Sæson 2022-2023

1 år 5 måneder siden #349 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 2022-2023

Mathiaska post=155843 skrev:

9eren post=155842 skrev: Nå. Så er Militao og Rodrygo også spanske statsborgere som min knægt!

Så nu er der plads til Vinicius og Endrick plus flere måske :)


Så er der plads til Bellingham! 

​Kaempe JA TAK til Belly!!!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #350 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2022-2023
Har nogen af jer fulgt Bellingham tæt? Er han virkelig så god og de mange penge værd?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #351 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2022-2023

Raul7-2880 post=155850 skrev: Hvorfor er folk så opsat på at hente Endrick? Han er lige blevet 16 år, og først lige scoret sit første profesionelle mål. Trods et kæmpe talent, har han ekstremt lang vej til at udvikle sig til at spille for de bedste klubber i europa. Benzema er efterhånden 35 år og desværre ofte skadet. Vi har brug for en erstatning nu, og ikke om potentiel 5-10 år :-)

​Vel af samme grund som Neymar og egentlig også Vinicius i store træk. Når et ekstraordinært megatalent træder frem på den brasilianske scene så skal man gå langt for at få fat i dem. Og alle meldinger er jo at Endrick er fuldkommen sindssyg så selvfølgelig skal han hentes. 

I forhold til Benzema så udelukker det ene ikke det andet. I forhold til de 5-10 år så ved du godt at det ikke er hensigten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #352 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 2022-2023

Fondo_Sur post=155853 skrev: Har nogen af jer fulgt Bellingham tæt? Er han virkelig så god og de mange penge værd?

​Nu afhaenger det selvfoelgelig af hvilket beloeb du har i tankerne naar du siger "Mange Penge", for i min verden er der stor forskel paa 80mio og 200mio...men det korte svar er JA!

I sidste season saa jeg et stort antal af Dortmunds kampe, og det var nok til at danne mig et rigtig godt billede af hvem Belligham er. Det jeg synes er utrolig interessant ved ham er at han er meget versatil og kan spille flere positioner paa midtbanen.

Hans timing i defensiven er uden tvivl en af de bedste i Bundesligaen, og saa har han en hoejde med sig hvilket ogsaa goer at han kan begaa sig i luftduellerne midt paa banen (han kunne godt bruge et par kilo muskler mere, saa han ogsaa kan staa imod de meget fysiske spillere, men han er ung, det kan han sagtens naa at ligge til). Ydeemere saa virker han (for saa ung en spiller) meget klog i sit defensive spil, god til at positionere sig og traeffer mange af de rigtige beslutninger. 

Det der dog er yderst interessant er at han oveni sine meget fremtraedene defensive kvaliteter er vanvittigt god i det offensive spil. Da han ofte ligger i en dybere position paa midtbanen, saa er han god til af spille bolden hurtigt frem i de helt smaa huller (som f.eks. den aflevering vi saa fra Asensio til Vini mod Sevilla i sidste runde, det er en aflevering som Bellingham ogsaa sagtens kan slaa). Han er god til at beskytte bolden naar der blir presset hoejt og saa har han en lille snaert af Modric i sig i sine driblinger, han er utrolig god til at saette sin direkte modstander med en simpel kropsfinte eller en skarp dribling (som vi ser det uge efter uge fra Modric), han er naturligvis ingen Luka, for det er der saa absolut ingen i verden der pt er, men han er imo den unge midtbane spiller der kommer taettest paa de spids komptencer Luka har med bolden i foedderne. Saa har han ogsaa generelt en rigtig god teknik (langt bedre end f.eks Fede og Cama), og endnu en interessant ting ved ham er at han er meget direkte i hans spil frem i banen, ikke en spiller der varmer bolden for meget, han vil bare gerne frem (typisk for Dortmunds spillestil), og netop derfor tror jeg han ville passe yderst godt sammen med Fede, som jo ogsaa er en direkte spiller, men han byder dog paa bedre blik for spillet og bedre teknik paa bolden end Fede, og det er her jeg ser ham som en rigtig god partner fordi de rent spillemaessig (ifht til den type fodbold de spiller) er meget ens, men kan nogle forskelllige ting, og derved komplimentere hinannde rigtig fint. Og saa vil han jo gerne med helt fremme i banen 20 G/A sidste season og allerede 10 G/A i denne, han er en afgoerende spiller, med et godt slutprodukt.

Hvis vi kigger paa spillere under 25aar, saa kan jeg ikke se en spiller der ville vaere en bedre partner til Tchou og Fede paa Madrid's fremtidige midtbane end Belly, tanken om at se ham, Fede og Vini spurte op ad banen i omstillings spillet er naesten helt unfair....OG, saa maa man heller ikke glemme at Erling og Belly angiveligt har et rigtig godt forhold til hinanden (og en yderst god forstaaelse paa banen), saa Belligham saetter ihvertfald ikke Madrid svagere i kampen for Erling.

Som jeg dog altid skriver naar det omhandler Bellingham, saa tror jeg ikke paa han havner i Madrid, jeg tror traekplasteret fra hans hjemland bliver for stort, saa jeg haelder klart mest til at han spiller i PL naeste season....men hvis vi kan faa ham er han en No Brainer!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #353 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2022-2023
Ja okay, så lyder han som en spiller, der er de 100+ mio € værd - som han nok kommer til at koste.

Man bliver jo nødt til at se kampene for at danne sig et reelt indtryk. Jeg så landskampen mod Tyskland, og der var han bestemt også chefen på midtbanen. Synes dog at han virkede lidt tung i benene, men det kan jo være et spørgsmål om træthed. Altså har jeg været i tvivl om han er god nok i småspillet og i at glide af presset, som Modric er verdens bedste til. Man kan jo ikke erstatte ham 1:1, men så må man finde en anden, der kan noget andet unikt, som det lidt lyder til. Det er bare vigtigt at midtbanen har teknik. Ellers går det jo ikke. Jeg tror personligt ikke på at Camavinga slår igennem af den grund. 

En anden ting er, at han er englænder. Jeg er simpelthen så skeptisk for deres spillere, der altid bliver over-hyped. Fx spillere som Sancho, Grealish, Maguire, Rice osv. Mens de nærmest ikke aner hvem Tchouameni er - en spiller, det er bedre end alle de nævnte.

Men hvis Bellingham nu er Real Madrid kvalitet, hvilket det tyder på, så er der jo heller ikke noget i vejen med at have den engelske presse til at følge ham og Real Madrid qua sin superstjerne status.
Sidste redigering: 1 år 5 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #354 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2022-2023
​Benzema træner heller ikke med i dag. Han har vel misset 50% af kampene denne sæson. Vi gør alt for at beskytte og hvile ham, men jeg kraftigt på fornemmelsen af VM-slutrunden brækker ham og i sidste ender kommer vi til at betale for det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 4 måneder siden #355 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Carlo Ancelotti har netop udtalt på dagens pressemøde, og på trods af at vi har fået delt lidt spanske pas ud, “at der ikke bliver købt spillere til januar”.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #356 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023

Kiwes post=155857 skrev: ​Benzema træner heller ikke med i dag. Han har vel misset 50% af kampene denne sæson. Vi gør alt for at beskytte og hvile ham, men jeg kraftigt på fornemmelsen af VM-slutrunden brækker ham og i sidste ender kommer vi til at betale for det.

​Forestil dig hvor smadret Modric er efter slutrunden. Haha. Oh well.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #357 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023
Valverde med i truppen til Girona-kampen i morgen.

Benzema er ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 4 måneder siden #358 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Spøjst at Iker Bravo for anden kamp i træk starter ude. Mens man virkelig har forsøgt i medierne at skrive om at han var klar til at spille for første holdet. Hvis det ikke handler om skader, så er jeg spændt på at følge udviklingen omkring hans bænkepladser.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 4 måneder siden #359 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Alvaro Rodriguez og Arribas på første holdet tak fra nu af. Når vi ikke køber til jamuar og har alle de skader, så få de op.

Alvaro scorede den kasse i går.

Af med Hazard så løn budgettet også bliver lettet en del!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #360 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæson 2022-2023
​det er ret tydeligt i dagens kamp at Real Madrid mangler en angriber.. 
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce