Sæson 2022-2023
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Det handler om hans licens skulle ha været fjernet og og derfor mener Elche ikke at Gavi havde tilladelse til at spille under samme vilkår på førsteholdet ift en paragraf 141. Elche mener at de har en pointe i deres klage. Det er ren skrivebords pladder. der prøves på alle måder at vinde fodboldkampe i Spanien!Real HWL post=160705 skrev:
9eren post=160699 skrev: Elche har indgivet klage 3 minutter før tid på at Barcelona stillede ulovligt op med Gavi. Får de medhold så taber Barcelona kampen. Ren skrivebords snavs
Hvorfor må barca ikke bruge Gavi? La Liga har kun afvist hans nye kontrakt. Han køre bare videre på sin ungdoms kontrakt. Det er vel ikke anderledes når vi hiver Alvaro op og bruger ham?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
1 sæson mere er fint med de 3. Jeg vil ikke af med dem
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Jeg vil meget hellere bruge pengene på spillere som Gabri Veiga og Goncalo Ramos
Er der så også penge til Bellingham - fint. Ellers klarer vi os med Veiga.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Jeg spørger fordi jeg ikke har særlig stor kendskab til spilleren, der er rygtet at koste i omegnen af 140-170.
Bellingham Camavinga Tchouameni
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Ja, har set +25 over de seneste 2.5 år.The European Super League post=160932 skrev: Er der nogen af jer der har set Jude Bellingham spille? Jeg tænker 10+ kampe for enten klub- eller landshold.
Jeg spørger fordi jeg ikke har særlig stor kendskab til spilleren, der er rygtet at koste i omegnen af 140-170.
har skrevet flere indlæg om ham, så uden at gå alt for dybt så er han kort sagt alle pengene værd. Han er uden tvivl den bedste U23 midtbane spiller i verden (husk han er kun 19år) og skulle der peges på en spiller der har muligheden for at nå samme højder som Kroos, Modric, De Bruyne så er Bellingham det bedste bud.
Det er ekstremt ærgeligt hvis vi misser ham, men som jeg har skrevet hele seasonen så tror jeg næsten med sikkerhed han havner i PL, og vil blive endnu en af de spillere som vi fremover vil ærge os over at vi ikke hentede (host host Haaland).
De folk der mener han ikke vil slå til i Spanien er dem der ikke kender min til ham, dem kan du smide i samme bås som dem der sidste season ikke mente Haaland var på niveau med Mbappe og at man ikke skulle hente nordmanden til Madrid!
150+ mio er mange penge, men i er marked hvor en 16åeih komplet uprøvet spiller fra Sydamerika koster +35mio og Mbappe og Haaland nok har en reell værdi på over +200mio, her er Bellinghams værdig helt korrekt anslået til 150mio…man kan jo spørge sig selv hvad en 19årig Modric eller De Bruyne ville koste idag, hvad ville man være villig til at ligge for en sådanne spiller, med den fremtid de havde udsigt til?
Donde está la biblioteca?
Donde está la biblioteca?
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Det lyder lovende. Tak for svaret min ven. Nu håber jeg endnu mere på at spilleren bliver præsenteret til sommer selvom prioriteterne bør være backerne.
Bellingham Camavinga Tchouameni
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-