Den store transferrygte-tråd

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 11 måneder siden #721 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Er Brahim en mulighed ?

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #722 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=150499 skrev: Er Brahim en mulighed ?

​Han er en højrebenet venstrekant... så ja, han er en mulighed, hvis du vil have samme situation som med Rodrygo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 11 måneder siden #723 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Jamen jeg er vild med Rodrygo. Kan ikke se hvad problemet er med ham. Han er også en god 9er!

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #724 af Real HWL
​Brahim sparker med begge fødder. Så ham ser jeg også som en mulighed. Mener bare han er udlånt en sæson mere til Milan. De har også en købsoption på ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #725 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=150501 skrev: Jamen jeg er vild med Rodrygo. Kan ikke se hvad problemet er med ham. Han er også en god 9er!

​Jeg er også vild med Rodrygo - men han er ikke god i højre side. Han skinner tilgengæld, når han ligger i venstre eller centralt som hængende angriber.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #726 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Real HWL post=150502 skrev: ​Brahim sparker med begge fødder. Så ham ser jeg også som en mulighed. Mener bare han er udlånt en sæson mere til Milan. De har også en købsoption på ham.

​Ja, men mit største problem med Brahim, er, at han er lidt ligesom en ung Isco - rigtig god teknik, men simpelthen bare ikke nok fart i støvlerne til at være en rigtig giftig kant.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #727 af Real HWL

Dragam post=150504 skrev:

Real HWL post=150502 skrev: ​Brahim sparker med begge fødder. Så ham ser jeg også som en mulighed. Mener bare han er udlånt en sæson mere til Milan. De har også en købsoption på ham.

​Ja, men mit største problem med Brahim, er, at han er lidt ligesom en ung Isco - rigtig god teknik, men simpelthen bare ikke nok fart i støvlerne til at være en rigtig giftig kant.


Ja det kan du have ret i. Der skal en raket med flair og et giftigt venstreben over på den højrekant.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #728 af Matamoro
Raheem Sterling ville være perfekt. Han har i årevis scoret et tocifret antal mål. Han er arbejdsom i modpresset. Han har kontraktudløb i 23. Han er træt af Guadiolas rotationer. Han er en no-brainer sammen med Tchouameni.
​Vini, Benz og Sterling er det vildeste angreb. 
Tchouameni, Camavinga og Fede på midtbanen. 
 
Sidste redigering: 1 år 11 måneder siden ved Matamoro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #729 af Robot
Besvaret af Robot på emne Den store transferrygte-tråd
Slet
Sidste redigering: 1 år 11 måneder siden ved Robot. Begrundelse: Slet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #730 af Robot
Besvaret af Robot på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=150498 skrev:

Robot post=150496 skrev: Jeg ved ikke noget om Gnabry, udover hvad man kan (mis)tolke af diverse statistikker. Jeg læser Gnabry er en indadvendt, hurtig (højre)kantspiller med 29 G/A i indeværende sæson, som har alderen med sig, og er etableret på den store scene for Bayern München og Tyskland. Som en del af netop de mandskaber bilder jeg mig ind han er hårdtarbejdende, og så kan måske kulturelt ligesindede Kroos, Rüdiger og tildels Alaba hjælpe ham falde på plads i Madrid. Han har bare et enkelt år tilbage af sin kontrakt. Alligevel synes der at være en aversion mod Gnabry. Det er som sagt bare statistik, og jeg har ikke set Gnabry spille, så er der nogen der kan sætte ord på hvorfor han ikke er blandt de helt rigtige kandidater, i det marked vi ser ind i, og i forhold til Madrids behov? 

Hvad angår midtbanen bør vi så efterhånden se os om efter Modrics arvtager? Med et VM og en 37-års fødselsdag lige rundt om hjørnet tror jeg, desværre, ikke vi kan forvente et lige så stort bidrag fra den vævre kroat i næste sæson, som vi har været vidne til i denne. Jeg ved ikke noget om Tchouameni, hvad angår evner eller om han lander i Madrid i transfervinduet. Kroos, Casemiro, Valverde og Camavinga hhv. er og bliver fantastiske midtbanespillere, som besidder masser af pasningsevne og, blandt de unge, fart og energi, men ingen af dem har Modric finesse med bolden for fødderne, eller evnen til at tage et kort, delikat træk forbi modstanderen på en tætpakket midtbane. Det kommer allerede nu til udtryk i alle Real Madrids midtbanekonstellationer uden Modric, og gør det meget nemmere for modstanderholdene at pakke vores midtbane. Hvordan ser i en tremandsmidtbane se ud, uden Modric?

​Jeg kan godt sige hvorfor jeg ikke ser ham som et særligt godt match, og der er flere grunde. Først og fremmest er han en meget tysk spiller - rigtig meget tonser, ikke særlig meget flair. Men trods at han primært er tonser, er han ikke super hurtig. Han har allerede en MEGET lang skadeshistorik, og han er kun 25 - kæmpe rødt flag.

Ift Modric, så vil vi aldrig kunne få en 1 til 1 erstatning - det findes simpelthen ikke. Der er jo en grund til at Modric fik en Ballon - han har that special sauce. Men synes alligevel at Camavinga i nogen grad vil kunne tage hans rolle, ihvertfald på sigt - ser ham ikke som 6, men som 8 - han er alt for låst af at være 6 ift hvor dygtig han er.

Gnabry: Det er relevante betragtninger. Jeg tilslutter mig absolut, at omtalte skadehistorisk og for positionen middelmådige hurtighed er røde flag. Øv.

Modric: Jeg er helt enig i vi ikke skal eller kan finde en 1:1 erstatning for kroaten, men jeg forestiller mig findes andre 8ere i markedet med karakteristiska der minder mere om Modric end vores lidt en-dimensionelle pasningsspiller Kroos og arbejdshestene Valverde, Camavinga og Casemiro. Flere i dette forum taler om netop Valverde, Camavinga, og Casemiro, eller en anden klassisk 6er, som som startere indenfor få år. Medmindre Benzema konsekvent skal trække ned i banen har jeg svært ved at se hvem der spiller os ud af presset mod topholdene med den lange aflevering eller træk med bolden for fødderne, eller hvem der åbner for defensiven mod bundholdene med stikningen eller dybdebolden til Vinicius Jr.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #731 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Den store transferrygte-tråd
​Glem Mahrez, han ser kun god ud i Pep's system. Hos Real er man mere overladt til sig selv og der tror jeg han kommer til at svag mega svaghed. Han er overhovedet ikke eksplosiv? Han minder desuden rigtig meget om Asensio. Samme styrker/svagheder
mht. Salah. Også et nej tak. Han har tydeligt en Vendetta imod Real Madrid. Desuden var han skabt til Liverpool. Jeg vil slet ikke overveje den tanke for det kommer ikke til at ske. Gudskelov. 

Vi er nød til at tænke lidt ud af boksen. Hvis i tjekker de andre holds forummer, så er det nøjagtigt de samme spillere der bliver snakket om. 

Havde vi fået skildpadden havde vi jo skubbet Vini på højre siden og vi aner ikke om det havde stoppet eller bremset hans udvikling. Derudover havde det skubbet rodrygo et andet sted på banen.. who knows? 

Nu skal Perez og co. virkelig tænke sig om...Det har de ikke været nød til i 3 år, fordi man havde regnet med en vis franskmand. Mega dum strategi. 

Det er mega øv alt sammen. Især fordi at medierne virkelig, havde spillet den her handel sikker hele vejen. Vi kan stadig sige "Fuck jer alle sammen" når vi på lørdag forhåbentlig har så meget motivation at vi køre den 14. hjem. 

Vi får et stadion fyldt med franskmænd og liverpool fans i nakken, men det er sandelig i de omgivelser at vi viser vores værd. 

​​​​​​Det er videre blancos. Husk at mbappe har tabt mest på denne beslutning, ikke Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #732 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Den store transferrygte-tråd
​Hvad med Son fra tottenham, har han snart kontrakt udløb?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum