Sæson 2022-2023

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #721 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
På onsdag skal vi have dommeren i VAR rummet som var i stand til at undgå at omdømme de 3 dømte straffespark mod Madrid på Mestalla for nogle år siden. Samme dommer som undgik at se hånden i går men sagtens kunne se den på Asensio mod Almeria. Samme sommer som undgik at dømme straffe til Real Madrid mod Bilbao på et indlæg for samme situation som i går. Samme dommer som tillod Albiol og Parejo at slagte Vini ved at slå ham ned med albuer og knytnæve. Det er efterhånden mange kampe vi har oplevet dette ikke kun med Gonzalez Gonzalez men også Klos Gomez. Gavi gjorde det mod Ceballos bla!

VAR virker sjældent for os

mod Valencia dømte de straffe for Ramos med hånd på bolden men der var hånd på bolden inden fra Valencia spilleren. Marcelo begik et straffe i følge dem selvom billederne viser at det er Marcelo skal have frispark. Asensio blev nakket af Cherishev og lige efter får Valencia straffe. Det er slet ikke slut endnu. Bare vent til onsdag !

Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #722 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Sæson 2022-2023
​9eren

Du har en stor fightervilje, når du føler at du har en sag.

Husk nu at få holdt påskeferie også ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: EmilStenholt

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 4 måneder siden #723 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 2022-2023

9eren post=160680 skrev: Så længe der er korruption i spansk fodbold så ja. Hvis man blindt vender øjnene den anden vej og tror på at Ligaen er ren, ligesom Rolf Sørensen, så er man ikke i min boldgade

Fair nok at du er fan af Negreira League men det er jeg ikke.

straffet på Militao og den bold med hånden i går, det skal jo dømmes. Rodrygos mål bliver annulleret korrekt på VAR men der dømmes ikke straffe for samme. Du er noget naiv hvis du tror det er tilfældigheder!

​Jeg lader domstolen gøre sit arbejde og så forholder jeg mig til hvordan Real Madrid spiller. 
Derudover så er der lige så mange kendelser der er gået i mod Barca, som har været ekstremt tynde eller direkte fejlkendelser. Vi har også fået og får rigtig meget dommerhjælp. Sådan har det altid været med Barca og Real. Det er rigtigt at vi har fået mange kendelser i mod os gennem årene, det har Barca også. Det ændrer ikke på at vi spiller ekstremt ringe. Og at du fortsætter og kalder det for Negreira Liga er bare useriøst. Barca har været bedre end os i ligaen i år (og i år Super Cuppen og måske også i Copa del Rey), og der har ikke været nogen tvivlsomme kendelser der har gjort udslaget i de kampe, vi er bare blevet ødelagt af dem. Så lad os fokusere på holdet og hvor vi kan blive bedre, istedet for konspirationsteorier. 

Jeg savner Pepe :(

3 år 4 måneder siden #724 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæson 2022-2023
Vi skal have Valverde og Camavinga som backs når vi møder Barca. Vi har i de seneste kampe mod Barca tabt fordi vores backs taber klart i deres direkte dueller.

På midtbanen skal vi stille med Tchou, Modric og Ceballos. Kroos er ikke længere fiks nok i de små rum.

I front skal vi stille med Benz, Vini og Rodrygo. Benz er bare bedre når Rodrygo er med.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

3 år 4 måneder siden #725 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæson 2022-2023

9eren post=160680 skrev: Så længe der er korruption i spansk fodbold så ja. Hvis man blindt vender øjnene den anden vej og tror på at Ligaen er ren, ligesom Rolf Sørensen, så er man ikke i min boldgade

straffet på Militao og den bold med hånden i går, det skal jo dømmes. Rodrygos mål bliver annulleret korrekt på VAR men der dømmes ikke straffe for samme. Du er noget naiv hvis du tror det er tilfældigheder!

​Kan du evt. lokkes til ikke at spamme alle hjørner i dette forum til med alt det lort ? Det er fint du går så meget op i det, men hold det gerne i en enkelt tråd. Gerne en jeg ikke læser i. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

3 år 4 måneder siden #726 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2022-2023

Matamoro post=160684 skrev: Vi skal have Valverde og Camavinga som backs når vi møder Barca. Vi har i de seneste kampe mod Barca tabt fordi vores backs taber klart i deres direkte dueller.

På midtbanen skal vi stille med Tchou, Modric og Ceballos. Kroos er ikke længere fiks nok i de små rum.

I front skal vi stille med Benz, Vini og Rodrygo. Benz er bare bedre når Rodrygo er med.

​Præcis :D

Det kunne også overvejes at bænke Modric for at spille med Ceballos og Tchouameni som to mere dynamiske 8’ere for at have Asensio eller Rodrygo på 10’eren. Det fungerede rigtig godt i 2. halvleg til den seneste El Clasico, hvor de blev presset i bund. Men ellers så er din opstilling spot on, så den ville jeg også vælge. 

Valverde og Camavinga har færdighederne til at spille backs og er bedre end alternativerne.
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #727 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023

Madridista02 post=160683 skrev:

​Jeg lader domstolen gøre sit arbejde og så forholder jeg mig til hvordan Real Madrid spiller. 
Derudover så er der lige så mange kendelser der er gået i mod Barca, som har været ekstremt tynde eller direkte fejlkendelser. Vi har også fået og får rigtig meget dommerhjælp. Sådan har det altid været med Barca og Real. Det er rigtigt at vi har fået mange kendelser i mod os gennem årene, det har Barca også. Det ændrer ikke på at vi spiller ekstremt ringe. Og at du fortsætter og kalder det for Negreira Liga er bare useriøst. Barca har været bedre end os i ligaen i år (og i år Super Cuppen og måske også i Copa del Rey), og der har ikke været nogen tvivlsomme kendelser der har gjort udslaget i de kampe, vi er bare blevet ødelagt af dem. Så lad os fokusere på holdet og hvor vi kan blive bedre, istedet for konspirationsteorier. 

​Du afventer domstolen skal afgøre en konspirationsteori?? Kan du høre hvordan det selv lyder.

uanset hvor meget det har faldet til det ene eller andet hold, så har du Barcelona som har betalt til vicepræsidenten igennem de sidste 17 år officielt. Men kan du finde noget hold i verden som har undgået at få et rødt kort og straffespark dømt i mod sig igennem 72 kampe i streg. Ingen hold udover Barcelona i verden kan præstere sådan en statestik i deres egen liga. Nu har Administrationen bedt mig også om at holde noget påskeferie så inden jeg gør dette, så kan ligaen til Barcelona ikke forsvares og forklaringen ligger i at du stadig har en stor del af
de dommere som har været en del af Negreiras gruppe. Hovedsageligt har du haft et inkompetent VAR team som ikke kun i vores kampe, men også i andre kampe skaber stor frustation hos klubberne og har indflydelse på op og nedrykning. 

Det er der ingen der kan være tjent med. Det er for let at råbe konspirationsteori, når du har en anklage mod Barcelona som politiet, UEFA er gået ind i og FIFA holder et vågen øje med. Det virker bare som fyldeord fordi du ikke forstår til sagens kerne. Hvis dit fødselsår er 2008 så har du jo heller ikke oplevet Negreiras opstart og hvordan Barcelona siden 2004-5 stykker gik fra at være et af de hold i toppen med flest kort til færrest ligesiden. Jeg har fuldt la liga siden 89 og har oplevet Negreiras periode fra dengang også. Vores tidligere præsident Ramon Mendoza udtalte selv dengang i 93 om Negreria

“Después de ello, señalaba directamente al implicado esta semana, Enríquez Negreira, ya miembro del CTA: "Existe una gran preocupación en cientos de miles de personas con la actuación de Enríquez Negreira desde Barcelona. Habrá que intentar que los árbitros no hablen antes de los partidos siempre con la misma persona. Crea un clima de tensión innecesario en un colectivo estupendo", dijo Ramón Mendoza”

Spansk fodbold har dermed siden min start som fan af Real Madrid været præget af dommere, og ikke dommerfejl. I 90erne var det virkelig slemt. Tenerife-Real Madrid 2-0 i 90erne hvor vi tabte mesterskabet i sidste runde er noget af det værste jeg har set. 

Fernando Hierro efter en korrupt kamp, “ya sabes como jodernos” spillerne ved det og det gør de også i dag! 

​over and out
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved 9eren.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 4 måneder siden #728 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 2022-2023

9eren post=160687 skrev:

Madridista02 post=160683 skrev:

​Du afventer domstolen skal afgøre en konspirationsteori?? Kan du høre hvordan det selv lyder.

uanset hvor meget det har faldet til det ene eller andet hold, så har du Barcelona som har betalt til vicepræsidenten igennem de sidste 17 år officielt. Men kan du finde noget hold i verden som har undgået at få et rødt kort og straffespark dømt i mod sig igennem 72 kampe i streg. Ingen hold udover Barcelona i verden kan præstere sådan en statestik i deres egen liga. Nu har Administrationen bedt mig også om at holde noget påskeferie så inden jeg gør dette, så kan ligaen til Barcelona ikke forsvares og forklaringen ligger i at du stadig har en stor del af
de dommere som har været en del af Negreiras gruppe. Hovedsageligt har du haft et inkompetent VAR team som ikke kun i vores kampe, men også i andre kampe skaber stor frustation hos klubberne og har indflydelse på op og nedrykning. 

Det er der ingen der kan være tjent med. Det er for let at råbe konspirationsteori, når du har en anklage mod Barcelona som politiet, UEFA er gået ind i og FIFA holder et vågen øje med. Det virker bare som fyldeord fordi du ikke forstår til sagens kerne. Hvis dit fødselsår er 2008 så har du jo heller ikke oplevet Negreiras opstart og hvordan Barcelona siden 2004-5 stykker gik fra at være et af de hold i toppen med flest kort til færrest ligesiden. Jeg har fuldt la liga siden 89 og har oplevet Negreiras periode fra dengang også. Vores tidligere præsident Ramon Mendoza udtalte selv dengang i 93 om Negreria

“Después de ello, señalaba directamente al implicado esta semana, Enríquez Negreira, ya miembro del CTA: "Existe una gran preocupación en cientos de miles de personas con la actuación de Enríquez Negreira desde Barcelona. Habrá que intentar que los árbitros no hablen antes de los partidos siempre con la misma persona. Crea un clima de tensión innecesario en un colectivo estupendo", dijo Ramón Mendoza”

Spansk fodbold har dermed siden min start som fan af Real Madrid været præget af dommere, og ikke dommerfejl. I 90erne var det virkelig slemt. Tenerife-Real Madrid 2-0 i 90erne hvor vi tabte mesterskabet i sidste runde er noget af det værste jeg har set. 

Fernando Hierro efter en korrupt kamp, “ya sabes como jodernos” spillerne ved det og det gør de også i dag! 

​over and out

​Ja du har haft det hårdt kan jeg se. 

Jeg savner Pepe :(

3 år 4 måneder siden #729 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæson 2022-2023
Hbordan er fornemmelsen imorgen? Pedri, dembele, AC og muligvis dejong er skadet. Kommer real med en anden attitude eller spiller DonA med det sikre aka Valverde på kanten Kross og Modric på midten

3 år 4 måneder siden #730 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæson 2022-2023
Jeg forventer intet.

3 år 4 måneder siden #731 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023
Jeg forventer helt klart, at Ancelotti sætter det forkerte hold.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Fondo_Sur, Kimbo

3 år 4 måneder siden #732 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Sæson 2022-2023

Kimbo post=160690 skrev: Jeg forventer intet.

​Heller ikke her.

Men når det er sagt, så bør Real simpelthen steppe op og revanchere de sidste par nederlag. Jeg så gerne en 3-0 sejr som minimum..... men jeg forventer intet. 

Leveret af Kunena Forum