Sæson 2022-2023

1 måned 3 uger siden #421 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæson 2022-2023
Jeg foretrækker Musiala og Haaland sammen med Vini i angrebet.

Midtbanen er på plads med Tchouameni, Camavinga og Valverde.

Forsvaret ser også fornuftigt ud med Militao, Alaba og Rüdiger.

Vi mangler nok et par backs
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #422 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2022-2023
​Jeg håber, at vi får Vinicius Tobias at se på førsteholdet når der startes op igen. Igen i dag har han en afgørende fod med. Hans blik for spillet og indlægsfod er guld værd, og det er virkelig et steal vi har lavet med ham. Hver gang jeg ser highlights eller de få kampe jeg har set med Castilla, så er han bare voldsomt god og burde klart få chancen for backup for Carvajal. 

Så kan Odriozola tage et halvt år på Castilla i stedet. Det giver ingen mening at han er skrevet ind i truppen i stedet pt.

1 måned 2 uger siden #423 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Sæson 2022-2023

Matamoro post=156618 skrev: Jeg foretrækker Musiala og Haaland sammen med Vini i angrebet.

Midtbanen er på plads med Tchouameni, Camavinga og Valverde.

Forsvaret ser også fornuftigt ud med Militao, Alaba og Rüdiger.

Vi mangler nok et par backs

Musiala til VM minder om en umoden Vinicius. Jeg har ikke set ham før, men til VM kan han drible og skyde bolden ud af stadion.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

1 måned 2 uger siden #424 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 2022-2023
Jeg har naevnt ham flere gange foer, men goer det gerne igen, Goncalo Ramos som en "billig" back-up til Benzema. Usikkert om han nogensinde udvikler sig til det helt store, men tror han ville passe fint ind paa toppen som back-up, han spiller hurtigt fodbold, har en teknik der goer at han kan skabe noget selv og saa har han ogsaa fysikken med sig. Ikke en spiller man skal springe banken for at faa, men hvis Benfica tager til takke med en 30-40mio saa har man en back-up angriber til de naeste par seasoner.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

1 måned 2 uger siden #425 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 2022-2023

DeLaRed post=156641 skrev: Jeg har naevnt ham flere gange foer, men goer det gerne igen, Goncalo Ramos som en "billig" back-up til Benzema. Usikkert om han nogensinde udvikler sig til det helt store, men tror han ville passe fint ind paa toppen som back-up, han spiller hurtigt fodbold, har en teknik der goer at han kan skabe noget selv og saa har han ogsaa fysikken med sig. Ikke en spiller man skal springe banken for at faa, men hvis Benfica tager til takke med en 30-40mio saa har man en back-up angriber til de naeste par seasoner.

​hehe...efter denne kamp tror jegnæppe vi kan købe ham for under 80 mio 
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved mohbar.

• 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 måned 2 uger siden #426 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Køb Gonzalo Ramos tak

Madridista desde 1989
Ny ønskeliste efter indkøb af Endrick.
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol

1 måned 2 uger siden #427 af DeLaRed

mohbar post=156642 skrev:

DeLaRed post=156641 skrev: Jeg har naevnt ham flere gange foer, men goer det gerne igen, Goncalo Ramos som en "billig" back-up til Benzema. Usikkert om han nogensinde udvikler sig til det helt store, men tror han ville passe fint ind paa toppen som back-up, han spiller hurtigt fodbold, har en teknik der goer at han kan skabe noget selv og saa har han ogsaa fysikken med sig. Ikke en spiller man skal springe banken for at faa, men hvis Benfica tager til takke med en 30-40mio saa har man en back-up angriber til de naeste par seasoner.

​hehe...efter denne kamp tror jegnæppe vi kan købe ham for under 80 mio 

Haha, ja hver mål koster nok 10mio mere, så en 60-70mio efter ca. 70min fodbold :-) Nok for dyr, men Real skulle have læst med her på siden så havde de vist at de skulle have slået til før VM :D​

1 måned 2 uger siden #428 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæson 2022-2023
Det virker desværre at Real er mere fokuseret på at købe Endrick lige nu og så håber på Benzema kan holde ud de næste par år, før Endrick kommer?……

Goncalo Ramos er ellers ret spændende!

• 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 måned 2 uger siden #429 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Gonzalo Ramos
Bellingham
Gvardiol
Gakpo
Endrick
Og tilbage til Mbappe
Brug nogle penge Florentino

Madridista desde 1989
Ny ønskeliste efter indkøb af Endrick.
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol

1 måned 2 uger siden #430 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæson 2022-2023
Hvem er bedst? Gakpo eller Goncalo Ramos?

1 måned 2 uger siden #431 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2022-2023

Matamoro post=156647 skrev: Hvem er bedst? Gakpo eller Goncalo Ramos?

​Det er sku svært at sige, men foretrækker pt. Goncalo Ramos efter den kamp. 21 år og bomber i VM. Do your magic, Florentino. 

1 måned 2 uger siden #432 af DeLaRed

Matamoro post=156647 skrev: Hvem er bedst? Gakpo eller Goncalo Ramos?

​Det er to forskellige spillere. Gakpo goer sig som hoved regel paa venstre kanten i Holland, hans hoejde goer ham interessant ifht at kunne omskole ham til en center forward (for vi har paa ingen maade brug for flere venstre kants spillere lige nu), men faar man succes med det? Hvorimod Ramos virkelig har fundet sig til rette i 9'er rolle for Benfica i denne season, saa derfor ligner han imo klart det oplagte valg til en back-up rolle paa den plads vi nok har mest brug for det.

Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Leveret af Kunena Forum
Annonce