Sæson 2022-2023

2 dage 19 timer siden #229 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæson 2022-2023
41 om den 3 oktober :)
Ikke at det skal handle om Slatten, men husker en statastik fra hans tid i Barca, hvor han inklusiv målmanden var den som havde løbet mindst i en kamp.

Med vores dynamiske midtbane behøverr Modric ikke løbe lige så megeet i fremtiden, det er hans yderside som skal på overarbejde, så jeg håber og tror han kan holde længe.

Jeg tror han spiller i klubben så længe han vil, og han vil sikkert gerne blive indtil han bliver "sat af" af en ung spiller der kan noget andet end ham, det kunne være en spiller som Bellingham, det må tiden vise.

Eneste jeg er sikker på, det er at det bliver uden dramatik.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 dage 9 timer siden #230 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæson 2022-2023
Så lidt med i Belgien - Wales for at følge lidt med Hazard. Man må bare sige det en helt anden deprimeret version af Hazard, omend han spiller med større selvtillid for Belgien.

Men ham De Bruyne. Man mangler ord for hans spilintelligens. Han ved bare præcis hvad man skal. Han tager de rigtige løb, dribler når der skal dribles, øger tempoet på det rigtige tidspunkt, skyder når der skal skydes, hvor han også har et ret godt skud.
Sikke en spiller. Havde han spillet for Real/Barca havde han med garanti haft en ballon d’or. Hans legacy mister lidt på at han spiller for en ikke traditionel klub, som City, der ikke er ligeså prestigefyldt

2 dage 8 timer siden #231 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023

Madrid1998 post=154741 skrev: Så lidt med i Belgien - Wales for at følge lidt med Hazard. Man må bare sige det en helt anden deprimeret version af Hazard, omend han spiller med større selvtillid for Belgien.

Men ham De Bruyne. Man mangler ord for hans spilintelligens. Han ved bare præcis hvad man skal. Han tager de rigtige løb, dribler når der skal dribles, øger tempoet på det rigtige tidspunkt, skyder når der skal skydes, hvor han også har et ret godt skud.
Sikke en spiller. Havde han spillet for Real/Barca havde han med garanti haft en ballon d’or. Hans legacy mister lidt på at han spiller for en ikke traditionel klub, som City, der ikke er ligeså prestigefyldt

​City kunne også vinde CL. Det ville nok hjælpe gevaldigt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, Kimbo, The European Super League

1 dag 15 timer siden #232 af Ramos4
Ser i øvrigt ud til at græstæppet bliver skiftet på Bernabéu. Det står åbenbart ikke til at redde. Dejligt med noget handlekraft, selvom det er surt spildte penge.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

1 dag 14 timer siden #233 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2022-2023

Ramos4 post=154743 skrev: Ser i øvrigt ud til at græstæppet bliver skiftet på Bernabéu. Det står åbenbart ikke til at redde. Dejligt med noget handlekraft, selvom det er surt spildte penge.

​Jeg er skør og følger dagligt med i projektet, som led i de daglige opdateringer om stadionfornyelsen. Hvis du ikke ved det allerede, så begyndte de at fusionere græstæppet med kunstgræs for at redde det. Forhåbenligt kan det nye græstæppe se godt ud til kampene inden VM-pausen. For i løbet af VM er der nok tid til at lave det endegyldigt godt igen. 

Der dukker sku altid nogle uventede forhindringer i forbindelse med sådan et stort projekt, som fornyelsen af Bernabeu er. Det bedste er dog, at det snart er overstået! 

1 dag 11 timer siden #234 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæson 2022-2023
Jeg er desværre ikke så teknisk anlagt at jeg kan re-tweete det tweet jeg læste om Ferland Mendy. 

Men der stod at med F. Mendy på banen har Real Madrid kun tabt 2 kampe ud af 72 kampe. 

Lad os nu snart stoppe debatten om at F. Mendy ikke har sin plads i start 11’eren på verdens bedste hold. 

Manden er jo decideret et monster defensivt og en skræk modstander for alle højre kante derude i fodbold verden. 

Grande Mendy

hala Madrid 
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Fondo_Sur, Ramos4

22 timer 32 minutter siden #235 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 2022-2023

Dybbøl post=154745 skrev: Jeg er desværre ikke så teknisk anlagt at jeg kan re-tweete det tweet jeg læste om Ferland Mendy. 

Men der stod at med F. Mendy på banen har Real Madrid kun tabt 2 kampe ud af 72 kampe. 

Lad os nu snart stoppe debatten om at F. Mendy ikke har sin plads i start 11’eren på verdens bedste hold. 

Manden er jo decideret et monster defensivt og en skræk modstander for alle højre kante derude i fodbold verden. 

Grande Mendy

hala Madrid 

Han er stadigvæk en elefant på den sidste 3. del af banen. Jeg siger ikke Mendy er en dårlig venstre back, men når man er opvokset med Roberto Carlos og Marcelo, så er det fandme svært at acceptere Mendy.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

21 timer 51 minutter siden #236 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæson 2022-2023
Sig det lige højt, Real Madrid har KUN tabt 2 ud af 72 kampe som F. Mendy har spillet. Manden er en defensiv spiller, anerkend ham nu for det og så stop alt det negativ snak om hans offensiv kunnen. 

Du nævner Marcelo og R. Carlos, uden tvivl fantastiske spillere, men ingen af dem har en statistik der hedder 72/2.

Hvis F. Mendy havde spillet for Barca og han gang på gang havde lukket ned for Valverde, Rodrygo og Vinicius på skift så havde du ønsket han var Real spiller.   

20 timer 10 minutter siden #237 af Real HWL

Dybbøl post=154748 skrev: Sig det lige højt, Real Madrid har KUN tabt 2 ud af 72 kampe som F. Mendy har spillet. Manden er en defensiv spiller, anerkend ham nu for det og så stop alt det negativ snak om hans offensiv kunnen. 

Du nævner Marcelo og R. Carlos, uden tvivl fantastiske spillere, men ingen af dem har en statistik der hedder 72/2.

Hvis F. Mendy havde spillet for Barca og han gang på gang havde lukket ned for Valverde, Rodrygo og Vinicius på skift så havde du ønsket han var Real spiller.   

Jeg kan jo ikke stoppe med at snakke negativt om hans offensiv da det er noget jeg vægter ekstremt højt hos en back. Jeg bliver aldrig fan af Mendy 72/2 eller ej. Han er også godt hjulpet af verdens bedste målmand, og et stærkt hold. Men du har ret defensivt er han et bæst.

11 timer 55 minutter siden #238 af The European Super League
​Læg dertil at Frankrig ikke har vundet en eneste af de seneste 7 kampe (mener jeg det er). Alle sammen kampe uden Ferland Mendy.

Men så blev han indkaldt igen og vupti, sejr igen.

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

10 timer 45 minutter siden #239 af Ramos4

Real HWL post=154749 skrev:

Dybbøl post=154748 skrev: Sig det lige højt, Real Madrid har KUN tabt 2 ud af 72 kampe som F. Mendy har spillet. Manden er en defensiv spiller, anerkend ham nu for det og så stop alt det negativ snak om hans offensiv kunnen. 

Jeg kan jo ikke stoppe med at snakke negativt om hans offensiv da det er noget jeg vægter ekstremt højt hos en back. Jeg bliver aldrig fan af Mendy 72/2 eller ej. Han er også godt hjulpet af verdens bedste målmand, og et stærkt hold. Men du har ret defensivt er han et bæst.

​Jeg får også spat af at se hans offensive spil, men vi må indrømme at det klinger lidt hult, når vi kun taber 2 ud af 72 gange han er med. Sejrene er vel vigtigere end at han skal bidrage noget mere offensivt - trods alt.

8 timer 5 minutter siden #240 af Real HWL

Ramos4 post=154754 skrev:

Real HWL post=154749 skrev:

​Jeg får også spat af at se hans offensive spil, men vi må indrømme at det klinger lidt hult, når vi kun taber 2 ud af 72 gange han er med. Sejrene er vel vigtigere end at han skal bidrage noget mere offensivt - trods alt.

Enig, det klinger også rigtig hult hos mig, men det gør det mest af alt fordi jeg tit sidder og bander ham langt væk, så med andre ord fatter jeg ikke en skid af den statistik. Jeg har aldrig siddet efter en kamp og tænkt, puha det var godt vi havde Mendy.

Leveret af Kunena Forum