Sæson 2022-2023
Ramos4 post=155820 skrev:
Du vidste han ville floppe, 3 år før Hazard blev købt?El Siete post=155806 skrev: Jeg vidste allerede i 2016 at han ville floppe, og var allerede der, gal over det.
Kan vi ikke snart komme videre i teksten mht Hazard. Vi ved alle han er færdig i klubben, og havde man en god mulighed ved hånden for at sende ham videre, havde man jo selvfølgelig også allerede gjort det.
Det en joke ;) Man kan vel ikke andet end at lave sjov med de der tosserier omkring Hazard herinde.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Den havde jeg ikke fanget.Lars1991 post=155824 skrev:
Ramos4 post=155820 skrev:
Du vidste han ville floppe, 3 år før Hazard blev købt?El Siete post=155806 skrev: Jeg vidste allerede i 2016 at han ville floppe, og var allerede der, gal over det.
Kan vi ikke snart komme videre i teksten mht Hazard. Vi ved alle han er færdig i klubben, og havde man en god mulighed ved hånden for at sende ham videre, havde man jo selvfølgelig også allerede gjort det.
Det en joke ;) Man kan vel ikke andet end at lave sjov med de der tosserier omkring Hazard herinde.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Points mod Valencia
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Så nu er der plads til Vinicius og Endrick plus flere måske :)
9eren post=155842 skrev: Nå. Så er Militao og Rodrygo også spanske statsborgere som min knægt!
Så nu er der plads til Vinicius og Endrick plus flere måske :)
Så er der plads til Bellingham!
El Nacional melder, at han er blevet tilbudt til Real Madrid af agenten Jorge Mendes.
Har været vild med ham i mange år, men det konflikter selvfølgelig nok lidt med Bellingham. :-/
- Brylle
- Gæst
-
Det er så spørgsmålet. Bernardo Silva kan også spille en højre kant og så er det ikke fordi Camavinga helt viser at han skal starte endnu. Men det kan potentielt blive en overflod på midtbanen med Valverde, Tchouameni, Camavinga, Bellingham, Bernardo Silva og så de to gamle nisser. Selv uden Kroos og Modric (som spiller rigtig godt pt) er det mange spillere.SeQueda post=155844 skrev: Så er der et lækkert rygte om Bernardo Silva.
El Nacional melder, at han er blevet tilbudt til Real Madrid af agenten Jorge Mendes.
Har været vild med ham i mange år, men det konflikter selvfølgelig nok lidt med Bellingham. :-/
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Drop ideen om ham og så lad os fortsætte den transferpolitik vi har nu. Ja Bellingham Vamos vamos. A fichar ya!
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Kan vi få Bernardo eller Son oveni, vil jeg bestemt ikke være afvisende. Det kunne altså stadig være dejligt med en højrekant, så Valverde kunne komme tilbage på midten.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Ja sandt. :-)Brylle post=155845 skrev:
Det er så spørgsmålet. Bernardo Silva kan også spille en højre kant og så er det ikke fordi Camavinga helt viser at han skal starte endnu. Men det kan potentielt blive en overflod på midtbanen med Valverde, Tchouameni, Camavinga, Bellingham, Bernardo Silva og så de to gamle nisser. Selv uden Kroos og Modric (som spiller rigtig godt pt) er det mange spillere.SeQueda post=155844 skrev: Så er der et lækkert rygte om Bernardo Silva.
Bernardo Silva har også bare den egenskab, at han er super alsidig. Han kan jo stort set bruges overalt fra midten og frem.
Men nu hvor vi ikke længere råber og skriger på en højre kant - med Fedes super form in mente - ved jeg heller ikke.
Jeg er sgu bare vild med ham. :-)