Sæson 2022-2023

3 år 8 måneder siden #289 af The European Super League
​Jeg er helt enig med Fondu_Sur
Det skaber præcedens. Hvilke andre ting er blevet skjult? Det kan man pludselig ikke vide eller føle sig sikker på.

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #290 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023

Fondo_Sur post=155067 skrev: Jamen præcis. Det fremgår ikke på videoerne. Nu er det også mig der er nørdet omkring det, men det er da kritisabelt ikke at fremvise det på forhånd, når fornyelsen skulle igennem en godkendelsesproces i generalforsamling og iblandt en fanskare.

Men vi mangler stadig at se det helt færdige produkt. Jeg foretrækker personligt bare, når tribunerne er så tæt på banen som muligt. Også er det ikke rart, når præsidenten for ens klub gør det modsatte.

​Jeg tænkte på videoerne der følger ombygningen "live". Fremgår det på dem at tribunen er blevet rykket?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 8 måneder siden #291 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2022-2023
Nu er jeg ikke 100% sikker nu hvor du spørger. Kan ikke finde en live-video fra stadionet. Men ud fra hjemmekampene ligner det, at de moderne tribuner, der har erstattet de gamle på stadionets nederste lag, er mindre kompakte og er lidt længere væk fra banen. Særligt i den ene langside, hvor der er lavet en undergrund til græstæppet.

En anden ting, der indikerer forandringen er, at tilskuerkapaciteten regnes til at forblive på de omkring 80.000 på trods af, at man bygger en ny tribune oven på den ene langside, hvor præsidenterne sidder.

Men jeg er ganske vidst alt for tidligt på den, for man må fair nok vente på det færdige udtryk og om stadionkapaciteten rent faktisk forbliver på de 80.000.

3 år 8 måneder siden #292 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 2022-2023

Fondo_Sur post=155082 skrev: Nu er jeg ikke 100% sikker nu hvor du spørger. Kan ikke finde en live-video fra stadionet. Men ud fra hjemmekampene ligner det, at de moderne tribuner, der har erstattet de gamle på stadionets nederste lag, er mindre kompakte og er lidt længere væk fra banen. Særligt i den ene langside, hvor der er lavet en undergrund til græstæppet.

En anden ting, der indikerer forandringen er, at tilskuerkapaciteten regnes til at forblive på de omkring 80.000 på trods af, at man bygger en ny tribune oven på den ene langside, hvor præsidenterne sidder.

Men jeg er ganske vidst alt for tidligt på den, for man må fair nok vente på det færdige udtryk og om stadionkapaciteten rent faktisk forbliver på de 80.000.

Ja, tribunerne kommer til at være længere væk, da der ellers ikke vil være plads til mekanikken der kører græstæppet op og ned - du kan se de på RM egen demonstrations video

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 8 måneder siden #293 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Det bedste overblik er på segundo anfieteatro lateral

3 år 8 måneder siden #294 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023
Jeg kan godt se det ser ud til at der er et par meter mere end før - men det ser ud til at være holdt på det absolut minimale.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 8 måneder siden #295 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2022-2023
​Sorry but not sorry.  Vi er nået til det punkt hvor Hazard skal afskibes hurtigst muligt og for hver en pris. Shit hvor et kæmpe fail han er. Mine tanker går til alle de Real Madrid fans der frydede sig over Ronaldos afgang og Hazards tilgang. I må sidde med dårlig smag i munden nu. Ikke jeres fejl, bare dårlig dømmekraft.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

3 år 8 måneder siden #296 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæson 2022-2023

Zyconith post=155267 skrev: ​Sorry but not sorry.  Vi er nået til det punkt hvor Hazard skal afskibes hurtigst muligt og for hver en pris. Shit hvor et kæmpe fail han er. Mine tanker går til alle de Real Madrid fans der frydede sig over Ronaldos afgang og Hazards tilgang. I må sidde med dårlig smag i munden nu. Ikke jeres fejl, bare dårlig dømmekraft.

​Årh.. Er vi ikke ved at have kogt nok suppe på den? :) 
Jeg tror alle er enige om at Hazard skal til at videre, selv Hazard selv.
De fleste er enige i at det er meget svær qua hans løn, skader og præstationer.
Flere er enige i at det var vanskeligt ikke at være optimistisk omkring at få Hazard ind, som havde spillet så godt i så mange år, uden skader. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, El Siete

3 år 8 måneder siden #297 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 2022-2023

Mathiaska post=155272 skrev:

Zyconith post=155267 skrev: ​Sorry but not sorry.  Vi er nået til det punkt hvor Hazard skal afskibes hurtigst muligt og for hver en pris. Shit hvor et kæmpe fail han er. Mine tanker går til alle de Real Madrid fans der frydede sig over Ronaldos afgang og Hazards tilgang. I må sidde med dårlig smag i munden nu. Ikke jeres fejl, bare dårlig dømmekraft.

​Årh.. Er vi ikke ved at have kogt nok suppe på den? :) 
Jeg tror alle er enige om at Hazard skal til at videre, selv Hazard selv.
De fleste er enige i at det er meget svær qua hans løn, skader og præstationer.
Flere er enige i at det var vanskeligt ikke at være optimistisk omkring at få Hazard ind, som havde spillet så godt i så mange år, uden skader. 

​Selvom alle er enige paa den front, saa tager han ogsaa lige naeste aar med, der er ingen klub i verden der er interesseret i ham naar man tager det oekonomiske med i ligningen. Det blir en fri transfer til Qatar i 2024.

Donde está la biblioteca?

3 år 8 måneder siden #298 af The European Super League
​Jeg var en af dem der var meget øv over at se Ronaldo smutte selvom historien har vist at det var fint for os og ikke særlig godt for Cristiano.
Jeg var en af dem der var meget yay over at se Hazard ankomme selvom historien har vist at det var virkelig skidt for os og virkelig skidt for Hazard.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

3 år 8 måneder siden #299 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 2022-2023
​Det skete jo ikke i samme transfervindue alligevel, så ved ikke hvorfor det skal sættes op imod hinanden.

3 år 8 måneder siden #300 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2022-2023
​Hazard har ikke spillet et sekund i en El Clásico i de tre år han har været her. Vores dyreste køb. Fadæse.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum