Sæson 2022-2023
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Arribas
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Jeg har en lille søn på 5år som er blevet total hooked på Real Madrid - så ville tjekke med jer som har børn om i evt har nogle sjove ting til salg tøj, merchandise og plakater osv til hans nye værelse som jeg evt kan købe så han kan blive godt integreret på vores smukke fodbold hold!
Aner ikke hvor opslaget skulle skrives så værsgo at flytte den hvis det er :-)
Ha en super aften!
RAUL!!!!
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Arribas op sammen med Vinicius Tobias
Køb evt en angriber ellers brug Iker Bravo
Henke post=156334 skrev: Når man har læst flere steder, at Benzema ikke har været meldt skadet som sådan, men blot “føler” lidt ubehag og træthed, kan man nemt få den tanke, at han har lavet en “Bale”, og pjækket lidt, for ikke at risikere noget op mod VM
Fra et personligt perspektiv, hvem kan så betænke ham i det? Mit indtryk er, at han længe har været småskadet og ofte i kampene har han lignet en, der har følt noget ubehag.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Nkunko, Moukoko og Endrick er de 9ere jeg ser relevant for Madrid medmindre Iker Bravo snart kommer i gang.
Men er der nogen af dem der er aegte 9ere (i en 433)? Nkunko f.eks. ligner klart en spiller der goer sig bedst i et 2 mands angreb og nu ved jeg ikke meget om Endrick, men er det ikke det samme der goer sig gaeldene for ham?9eren post=156423 skrev: Nkunko bliver vi simpelthen nødt til at hente inden januar. Sælg så Hazard eller slip af med ham gratis.
Nkunko, Moukoko og Endrick er de 9ere jeg ser relevant for Madrid medmindre Iker Bravo snart kommer i gang.
Og det var meget faa du havde paa din liste, hvad med f.eks. Concalo Ramos fra Benfica eller Osimhen fra Napoli osv...dermed ikke sagt at det skal vaere lige akurat de 2, men mener ikke det er fordi der ikke findes muligheder i markedet, det gaelder om at finde den helt rette profile til den type fodbold Real spiller, og her nytter det ihvertfald ikke noget at koebe endnu en spiller som Rodrygo der er svaer at finde plads til i en 433!
Donde está la biblioteca?
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Fair nok at Real Madrid producere en masse unge spillere, men der er efterhånden langt at vente på de spillere som ender på første holdet eller på landsholdet.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Hvad er det lige han undskylder for til et interview. Han er jo ligeglad med sin karriere. Væk væk og atter væk med ham!
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Der skal også være plads til bar diskussionerne. Okay så :)
Hvis man ikke vidste hvem Hazard var, og man saa dette billede fra kampen igaar, saa ville man tro at det var en Charity kamp for Old-boys "legender" :-)9eren post=156477 skrev: Hazard fik taget et billede i pausen i går, guess what. Han er ude af form og fed igen.
Hvad er det lige han undskylder for til et interview. Han er jo ligeglad med sin karriere. Væk væk og atter væk med ham!
Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration
Naa, kan vist ikke indsaette link til Twitter, anyways for de interesserede saa find billderne af hazard fra kampen mod Egypten igaar....#oldboys
Donde está la biblioteca?