Sæson 2022-2023

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
11 måneder 2 uger siden #757 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Eden Hazards søn er startet med at banke kasser ind

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
11 måneder 2 uger siden #758 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
På vej mod Bernabeu for at shoppe lidt inden kamp nummer noget på stadion. Stadion er sgu på vej til at blive flot men kommer aldrig til at sidde øverst oppe med min højdeskræk. Ikke engang hvis der er en plads tilbage i en el clasico kamp og jeg bliver tilbudt den plads!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 2 uger siden #759 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæson 2022-2023
​Virkelig fed midtbane til kampen iaften. Den glæder jeg mig virkelig til at se. Tak Carlo
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
11 måneder 2 uger siden #760 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Jeg havde forventet denne type kamp men mange positive ting at tage med fra kampen selvom vi tabte. Vi var lidt selv skyld i måden det sluttede på. Glæder mig sgu til næste tur jeg skal herned. Det har som altid været fedt at mødes med folk hernede og se bold på stadion to kampe i streg. Hala Madrid

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 11 måneder 2 uger siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
11 måneder 2 uger siden #761 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Valverde skulle ha slået en Villarreal spiller efter kampen ved deres bus og de skulle have det på video. Politiet er involveret og håndtere sagen

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 2 uger siden #762 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023

Dybbøl post=160951 skrev: ​Virkelig fed midtbane til kampen iaften. Den glæder jeg mig virkelig til at se. Tak Carlo

​This aged like milk :D
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
11 måneder 2 uger siden #763 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
11 måneder 2 uger siden #764 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Hell yeah Endrick

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 2 uger siden #765 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæson 2022-2023
Nu skulle det være officielt at Villarreal spillerne som skulle have fået et slag i ansigtet af Valverde, nu har meldt episode til politiet. 

Jeg er godt nok spændt på det her. Jeg knus elsker Valverde. For omkring én måned siden udtalte han, at hans drøm var at blive anføre for Real Madrid. 

Men hvis det her går hen og bliver en sag, som det jo nu gør, hvor han er blevet anmeldt, kunne F. Perez finde på at “fyre” Valverde for at statuere et eksempel at sådan nogle ting gør Real Madrid spillere ikke. 

Eller gør han det modsatte og “leger far” for Valverde og støtter ham og klare det hele for ham (medierne, retssagen osv.)

Hvad tror I der sker?
 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 2 uger siden #766 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 2022-2023
​Her er mine forudsigelser:
Real Madrid (og Perez) støtter ham 100%.
Valverde ender med at få en bøde for vold. 
Vi kommer aldrig til at vide helt hvorfor Valverde slog ham. Så det ender ud i hvem man tror på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 2 uger siden #767 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2022-2023

Dybbøl post=161043 skrev: Nu skulle det være officielt at Villarreal spillerne som skulle have fået et slag i ansigtet af Valverde, nu har meldt episode til politiet. 

Jeg er godt nok spændt på det her. Jeg knus elsker Valverde. For omkring én måned siden udtalte han, at hans drøm var at blive anføre for Real Madrid. 

Men hvis det her går hen og bliver en sag, som det jo nu gør, hvor han er blevet anmeldt, kunne F. Perez finde på at “fyre” Valverde for at statuere et eksempel at sådan nogle ting gør Real Madrid spillere ikke. 

Eller gør han det modsatte og “leger far” for Valverde og støtter ham og klare det hele for ham (medierne, retssagen osv.)

Hvad tror I der sker?




 

​Han kommer til at støtte Valverde 100% - slet ingen tvivl om det. Det lyder dog til at Valverde nok kommer til at få 4+ dages karantæne og det er også helt fair (Sergio Leon fra Valladolid fik karantæne for noget af det samme). Hvis jeg var Valverde havde jeg forsøgt at booke tid med samtlige medier for at sprede min historie omkring hvad der er blevet sagt. Hvis det virkelig er sandt skal Baene sku shames offentligt.
Sidste redigering: 11 måneder 2 uger siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
11 måneder 2 uger siden #768 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Jeg er ret sikker på, at Baena slår Valverde i hovedet under kampen i søndags. Det fik næsten Valverde til at reagere med at tage fat i Baena men han holdte sig der tilbage. Det er ikke muligt at se om Baena har sagt noget i den situation.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce