Sæson 2022-2023
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
midtuge træning og forbereddelserne til weekendens kamp mod Celta B, fordi der også skal spilles youth league. Iker Bravo fik kun 12 min i går.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
The European Super League post=155622 skrev:
Så det hele hænger og falder på om Haaland har fået indlagt en frikøbsklausul i sin Manchester City kontrakt.
Jae, og så er det selvfølgelig jævnt vigtigt at Haaland vil skifte. Det antages af mange, at hvis han har en klausul, så vil han skifte. Det er bestemt ikke givet.
Jeg ser det i hvert fald som værende meget urealistisk at han vil forlade City allerede efter 2 sæsoner.
- Brylle
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Spørgsmålet er nu om han får spilletid. Det bliver jo nok Asensio fra start og Rodrygo plus Vini helt fremme. Glæder mig sindsygt til at se ham, men 10 minutter er jo ikke nok for mig.Brylle post=155713 skrev: Dejligt at se Arribas i truppen. Han ville være fin at få i gang for førsteholdet fra tid til anden og det her er en god anledning. Jeg tror heller ikke det er dumt med en stor dreng som Alvaro Rodriguez så vi faktisk har en naturlig angriber. Jeg kan ikke forestille mig at han er god nok men jeg håber at han får et indhop og får lov at vise sig frem.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Zyconith post=155790 skrev: Blasfemi at Hazard bærer nummer 7.
Da han kom til var det naturligt at han skulle få nummer 7.
Og derefter gemte man nummeret til Mbappé.
Nu er vi i en mellem periode og venter på at kontrakten løber ud så en superstjerne kan overtage nummeret. Måske Vinicius eller et indkøb.
Bellingham Camavinga Tchouameni
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Det hjælper dog ikke at være efter ham og svine ham til hver anden dag.Zyconith post=155800 skrev: Ved sæsonstart kunne han sagtens have sagt, "ved du hvad Perez, med det niveau jeg ligger for dagen og min generelle utilgængelighed for startelleveren, så tager jeg lige nr. 13, og så jeg lader jeg lige nummeret være til en der fortjener det, for jeg besudler nummerets værdi og tidligere bærere af det"... "Og nå ja, I behøver heller ikke betale mig lige foreløbigt, for jeg er ikke min løn værdi på nogen som helst tænkelig måde. Brug I hellere pengene på nogle spillere der rent faktisk har noget at bidrage med".
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" som din signatur siger ..
- Brylle
- Gæst
-
Det er en rigtig stærk tilgang til sin professionelle karriere og især for at skabe et mindset om at man tror på at man kan komme tilbage på et højt niveau.Zyconith post=155800 skrev: Ved sæsonstart kunne han sagtens have sagt, "ved du hvad Perez, med det niveau jeg ligger for dagen og min generelle utilgængelighed for startelleveren, så tager jeg lige nr. 13, og så jeg lader jeg lige nummeret være til en der fortjener det, for jeg besudler nummerets værdi og tidligere bærere af det"... "Og nå ja, I behøver heller ikke betale mig lige foreløbigt, for jeg er ikke min løn værdi på nogen som helst tænkelig måde. Brug I hellere pengene på nogle spillere der rent faktisk har noget at bidrage med".
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Kan vi ikke snart komme videre i teksten mht Hazard. Vi ved alle han er færdig i klubben, og havde man en god mulighed ved hånden for at sende ham videre, havde man jo selvfølgelig også allerede gjort det.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Du vidste han ville floppe, 3 år før Hazard blev købt?El Siete post=155806 skrev: Jeg vidste allerede i 2016 at han ville floppe, og var allerede der, gal over det.
Kan vi ikke snart komme videre i teksten mht Hazard. Vi ved alle han er færdig i klubben, og havde man en god mulighed ved hånden for at sende ham videre, havde man jo selvfølgelig også allerede gjort det.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024