synes at jeg min kritik kommer på baggrund af hans fremtoning og udtalelser og ikke ud fra føelser. For jeg er bestemt 100% med på at Mbabbe ikke skylder os noget som helst, eller at han havde en aftale med os der blev brudt.
Mit største problem ligger mest i den måde han opfører sig på, jeg synes i den grad han fremstår grisk og grådig, derudover er der den måde behandler sin klub og sine medspillere på lige nu.
Hans udtalelse omkring at klubben skulle se på hvem de købte, i forhold til at vinde CL, synes jeg er en sviner til sine holdkammerater.
Den er slet ikke korrekt citeret, men det var noget i den dur.
Jeg ville blive meget skuffet hvis en Real Madrid spiller kom med sådanne udtalelser.
Hvad vil Mabbe sige om vores klub, hvis vi henter ham og vi ikke vinder en pokal inden for de første to sæsoner?
Jeg kan ikke huske alle hans udtalelser siden hans brev, men denne
“I will stay at PSG next season then I will only decide my future in 2024. Many things can happen in one year, especially in a club like PSG.”
tolker jeg som om at jeg gerne vil have flere penge ud af PSG og endnu en stor sign on fee.
Derudover ser mange ham som løsningen på vores 9'er problem, og det ser jeg ikke, jeg ser ham mere som venstre kant end spydspids.
Igen, han er en meget dygtig fodboldspiller, og som vi tidligere er blevet enige om, så hører de bedste fodboldspillere i verden til i verdens største klub, så vi skal nok få plads til ham på banen.
Men personlighed og mentalitet følger også med i at være en af verdens bedste, og der hænger han, i mine øjne, ret meget i bremsen.
Det kan sagtens være at jeg ser ham mere negativt end jeg burde, og at han slet ikke er så slem som jeg tolker ham til at være.
Det er kun fremtiden der kan give os svaret.
Jeg håber, at hvis han kommer til Real Madrid, så vil han udvise den rette stolthed og omhu der er Konge klubben værdig.
Mbappé er jo om nogen en spiller der dele vandende herinde.
Jeg syntes derfor at det er rigtigt godt, at du illustrerer hvor forskelligt, vi kan tolke sidste sommer.
Der kommer jo aldrig evidens for, hvorvidt Real oprigtigt var i hans planer, eller om det hele blot var spil for galleriet.
Man kan sagtens komme med argumentet om, at hvis han virkelig ville til Real, så er der ingen undskyldninger for at vælge klubben fra. Der ville han også have tjent boksen - Men PSG’s tilbud var jo udover al fornuft, og som du selv siger, vil 99,9% tage i mod det.
Den måde han agerer på i pressen pt., håber jeg blot er et forsøg på at gennemtvinge et skifte.
Jeg ved godt der ligeledes tidligere har været udtalelser, som har været uheldige. Jeg vælger at give ham lidt ‘benefit of the doubt’, da det er PSG vi taler om. Eksempelvis en video for fornyelse af sæsonkort, som ender med kun at handle om ham - Det er også lidt ladt, så kritikken er berettiget - Men skal selvfølgelig foregå internt.
Hvis han skal til Real, skal han selvfølgelig forstå, at utilfredshed er noget der håndteres internt.
Rent taktisk, er han ikke en klassisk 9’er, og han er vel nok allerbedst på kanten.
Men jeg tror at en fronttrio med Vini og Rodrygo kan blive virkelig dynamisk og bevægelig - Specielt hvis Rodrygo kan lægge lidt på, i form af at gå ind i banen, som en hybrid HW / Falsk 9’er. Et system der bliver 4-2-3-1 i boldbesiddelse, og 4-3-3 uden, hvor Fede kan trække ud til højre, og derfra spille på sin langskudstrussel.
Midtbanen og angrebet vil blive så fysisk, at jeg tænker Ancelotti kunne stå med Europas mest bevægelige front.
Jeg har nogle pile i hovedet, men det bliver lidt for meget på skrift.
Jeg siger ‘go’ for Mbappé - Men jeg syntes også diskussionen har stået på så længe, uden nyt, at det er ved at blive en gaber.
Den eneste anke jeg har, er at jeg gerne vil have Vini, Rodrygo og Mbappé, i mange år i så fald. Jeg vil også rigtig gerne se Endrick blive en del af startopstillingen.
Og Arda, og Bellingham, og Cama, og Valverde, og Tchouameni … Crowded. Nico Paz virker også fed. Så før eller siden er der nogen der ryger (med god profit).
Jeg synes det virkede meget som om at han løb fra en mundtlig aftale sidste sæson, og han gjorde i hvert fald intet for at mane den spekulation til jorden.
-
- Platin bruger
-
Tak for svaret og rigtig godt formuleret!
Jeg sætter pris på at du holdt tonen sober. Jeg var bange for at den måde jeg indledte debatten på kunne betragtes som et angreb og det var overhovedet ikke ment sådan. Jeg ville blot indlede en discussion her på Madridismo, som jeg syntes var blevet lidt ensporet og ensartet.
Jeg kan i øvrigt sagtens følge dig i at du mister NOGET for manden så snart det er din opfattelse at han har forsøgt at spille flere klubber ud mod hinanden for at score sig en bedre kontrakt. Hvis det er din overbevisning, så giver det utrolig god mening at du føler sådan. Og det er også fair at du nævner at du har det på samme måde med tidligere Real Madrid spillere, der har gjort det samme som f.eks Ramos og CR7. Personligt synes jeg det er fair at de bedste spillere får den bedste løn. Også selvom det kan virke lidt ulækkert at Messi skulle have lønstigning 2 gange hver 3. år.
Jeg vil takke ja tak til Mbappé hvis han blot kan få noget Madridismo ind på kroppen og vi kan få trupsammensætningen til at fungere. Altså vi skal ikke have to spillere, der løber i vejen for hinanden på venstre wing.
I øvrigt lidt pudsigt at fire af vores største profiler og dyreste indkøb de sidste 10 år har været bedst på venstre wing: CR7, Bale, Hazard og Vini. Det er åbenbart vores svaghed
-
- Platin bruger
-
NadaMás post=164757 skrev: Den eneste anke jeg har, er at jeg gerne vil have Vini, Rodrygo og Mbappé, i mange år i så fald. Jeg vil også rigtig gerne se Endrick blive en del af startopstillingen.
Og Arda, og Bellingham, og Cama, og Valverde, og Tchouameni … Crowded. Nico Paz virker også fed. Så før eller siden er der nogen der ryger (med god profit).
2-5-3 let's gooooooo
Nu var det vist mig der fik sat dig igang med den her debat ang Mbappe og dit perspektiv omkring at vi er nogle som i dine øjne har misforstået ham, så lad mig komme med et par kommentarer uden at kunne svare på alt det der er skrevet siden hen.
Jeg er generelt meget enig med @Schreiber77, men er også helt enig med dig i at det er en fortolknings sag, der er naturligvis ingen af os der ved hvad der foregår bag kulissen.
For det første så synes jeg det er lidt grinagtigt st blive ved med at gemme Mbappe bag hans mor, knægten er 24 år gammel, så at blive ved med at gøre ham til et uvidende offer i denne sag mener jeg kun smider brænde på bålet ifht hans curling-barn image.
Min fortolkning af sidste sommer er også i første omgang at Perez har fejlet fælt, jeg tror fuldt og fast på han var 100% sikker på at Mbappe var Real spiller, og det er naturligvis “shame on him”, MEN hvis det er sandt så bliver man også nød til at spørge HVORFOR Perez var så sikker? Er det et spørgsmål om at præsidenten bare er ved at være demens og for hovmodig…Eller er det måske mere sandsynligt at Mbappe (hans mor eller en anden er underordnet) har givet sit ord/lovet sig selv til Perez, for så i sidste ende at trække den tilbage igen da han fik det ud af PSG han ville? Det er sådanne jeg fortolker situation, du har naturligvis ret i at der ikke findes nogen officielle udmelding omkring det, men det er imo lige så plausibelt som det modsatte.
Ifht at det hele skal handle om ham, kommer fra flere situationer; hans barnlighed i flere kampe under Tuchel, hans (på rygte basis) angivelig problemer med at spille med Messi (rampelys), hans image rettigheds saga på landsholdet, og vage udmeldinger omkring hans klub og hans egne ønsker som altid igen og igen sætter gang i rygterne omkring hans fremtid, disse rygter er jo vanvittigt godt for hans personlige brand, og det er han i mine øjne fuldt bevist omkring, og dermed er dette er overlagt spil han kærer og ikke bare tilfældige interviews der blir “spundet” af pressen. Men jeg forstår godt at det kun er en teori, som jeg dig igen mener er plausibelt når man ligger alle tingene sammen, men medgiver også at jeg sagtens kan tage fejl.
Og så er der pengene, synes det er en tam undskyldning st sige at alle ville have valgt PsG penge i stedet for et sportsligt projekt i en større klub og Liga, det var jo ikke fordi Real tilbød ham små penge, og hvis det virkelig var tingene på vægt skålen så kan man da som minimum kalde han vanvittig penge grisk, men samtidig også stille spørgsmålstegn ved hans sportslige ambitioner, så synes det er et tyndt argument, som ikke for ham til at se bedre ud i mine øjne.
Så kommer vi til manden på banen, og her er der ingen tvivl om at han er en fantastisk fodboldspiller, på visse områder nok den bedste lige pt. Men jeg syntes samtidig med det ikke han er den leder han burde være, når resten af holdet ikke fungere, så er det sjældent ham der tager ansvar (her mener jeg Ronaldo i United var en helt anden type der gik forrest når det var sværest), og naturligvis skal man give ham kredit for et hattrick i en finale, men det er ikke enkelt kamp man skal bedømme ham på (for så var Jovic jo verdens bedste efter 5 mål i en kamp ;), og jeg syntes især det er tydeligt på landsholdet, hvor der er kampe hvor han tjekker helt ud og overlader alt ansvar til sine holdkammerater, det kunne endda se ud til at når han ikke lige er helt tilfreds med det taktiske oplæg, eller med de spillere han er på banen sammen med, så gider han ikke være med, men måske det er at strække den. Men helt fundamentalt så syntes jeg ikke han “opfører” sig som en af verdens bedste, lidt på samme måde som jeg heller ikke altid syntes Vini “opfører” sig som en der går forrest, her mener jeg Cristiano og lige pt Haaland har en helt anden tilgang til det at være den bedste på banen og den der skal gå forrest. Han virker heller ikke som en spiller der er nævneværdig gid for truppens sammenhold, men det er dog lidt svært at bedømme da han jo spiller i en klub hvor der absolut ingen sammenhold er at føle, men bare en flok individer der skal have en pay day, så måske jeg tager helt fejl her.
Til sidst kan vi så komme ind på problemet omkring positionen, han er ikke nogen 9er, dog har jeg flere gange tidligere sagt at jeg sagtens tror han kan udvikle sig til en sf de bedste 9ere, da jeg ser utrolig mange ligheder i både hans spil med bold og fysik med Henry, så jo var en af de bedste 9ere i historien i sine bedste seasoner, han var meget en hybrid spiller som Benze, der bevægede sig over hele banen, gik dybt for at være med i opspillet, men så alrid lå i boksen når der var brug for ham. Så jeg kan sagtens se Mbappe blive samme type spiller, hvilket ville være helt fantastisk for Real…MEN spørgsmålet er, gider han det, for forlydenderne er jo at han ikke vil spille på toppen, da han mener han er bedst på Venstre, igen så ved jeg ikke om det er et sandt rygte, men hvis det er sp har han ingen plads i Real (og så er det endnu et tegn på at han er højere hævet end holdet, træneren, klubben osv), vi har ikke brug for en spiller alle andre sksl flytte sig for, så god er han alligevel ikke OG så meget mangler vi heller ikke en spiller som ham, vi har i vores trup nogle af verdens bedste spillere og største talenter, så det er ham der skal flytte sig for os, ikke omvendt (og det gælder i min bog alle spillere).
Sidst men absolut ikke mindst, så mener jeg Haaland ville være et langt nedre match til Real på alle parametre, og som allround spiller mener jeg også han i denne season har bevist han pt er verdens bedste, guderne vil vide hvor mange mål han ikke havde scoret hvis han spillede i verdens 4-5. bedste liga. Det har naturligvis intet med Mbappe’s situation at være, men mere bare for at understege min egen bias ;-)
Donde está la biblioteca?
-
- Platin bruger
-
Man kan godt spørge sig selv hvorfor Perez troede han var så sikker på en Mbappé underskrift men det var nok bedre at spørge hovedpersonen selv hvorfor han troede det. Der var ingen underskrift så den ligger forklaring ligger på præsidentens tallerken.
Din indsigt i Mbappés sind synes jeg er en totalt vanvittig overfortolkning. Jeg gider ikke rigtig gå i detaljer med det, du skriver, fordi så får vi bare en længere debat. Det føles som et hetz på en mand, der ikke har gjort noget forkert. Måske truffet en dårlig beslutning men den gjorde ham satans rig så den kan man ikke bebrejde ham for. Og Bernabeu-porten er åbenbart stadig åben for ham, så win-win for ham.
Messi er væk og muligvis også Neymar. Hvis de så sælger Mbappe, så har de Asensio og Lee Kang-in offensiven.
Hvis de havde en ide om at Mbappe var på vej væk. Så havde jeg forstillet mig at der havde været rygter om Kane, Oshimen osv.
Dybbøl post=164764 skrev: Jeg synes på ingen måde at det virker som om PSG tænker på at sælge Mbappe.
Messi er væk og muligvis også Neymar. Hvis de så sælger Mbappe, så har de Asensio og Lee Kang-in offensiven.
Hvis de havde en ide om at Mbappe var på vej væk. Så havde jeg forstillet mig at der havde været rygter om Kane, Oshimen osv.
Altså udover at de mest troværdige kilder bekræfter det og Al-Khelaifi selv siger det mellem linjerne :)
Både Kane, Osimhen, Muani og Vlahovic rygtes til PSG, og Napolis præsident har for et par dage siden været ude at sige at PSG virker til at være den eneste klub der har råd til Osimhen.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.