Den store transferrygte-tråd

1 år 10 måneder siden #745 af El Siete
​Hvis vi kan komme af med Mariano og Jovic, hvad med Gabriel Jesus? (er blevet nævnt nogle gange)
Blot 25, kontraktudløb i ‘23, og allerede på vej ud af døren i City.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 1 år 10 måneder siden ved El Siete.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #746 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

mohbar post=150522 skrev: ​Det var bare en farce af et pressemøde.

Men det ser unægteligt ud som om at PSG er blevet en sek med Mbappe som deres gud. Og jo mere der bores i det jo mere prises man sig lykkelig for at Mbappe ikke er i Real. 

Det kunne være blevet - næsten - ligeså slemt som Barcelona-Messi, hvor vi kunne være endt med at gå total konkurs pga Mbappe og hans slæng. Samt ikke mindst hans arrogance og hovmod. Var han kommet havde han jo insisteret på at få Vinicius plads på venstre. Og det havde ført til at Vinicius ikke vil kunne udvikle sig mere.

Så tak for ikke at komme til Real, Mbappe! Og han skal aldrig komme til Real!

​Khaliffen snakker om at La Liga bare skal indse den ikke er hvad den har været. Som om det er hvad det her handler om.

Og han siger også at det ikke handle om penge - andre klubber tilbød faktisk mere.

Hvad ævler idioten om?

Griner af de fremmødte spanske journalister.

Hvad er det for et sygt magtspil de kører? Det er så uklædeligt og hidtil uset i fodboldverdenen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, mohbar, El Siete, Elto92, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #747 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
I det mindste opfører City sig som mennesker. Abramovich og de andre oligarker ligeså. Hvad fuck er Qatar og Khaliffens problem?

Stadig ingen straf for at overfuse ledere og dommere efter kampen mod os I guess? Ingen straf for at bryde FFP heller.

Som Marca skrev det: PSG er et monster og UEFA tillader det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Elto92, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #748 af Real HWL
​Jeg håber mere og mere at european super league bliver en realitet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 10 måneder siden #749 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Træk vejret alle sammen. Det bedste er at slå dem på banen. Vi kan få et mere slagkraftigt hold end dem, hvor det er et homogent hold og et hold hvor spillernes hjerte bløder for klubben!

Ingen skal komme og fortælle mig at Messi og Ramos elsker PSG.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Bismo, JesperThomsen, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #750 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=150527 skrev: Træk vejret alle sammen. Det bedste er at slå dem på banen. Vi kan få et mere slagkraftigt hold end dem, hvor det er et homogent hold og et hold hvor spillernes hjerte bløder for klubben!

Ingen skal komme og fortælle mig at Messi og Ramos elsker PSG.

​Enig, men det skal stoppes på et tidspunkt. Der kommer tyve-tredive nye Newcastle'r hvis ikke der skrides ind. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #751 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Til jer der vil have en backup-striker. Hvad er der galt med Rodrygo som backup? Jeg ser ham som perfekt backup til alle tre offensive pladser. Og så har vi derudover Asensio til fløjene.

Jeg vil hvert fald langt hellere hente en højrefløj der kan levere her og nu, end at hente en backup angriber og satse på Rodrygo på højrekanten.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #752 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Tror desværre at Perez går efter ham igen om to år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #753 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Bismo post=150530 skrev: Tror desværre at Perez går efter ham igen om to år.

​Det håber jeg fandme ikke - alene af den grund, at vi under ingen omstændigheder skal være med på de vilkår...
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #754 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Jo mere jeg tænker over det jo mere håber jeg, at vi aldrig nærmer os Skildpadden med en ildtang. Og det er ikke fordi rønnebærerne er sure, fordi guderne skal vide at jeg gerne så ham i Madrid, men simpelthen pga. hans karakter, hans entourage og hans manglende ambitioner.

Kunne I forestille jer, at skulle høre på hans mor i pressen hver eneste uge? Kunne I forestille jer, hvis træneren spillede ham på en position der ikke lige huede ham?

Og sidst men ikke mindst, forestil jer kontraktforhandlingerne hvis vi skulle genforhandle en kontrakt. Han ville nok forlange kun at få 3 år af gangen, og når vi så skulle forlænge den...så begynder cirkusset igen.

Fri mig for det onde og fri mig for Mbappé. Han har vist, at hans hjerte ikke ligger hos Real Madrid og så skal han naturligvis ikke tvinges til at spille her. Det er forbeholdt spillere der brænder for logoet og klubbens historie. Neymar version 9000, ellers tak.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, mohbar, El Siete, Elto92

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #755 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd
Fuck den klub pisser mig, ingen konsekvenser for noget som helst. Håber virkelig vi slår dem ud af CHL i næste sæson. Jeg vil sælge begge mine nyrer for at PSG aldrig vinder en europæisk turnering.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, JesperThomsen, Elto92, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #756 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Khelaifi har tydeligvis udset sig Madrid som et hadeobjekt. Bizar opførsel. Mbappe bærer selvfølgeligt også en del af skylden for dette.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce