Den store transferrygte-tråd

1 år 11 måneder siden #709 af The European Super League

Raul7-2880 post=150481 skrev:

The European Super League post=150479 skrev: ​Jeg er stadig i intern krise.

Det her var vores trumf kort. Vores fremtid. Vores dominans manifested. Et kæmpe "Fuck jer alle sammen. Kig på os og vær misundelig" til resten af Europa.

Der er intet comeback nu. Den eneste spiller, der kan være et plaster på såret er Kevin de Bruyne.
Henter vi Kevin de Bruyne og Bruno Fernandes på samme sommer, så får vi sikkert også flere engelske fans til at tænde for La Liga.

Alt andet vil være et nederlag. Hjælp mig med at komme i bedre humør.

​- Odriozola vender tilbage 
- Mariano nægter igen at blive solgt 
- Ingen gider at købe Jovic


You just made the list (Picture of Ryan Howard writing in his book)

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #710 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg vil i øvrigt anbefale alle med en VPN-forbindelse at se Leyenda Blanca på Prime Video. 6 afsnit om Real Madrids glorværdige historie.
Sidste redigering: 1 år 11 måneder siden ved Ramos4. Begrundelse: *glorværdige
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #711 af The European Super League

Real HWL post=150485 skrev:

Raul7-2880 post=150481 skrev:

The European Super League post=150479 skrev: ​Jeg er stadig i intern krise.

Det her var vores trumf kort. Vores fremtid. Vores dominans manifested. Et kæmpe "Fuck jer alle sammen. Kig på os og vær misundelig" til resten af Europa.

Der er intet comeback nu. Den eneste spiller, der kan være et plaster på såret er Kevin de Bruyne.
Henter vi Kevin de Bruyne og Bruno Fernandes på samme sommer, så får vi sikkert også flere engelske fans til at tænde for La Liga.

Alt andet vil være et nederlag. Hjælp mig med at komme i bedre humør.

​- Odriozola vender tilbage 
- Mariano nægter igen at blive solgt 
- Ingen gider at købe Jovic


- Bale forlænger

​To the top of my list

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #712 af Fondo_Sur

Ramos4 post=150459 skrev: Vinicius Jr. kommer til at vinde flere betydningsfulde titler end Skildpadden og vinder Ballon d'Or først.

​Han er i hvert fald manden. Vi må ikke undervurdere hans passion, holdånd og store udvikling. 



​Jeg er helt tryg ved at have ham på venstrekanten. Vi har bare brug for en god kant til højre. 
Sidste redigering: 1 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #713 af Matamoro
Angreb: Vinicius tager venstrekanten, Sterling tager højrekanten. Benzema tager et par år mere. Rodrygo er vores supersub.

Midtbanen: Fede, Camavinga, Tchouameni, Casemiro, Kroos, Modric er midtbanen der vinder mesterskaber.

Forsvaret: Militao, Alaba, Nacho, Rudiger, Carvajal, Mendy ser solidt ud. Vi får dog nok brug for en forstærkning på højreback

Det er kun Liverpool, City og Bayern der kan mønstre tilsvarende kvalitet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #714 af Fondo_Sur
@Matamoro

Der bliver dog nok ikke hentet en højre back. Hvis Dani rammer en dårlig periode igen, kan man sætte Nacho derud nu hvor Rüdiger har frigivet Alaba og Nacho til backsene.
Sidste redigering: 1 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #715 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Skal vi gå ind i kampen om Marcos Alonso?
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #716 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​Her er hvorfor Psgs sportschef Mbappe vil have at Tchoameni til Psg: 


Hvis han ender i Madrid vil han blive endnu et mareridt for Mbappe!
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #717 af Jakobsif555
​Ligesom flere af Jer andre har jeg også svært ved at finde det oplagte valg til højrekanten...

Salah og Mahrez har det højeste niveau, men også en høj alder. Antonny og Raphinha er ikke blevet testet på højeste niveau og Chiesa er skadet og ville være et sats.. 

Berardi har haft en vild sæson ift statistikkerne og synes også han var god for Italien til EM, men har ikke set ham spille i Serie A desværre. Nogen som kan gøre mig klogere på om han kunne være en kandidat? 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #718 af Robot
Besvaret af Robot på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg ved ikke noget om Gnabry, udover hvad man kan (mis)tolke af diverse statistikker. Jeg læser Gnabry er en indadvendt, hurtig (højre)kantspiller med 29 G/A i indeværende sæson, som har alderen med sig, og er etableret på den store scene for Bayern München og Tyskland. Som en del af netop de mandskaber bilder jeg mig ind han er hårdtarbejdende, og så kan måske kulturelt ligesindede Kroos, Rüdiger og tildels Alaba hjælpe ham falde på plads i Madrid. Han har bare et enkelt år tilbage af sin kontrakt. Alligevel synes der at være en aversion mod Gnabry. Det er som sagt bare statistik, og jeg har ikke set Gnabry spille, så er der nogen der kan sætte ord på hvorfor han ikke er blandt de helt rigtige kandidater, i det marked vi ser ind i, og i forhold til Madrids behov? 

Hvad angår midtbanen bør vi så efterhånden se os om efter Modrics arvtager? Med et VM og en 37-års fødselsdag lige rundt om hjørnet tror jeg, desværre, ikke vi kan forvente et lige så stort bidrag fra den vævre kroat i næste sæson, som vi har været vidne til i denne. Jeg ved ikke noget om Tchouameni, hvad angår evner eller om han lander i Madrid i transfervinduet. Kroos, Casemiro, Valverde og Camavinga hhv. er og bliver fantastiske midtbanespillere, som besidder masser af pasningsevne og, blandt de unge, fart og energi, men ingen af dem har Modric finesse med bolden for fødderne, eller evnen til at tage et kort, delikat træk forbi modstanderen på en tætpakket midtbane. Det kommer allerede nu til udtryk i alle Real Madrids midtbanekonstellationer uden Modric, og gør det meget nemmere for modstanderholdene at pakke vores midtbane. Hvordan ser i en tremandsmidtbane se ud, uden Modric?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #719 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Den store transferrygte-tråd
​Det er et godt spørgsmål, Robot. Jeg tror bare ikke, at han er lige så profileret, hvorfor folk ikke tager ham med i puljen af mulige spillere.

Personligt tror og håber jeg, at det bliver ham. Han er i den billige ende pga. kontrakt, han kan spille flere pladser oppe foran og så har han altid bare et godt spark med begge ben. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #720 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Robot post=150496 skrev: Jeg ved ikke noget om Gnabry, udover hvad man kan (mis)tolke af diverse statistikker. Jeg læser Gnabry er en indadvendt, hurtig (højre)kantspiller med 29 G/A i indeværende sæson, som har alderen med sig, og er etableret på den store scene for Bayern München og Tyskland. Som en del af netop de mandskaber bilder jeg mig ind han er hårdtarbejdende, og så kan måske kulturelt ligesindede Kroos, Rüdiger og tildels Alaba hjælpe ham falde på plads i Madrid. Han har bare et enkelt år tilbage af sin kontrakt. Alligevel synes der at være en aversion mod Gnabry. Det er som sagt bare statistik, og jeg har ikke set Gnabry spille, så er der nogen der kan sætte ord på hvorfor han ikke er blandt de helt rigtige kandidater, i det marked vi ser ind i, og i forhold til Madrids behov? 

Hvad angår midtbanen bør vi så efterhånden se os om efter Modrics arvtager? Med et VM og en 37-års fødselsdag lige rundt om hjørnet tror jeg, desværre, ikke vi kan forvente et lige så stort bidrag fra den vævre kroat i næste sæson, som vi har været vidne til i denne. Jeg ved ikke noget om Tchouameni, hvad angår evner eller om han lander i Madrid i transfervinduet. Kroos, Casemiro, Valverde og Camavinga hhv. er og bliver fantastiske midtbanespillere, som besidder masser af pasningsevne og, blandt de unge, fart og energi, men ingen af dem har Modric finesse med bolden for fødderne, eller evnen til at tage et kort, delikat træk forbi modstanderen på en tætpakket midtbane. Det kommer allerede nu til udtryk i alle Real Madrids midtbanekonstellationer uden Modric, og gør det meget nemmere for modstanderholdene at pakke vores midtbane. Hvordan ser i en tremandsmidtbane se ud, uden Modric?

​Jeg kan godt sige hvorfor jeg ikke ser ham som et særligt godt match, og der er flere grunde. Først og fremmest er han en meget tysk spiller - rigtig meget tonser, ikke særlig meget flair. Men trods at han primært er tonser, er han ikke super hurtig. Han har allerede en MEGET lang skadeshistorik, og han er kun 25 - kæmpe rødt flag.

Ift Modric, så vil vi aldrig kunne få en 1 til 1 erstatning - det findes simpelthen ikke. Der er jo en grund til at Modric fik en Ballon - han har that special sauce. Men synes alligevel at Camavinga i nogen grad vil kunne tage hans rolle, ihvertfald på sigt - ser ham ikke som 6, men som 8 - han er alt for låst af at være 6 ift hvor dygtig han er.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum