Den store transferrygte-tråd

4 år 2 uger siden #997 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Real HWL post=151062 skrev:

Ramos4 post=151061 skrev:

Real HWL post=151058 skrev: ​Håber bare interessen i Leao er for at narre fjenden (PSG) Det virker som om de bare skal gøre livet surt for os den her sommer. 

​Salah bliver og Nkunku er Paris-fanboy, så vi er vel nede på at mulighederne hedder Gnabry. Ham tror jeg trods alt vi har heeelt for os selv ;) Udover Arsenal, men hvis han hellere vil tilbage til dem, så fair nok.

Hmm, Gnabry!! Altså han er langt fra min favorit, men okay det kan vel gå an. Tvivler bare på Bayern både går af med Lewandowski og Gnabry i samme transfervindue. Jeg gider ingen panik køb, så hellere bruge Rodrygo eller Valverde på den højrekant. Hvad med en spiller som Yéremy Pino? Syntes han ser spændende ud.

​Helt enig, både ift Gnabry og panik køb ala Leao.

Kender ikke Pino tilstrækkeligt, men han er et 19 årigt talent, så det ville jo nok ikke være en, som kan bidrage med det samme.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 uger siden #998 af Lars1991
​Bernado Silva er stadig min drømmespiller, vi har mere brug for en type som ham på den anden kant. Men tænker desværre det noget nær en umulig transfer. Næst bedste løsning er Gnabry.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

4 år 2 uger siden #999 af Dragam

Lars1991 post=151066 skrev: ​Bernado Silva er stadig min drømmespiller, vi har mere brug for en type som ham på den anden kant. Men tænker desværre det noget nær en umulig transfer. Næst bedste løsning er Gnabry.

​Fortæl mig lige hvorfor det er at Gnabry er den næst bedste løsning...

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 uger siden #1000 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Det er ligefør jeg tror at handlen med Tchouameni giver os lige så meget som Mbappe ville ha gjort.

Dermed ikke sagt vi kommer til at mangle offensive spillere.

Lewandowski, Lautaro, Gnabry, Arribas er også på min liste

4 år 2 uger siden #1001 af Dragam

9eren post=151072 skrev: Det er ligefør jeg tror at handlen med Tchouameni giver os lige så meget som Mbappe ville ha gjort.

Dermed ikke sagt vi kommer til at mangle offensive spillere.

Lewandowski, Lautaro, Gnabry, Arribas er også på min liste

​Ja, for det er da en ny aldrende 9'er vi mangler...

Seriøst, folk herinde er bare liderlige efter store navne...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Madrid1998, The European Super League

4 år 2 uger siden #1002 af Lars1991

Dragam post=151070 skrev:

Lars1991 post=151066 skrev: ​Bernado Silva er stadig min drømmespiller, vi har mere brug for en type som ham på den anden kant. Men tænker desværre det noget nær en umulig transfer. Næst bedste løsning er Gnabry.

Fordi han er en spiller der har vist han kan præstere på den højeste hylde hvor presset er størst. Han er både målfarlig og kan assistere. Han har en god alder. Han er højre-kant.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, DeLaRed

4 år 2 uger siden #1003 af Dragam

Lars1991 post=151074 skrev:

Fordi han er en spiller der har vist han kan præstere på den højeste hylde hvor presset er størst. Han er både målfarlig og kan assistere. Han har en god alder. Han er højre-kant.

​Målfarlig og målfarlig - han har scoret 13 gange i 34 kampe, og det er på et bayern hold der fuldstændig dominerer ligaen, og han konstant bliver sat op til chancer. Bob-bob, ik'.

Real madrid har brug for en højrekant der kreerer chancer, da vi har ALT for få strenge at spille på, med kun vinicius der kan noget selv... og gnabry er ikke en der virkelig kan noget på egen hånd, men en der skal have bolde spillet. Det er ikke en ung arjen robben vi taler om...

Men i lader alle til at være meget fokuseret på, at det skal være en med et stort navn...lidt kompensation for at det stadig gør ondt et vist sted efter mbappe? Jeg synes istedet vi bør finde en som matcher hvad real madrid har brug for som spillertype...
Sidste redigering: 4 år 2 uger siden ved Dragam.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, The European Super League

4 år 2 uger siden #1004 af Real HWL

Dragam post=151065 skrev:

Real HWL post=151062 skrev:

Ramos4 post=151061 skrev:

Real HWL post=151058 skrev: ​Håber bare interessen i Leao er for at narre fjenden (PSG) Det virker som om de bare skal gøre livet surt for os den her sommer. 

​Salah bliver og Nkunku er Paris-fanboy, så vi er vel nede på at mulighederne hedder Gnabry. Ham tror jeg trods alt vi har heeelt for os selv ;) Udover Arsenal, men hvis han hellere vil tilbage til dem, så fair nok.

Hmm, Gnabry!! Altså han er langt fra min favorit, men okay det kan vel gå an. Tvivler bare på Bayern både går af med Lewandowski og Gnabry i samme transfervindue. Jeg gider ingen panik køb, så hellere bruge Rodrygo eller Valverde på den højrekant. Hvad med en spiller som Yéremy Pino? Syntes han ser spændende ud.

​Helt enig, både ift Gnabry og panik køb ala Leao.

Kender ikke Pino tilstrækkeligt, men han er et 19 årigt talent, så det ville jo nok ikke være en, som kan bidrage med det samme.

Af det jeg har set til Pino, så syntes jeg han er spændende. Men du har ret en markant forstærkning er han ikke lige nu og her. Men ligesom dig, så er jeg også mest til Raphinha eller Antony.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

4 år 2 uger siden #1005 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Hvad med HB positionen? Synes ikke rigtigt den har været til diskussion på det sidste, nok især pga Carvas gode form. Men kan vi regne med ham over en hel sæson? Er Odriozola tiltænkt en rolle i klubben efter endt lejeophold? 
Sidste redigering: 4 år 2 uger siden ved Bismo.

4 år 2 uger siden #1006 af Lars1991

Dragam post=151075 skrev:

​Målfarlig og målfarlig - han har scoret 13 gange i 34 kampe, og det er på et bayern hold der fuldstændig dominerer ligaen, og han konstant bliver sat op til chancer. Bob-bob, ik'.

Real madrid har brug for en højrekant der kreerer chancer, da vi har ALT for få strenge at spille på, med kun vinicius der kan noget selv... og gnabry er ikke en der virkelig kan noget på egen hånd, men en der skal have bolde spillet. Det er ikke en ung arjen robben vi taler om...

Men i lader alle til at være meget fokuseret på, at det skal være en med et stort navn...lidt kompensation for at det stadig gør ondt et vist sted efter mbappe? Jeg synes istedet vi bør finde en som matcher hvad real madrid har brug for som spillertype...

Gnabry har konsekvent scoret +10 mål i Bundesligaen, også da han spillede for mindre hold. Så jo, han er målfarlig! Og ham Antony du er så vild med har scoret halvt så mange mål som Gnabry på et ligeså dominerende hold bare på et markant lavere niveau. Så det giver da ikke mening :D

Og hvorfor skal vi have en spiller der kan alt muligt på egen hånd? Der har vi jo netop Vini. Lidt balance på holdet ville da være rart og ikke bare have endnu en spiller på den anden side også der går selv hele tiden.

Og så ved jeg ikke hvorfor du kommer med en eller anden rant med at kompensere, virker ret malplaceret. Ser slet ikke Gnabry som et særligt stort navn. Vi har bare manglet kvalitet på den højre kant i mange år nu, og så vil jeg hellere have et spiller der har bevist sig på den højeste niveau, han har endda vundet champions league før. Han ved hvad det drejer sig om og hvad der bliver forlangt i en klub som Real Madrid. I stedet for en spiller der næsten rykkede ned i Premier league eller en spiller der har scoret 8 mål i en liga der er tættere i niveau på Superligaen end La Liga :D

Sidste redigering: 4 år 2 uger siden ved Lars1991.

4 år 2 uger siden #1007 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Lars1991 post=151079 skrev:

Dragam post=151075 skrev:

Gnabry har konsekvent scoret +10 mål i Bundesligaen, også da han spillede for mindre hold. Så jo, han er målfarlig! Og ham Antony du er så vild med har scoret halvt så mange mål som Gnabry på et ligeså dominerende hold bare på et markant lavere niveau. Så det giver da ikke mening :D

Og hvorfor skal vi have en spiller der kan alt muligt på egen hånd? Der har vi jo netop Vini. Lidt balance på holdet ville da være rart og ikke bare have endnu en spiller på den anden side også der går selv hele tiden.

Og så ved jeg ikke hvorfor du kommer med en eller anden rant med at kompensere, virker ret malplaceret. Ser slet ikke Gnabry som et særligt stort navn. Vi har bare manglet kvalitet på den højre kant i mange år nu, og så vil jeg hellere have et spiller der har bevist sig på den højeste niveau, han har endda vundet champions league før. Han ved hvad det drejer sig om og hvad der bliver forlangt i en klub som Real Madrid. I stedet for en spiller der næsten rykkede ned i Premier league eller en spiller der har scoret 8 mål i en liga der er tættere i niveau på Superligaen end La Liga :D

​For en gangs skyld rungende enig med @Lars1991 :-)

Gnabry er ikke en verdensklasse spiller paa niveau med Mbappe, men han besidder alt det Real Madrid staar og har brug for her og nu paa hoejre kanten, og med den store erfaring han kommer med er der en god chance for at han kommer til at praestere fra dag 1, hvorimod stoerste delen af alle andre deciderede Hoejre Kant's emner er i den unge og uerfarene afdeling, de skal ikke kun forholde sig til at spille i La Liga, men ogsaa pludselig dele omklaednings rum med spillere som Benzema, Modric osv, derudover skal de med stor sansynlighed bruge mere tid til at vende sig til det taktiske oplaeg, og saa skal de ogsaa kunne holde til det press der blir lagt for dagen paa Bernabeu(#Jovic)...Og saa rammer Gnabry formodentlig sin bedste fodbold alder nu. Gnabry er simpelthen bare det bedste der findes paa markedet lige pt, som ogsaa indtil videre ligner en realistsisk handel, saa laenge han ikke kan blive enig med Bayern om en kontrakt forlaengelse, derved goer Bayern sig klart bedst i at tage 50-60mio nu, fremfor at give ham vaek gratis naeste season, den process har de lige vaeret igennem med Alaba, og det kan de unaegtelig ikke vaere glade for.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, El Siete, The European Super League

4 år 2 uger siden #1008 af Matamoro
Courtois, Lunin

Carvajal, Porro, Vazquez, Militao, Rudiger, Alaba, Mendy, Fran Garcia

Casemiro, Tchouameni, Kroos, Valverde, Modric, Camavinga

Vinicius, Rodrygo, Hazard, Benzema, Gnabry

Suppleret med Castilla-talenter

Sidste redigering: 4 år 2 uger siden ved Matamoro.

Leveret af Kunena Forum