Den store transferrygte-tråd

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 1 uge siden #3997 af Madridista02

9eren post=166254 skrev: Vi har Carvajal

​Vi har også Odriozola og Lucas Vasquez men det betyder ikke at de har niveau. Carvajal har niveauet på sine gode dage, men han har altid for mange off days. Han kunne have rigtig godt af en stabil og kvalificeret afløser. Hjernedødt at ledelsen igen i år, negligerer det kæmpe problem vi har på højre back. 

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #3998 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Den store transferrygte-tråd
slet

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved r-mb-q. Begrundelse: forkert citat

3 år 1 uge siden #3999 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Den store transferrygte-tråd
​Nu har jeg ingen data, men empiri fra mit virke er at man desværre bliver langsommere efter en korsbåndsoperation. Ens baglår sætter begrænsningen for hvor hurtigt du kan accelerere da det er dem der skal decelerere ift korsbåndet. Mange bliver opereret med sener fra baglåret og kommer sig aldrig sådan 100 procent ift fart - jeg aner dog ikke om asensio eller de to andre er opereret med den teknik. Thib kommer næppe til at mærke det store til det. Det er sjældent det er en målmand der får de her skader, omend det nu var det der er sket. Det mere med Mili. Men kun tiden kan vise det.

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JimmyBroe, Dragam

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #4000 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

Madridista02 post=166255 skrev:

9eren post=166254 skrev: Vi har Carvajal

​Vi har også Odriozola og Lucas Vasquez men det betyder ikke at de har niveau. Carvajal har niveauet på sine gode dage, men han har altid for mange off days. Han kunne have rigtig godt af en stabil og kvalificeret afløser. Hjernedødt at ledelsen igen i år, negligerer det kæmpe problem vi har på højre back. 

​Det er ikke højre back som har kostet os points

3 år 1 uge siden #4001 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

DeLaRed post=166251 skrev: Ja, kan ikke rigtig se hvad den video beviser, det er en forsvars spiller der tager farten af pga boldens spring og en klodset målmand der laver en Lucas Vazquez tæmning, det er dem der får Asensio til at se hurtig ud. Vil gerne sætte min personlige garanti på at havde Ronaldo, Bale (i deres Real tid, Vini eller for den sags skyld en 25 årig Nacho løbet ved siden af Asensio i det klip, så var det ikke ham der var først på bolden.

Nu skal det naturligvis understreges at det jo afhænger af hvad vi to opfatter som hurtig spiller, er Asensio hurtigere en f. eks. Christian Eriksen, ja det kan vi hurtig blive enige om, men han har aldri hverken før eller efter skade kunne måle sig med de hurtigste spillere på banen.

Og nej, har på ingen måde glemt Asensio, har fulgt ham fra hans første dag i Madrid, tilgengæld husker jeg meget tydeligt forskellen mellem den fodbold (hurtig konstra) der blev spillet da han startede i klubben, og kontrolleret (langsomt) pasnings spil der blev spillet efter hans skadet, meget grundet gennemsnits alderen på hans holdkammerater. Men der er masser af situationer de sidste 2 år hvor Asensio har drevet bolden op igennem midten og er gledet af på midtbane og forsvars spillere.

​Jeg har aldrig påstået at Asensio på noget tidspunkt har været ligeså hurtig som prime Bale, eller noget der ligner. Jeg sagde ordret "han var rimelig rap på fødderne", hvilket han også var. Det er ikke det samme som at sige, at han ville sætte Bale eller Mbappe tilvægs ift fart. Men du kan jo snildt sammenligne klips i den video med klips fra efter hans knæskade, og tydeligt se, at han er blevet mærkbart langsommere.

3 år 1 uge siden #4002 af The European Super League
​Jeg tror vi får en stærk Courtois tilbage. Han bør ikke være synderligt mærket efter et års genoptræning. Militao på den anden side kan godt have set sine bedste dage.

Højre siden har været vores store svaghed de seneste 20 års tid.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #4003 af 9eren
Angående Mbappe. Han forlængede med PSG da han var gratis sidste år. Så der er 0 garantier for at han overhovedet er i nærheden af Madrid til næste år. Køb en ny 9er nu eller vent på Endrick

3 år 1 uge siden #4004 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Kylian Mbappé could stay at PSG even BEYOND this season. He likes the club's new project, but there is no decision yet.
@le_Parisien

There is NO agreement between Kylian Mbappé and Real Madrid for 2024, despite PSG’s doubts.
@le_Parisien

-

Hvad venter vi på?? Køb en f*cking angriber nu.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 1 uge siden #4005 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=166271 skrev: Kylian Mbappé could stay at PSG even BEYOND this season. He likes the club's new project, but there is no decision yet.
@le_Parisien

There is NO agreement between Kylian Mbappé and Real Madrid for 2024, despite PSG’s doubts.
@le_Parisien

-

​Vi kan jo ikke bruge den information til en skid...det eneste man kan tage ud fra det er; vi ved ikke en skid. I 2024 bliver der hentet en angriber om det så er Mbappe eller en anden. Den eneste angriber jeg ville have haft i år var Kane. Der er kun skrald tilbage på markedet i år. Osimhen vil jeg se gøre det godt et år mere, før jeg ville sprænge banken for ham.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #4006 af 9eren
Glem ham. Han er ikke interesseret i at komme til Real Madrid. Vi har Endrick næste sæson og kan købe en ny spiller mere hvis der er behov.

køb en ny angriber
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved 9eren.

3 år 1 uge siden #4007 af Hamid8210
Alt med Mbappe er rimelig lunken følelse i øjeblikket.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, 9eren

3 år 1 uge siden #4008 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Kiwes post=166272 skrev:

Ramos4 post=166271 skrev: Kylian Mbappé could stay at PSG even BEYOND this season. He likes the club's new project, but there is no decision yet.
@le_Parisien

@le_Parisien

-

​Vi kan jo ikke bruge den information til en skid...det eneste man kan tage ud fra det er; vi ved ikke en skid. I 2024 bliver der hentet en angriber om det så er Mbappe eller en anden. Den eneste angriber jeg ville have haft i år var Kane. Der er kun skrald tilbage på markedet i år. Osimhen vil jeg se gøre det godt et år mere, før jeg ville sprænge banken for ham.

​Men vinder vi en skid med det her hold?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum