Sæson 23-24
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Så nu er det nu Brahim, Arda Güler osv kan komme mere i spil! Bellingham skal måske heller ikke spille alle 90 min, og skal være mere klar fra januar. Husk det nu Carlo, spar dine spillere.
Tchouameni will be out for around TWO months. @AranchaMOBILE
Hold nu bare din .....kæft. Det er sådan noget der, der gør at han aldrig helt slår igennem. Nu må Fran sku til at tage sig sammen, for nu er der ikke noget der hedder Camavinga på backen. Jeg får flashbacks til sidste sæson.
I kampen igår bevarer han fokus og venter sin chance indtil han afgører hele lortet, og efter kampen dirigerer han resten af holdkammeraterne over og klapper af de medrejste fans - hvor er han vild.
Vil gerne have den spiller Mbappe er, men Bellingham sætter standarden for personlighed på og udenfor banen i Real Madrid - vaskeægte madridismo.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
9eren post=169170 skrev: Det er tid nu til at økonomisere med holdets kræfter. Ingen kampe er lette, men vi har spillet flere store kampe på udebane og ligger a point med Girona og muligvis Atleti. Vi kommer til at have et “lettere” program helt frem til jul.
Så nu er det nu Brahim, Arda Güler osv kan komme mere i spil! Bellingham skal måske heller ikke spille alle 90 min, og skal være mere klar fra januar. Husk det nu Carlo, spar dine spillere.
Kunne ikke være mere enig og kunne ikke have skrevet det bedre selv. Jeg har selv tænkt tanken.
Jeg håber de passer på Arda.
Kiwes post=169172 skrev: Tchouameni is INJURED. @AranchaMOBILE
Hold nu bare din .....kæft. Det er sådan noget der, der gør at han aldrig helt slår igennem. Nu må Fran sku til at tage sig sammen, for nu er der ikke noget der hedder Camavinga på backen. Jeg får flashbacks til sidste sæson.
Det simpelthen så ærgerligt :( Nu må Camavinga steppe op på den 6'er og vise flere gode og sammenhængende præstationer på midten. Jeg synes det har været alt for sporadisk fra ham.. Og som du siger, det virkelig også Frans tid. Please, ikke mere Mendy.
Tilgengæld synes jeg Tchouameni allerede har slået igennem, både hos Real Madrid og landsholdet. Så det jeg ikke så bekymret for, medmindre skadesproblemerne bliver ved.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Fran Garcia har ikke niveauet, mens Mendy self er skadet.Kiwes post=169172 skrev: Tchouameni is INJURED. @AranchaMOBILE
Er fint tilfreds med Nacho på VB
- Brylle
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-