Sæson 2022-2023
Midtbanen er på plads med Tchouameni, Camavinga og Valverde.
Forsvaret ser også fornuftigt ud med Militao, Alaba og Rüdiger.
Vi mangler nok et par backs
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så kan Odriozola tage et halvt år på Castilla i stedet. Det giver ingen mening at han er skrevet ind i truppen i stedet pt.
Matamoro post=156618 skrev: Jeg foretrækker Musiala og Haaland sammen med Vini i angrebet.
Midtbanen er på plads med Tchouameni, Camavinga og Valverde.
Forsvaret ser også fornuftigt ud med Militao, Alaba og Rüdiger.
Vi mangler nok et par backs
Musiala til VM minder om en umoden Vinicius. Jeg har ikke set ham før, men til VM kan han drible og skyde bolden ud af stadion.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Donde está la biblioteca?
hehe...efter denne kamp tror jegnæppe vi kan købe ham for under 80 mioDeLaRed post=156641 skrev: Jeg har naevnt ham flere gange foer, men goer det gerne igen, Goncalo Ramos som en "billig" back-up til Benzema. Usikkert om han nogensinde udvikler sig til det helt store, men tror han ville passe fint ind paa toppen som back-up, han spiller hurtigt fodbold, har en teknik der goer at han kan skabe noget selv og saa har han ogsaa fysikken med sig. Ikke en spiller man skal springe banken for at faa, men hvis Benfica tager til takke med en 30-40mio saa har man en back-up angriber til de naeste par seasoner.
Madridista desde 1989
Ny ønskeliste efter indkøb af Endrick.
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol
Haha, ja hver mål koster nok 10mio mere, så en 60-70mio efter ca. 70min fodbold :-) Nok for dyr, men Real skulle have læst med her på siden så havde de vist at de skulle have slået til før VM :Dmohbar post=156642 skrev:
hehe...efter denne kamp tror jegnæppe vi kan købe ham for under 80 mioDeLaRed post=156641 skrev: Jeg har naevnt ham flere gange foer, men goer det gerne igen, Goncalo Ramos som en "billig" back-up til Benzema. Usikkert om han nogensinde udvikler sig til det helt store, men tror han ville passe fint ind paa toppen som back-up, han spiller hurtigt fodbold, har en teknik der goer at han kan skabe noget selv og saa har han ogsaa fysikken med sig. Ikke en spiller man skal springe banken for at faa, men hvis Benfica tager til takke med en 30-40mio saa har man en back-up angriber til de naeste par seasoner.
- Cristiano7
- Væk
- Platin bruger
-
Goncalo Ramos er ellers ret spændende!
Bellingham
Gvardiol
Gakpo
Endrick
Og tilbage til Mbappe
Brug nogle penge Florentino
Madridista desde 1989
Ny ønskeliste efter indkøb af Endrick.
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol
Det er sku svært at sige, men foretrækker pt. Goncalo Ramos efter den kamp. 21 år og bomber i VM. Do your magic, Florentino.Matamoro post=156647 skrev: Hvem er bedst? Gakpo eller Goncalo Ramos?
Det er to forskellige spillere. Gakpo goer sig som hoved regel paa venstre kanten i Holland, hans hoejde goer ham interessant ifht at kunne omskole ham til en center forward (for vi har paa ingen maade brug for flere venstre kants spillere lige nu), men faar man succes med det? Hvorimod Ramos virkelig har fundet sig til rette i 9'er rolle for Benfica i denne season, saa derfor ligner han imo klart det oplagte valg til en back-up rolle paa den plads vi nok har mest brug for det.Matamoro post=156647 skrev: Hvem er bedst? Gakpo eller Goncalo Ramos?