Sæson 2022-2023

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #745 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023

Real HWL post=160705 skrev:

9eren post=160699 skrev: Elche har indgivet klage 3 minutter før tid på at Barcelona stillede ulovligt op med Gavi. Får de medhold så taber Barcelona kampen. Ren skrivebords snavs

Hvorfor må barca ikke bruge Gavi? La Liga har kun afvist hans nye kontrakt. Han køre bare videre på sin ungdoms kontrakt. Det er vel ikke anderledes når vi hiver Alvaro op og bruger ham?

​Det handler om hans licens skulle ha været fjernet og og derfor mener Elche ikke at Gavi havde tilladelse til at spille under samme vilkår på førsteholdet ift en paragraf 141. Elche mener at de har en pointe i deres klage. Det er ren skrivebords pladder. der prøves på alle måder at vinde fodboldkampe i Spanien! 

Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #746 af 9eren
Man arbejder nu på at rydde totalt op ift dommerne. Alle er enige i at systemet er utroværdigt efter at Barcelona og Negreira skandalen er kommet frem i lyset. Man vil prøve at få et totalt uafhængigt dommer system af de forskellige forbund.

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #747 af 9eren
Carlo siger at Kroos, Modric og Benzema er tættere på en kontrakt forlængelse.

1 sæson mere er fint med de 3. Jeg vil ikke af med dem

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #748 af 9eren
Men jeg vil også blive lidt ærgerligt over hvis vi ikke får Bellingham eller en ny 9er! Ved godt at Alvaro R og Arribas kan komme på holdet og Brahim kan være en del af den ny trup.

3 år 4 måneder siden #749 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæson 2022-2023
Jeg har slet ikke fidus til Bellingham. Han har for store bevægelser til at lave de fikse ting i La Liga. Han fungerer i bundesligaen og i Premier League, men når han bliver overfaldet af en sværm af små hurtige og fodrappe spiller i ligaen, så vil han få problemer. Brahim Diaz får aldrig niveauet til at gøre sig gældende på Real Madrids hold. Så hellere beholde Asensio som breddespiller

Jeg vil meget hellere bruge pengene på spillere som Gabri Veiga og Goncalo Ramos
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Matamoro.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 4 måneder siden #750 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023
Vi bør kigge efter en højreback først og fremmest. Så en 9'er og/eller højrekant.

Er der så også penge til Bellingham - fint. Ellers klarer vi os med Veiga.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, The European Super League

3 år 4 måneder siden #751 af The European Super League
​Er der nogen af jer der har set Jude Bellingham spille? Jeg tænker 10+ kampe for enten klub- eller landshold.
Jeg spørger fordi jeg ikke har særlig stor kendskab til spilleren, der er rygtet at koste i omegnen af 140-170.

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 4 måneder siden #752 af Estadio Santiago Bernabéu
​jeg har set ham spille en del gange det er sgu lidt op og ned for ham. Der er meget potentiale!! Med frygt for at lyde som en Barca fan der taler om en ung spiller lol :D
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

3 år 4 måneder siden #753 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 2022-2023

The European Super League post=160932 skrev: ​Er der nogen af jer der har set Jude Bellingham spille? Jeg tænker 10+ kampe for enten klub- eller landshold.
Jeg spørger fordi jeg ikke har særlig stor kendskab til spilleren, der er rygtet at koste i omegnen af 140-170.

​Ja, har set +25 over de seneste 2.5 år.

har skrevet flere indlæg om ham, så uden at gå alt for dybt så er han kort sagt alle pengene værd. Han er uden tvivl den bedste U23 midtbane spiller i verden (husk han er kun 19år) og skulle der peges på en spiller der har muligheden for at nå samme højder som Kroos, Modric, De Bruyne så er Bellingham det bedste bud.

Det er ekstremt ærgeligt hvis vi misser ham, men som jeg har skrevet hele seasonen så tror jeg næsten med sikkerhed han havner i PL, og vil blive endnu en af de spillere som vi fremover vil ærge os over at vi ikke hentede (host host Haaland).

De folk der mener han ikke vil slå til i Spanien er dem der ikke kender min til ham, dem kan du smide i samme bås som dem der sidste season ikke mente Haaland var på niveau med Mbappe og at man ikke skulle hente nordmanden til Madrid!

150+ mio er mange penge, men i er marked hvor en 16åeih komplet uprøvet spiller fra Sydamerika koster +35mio og Mbappe og Haaland nok har en reell værdi på over +200mio, her er Bellinghams værdig helt korrekt anslået til 150mio…man kan jo spørge sig selv hvad en 19årig Modric eller De Bruyne ville koste idag, hvad ville man være villig til at ligge for en sådanne spiller, med den fremtid de havde udsigt til?

Donde está la biblioteca?

3 år 4 måneder siden #754 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 2022-2023
OBS! Vil lige understrege at det niveau jeg taler om gælder både for klub og landshold. Han er allerede nu en af de bærende kræfter på det engelske landshold og vi så så sent som under VM hvordan Englands midtbane halter når han ikke er på banen.

Donde está la biblioteca?

3 år 4 måneder siden #755 af The European Super League
DeLaRed

Det lyder lovende. Tak for svaret min ven. Nu håber jeg endnu mere på at spilleren bliver præsenteret til sommer selvom prioriteterne bør være backerne.

Bellingham Camavinga Tchouameni

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #756 af 9eren
Der skal klappes ekstra meget af spillerne i aften efter vores store sejr i Barcelona. Og forhåbentlig vælger spilleene lige at blive lidt ekstra på banen så vi kan give dem lidt pep talk til næste uge!!!

Leveret af Kunena Forum