Sæson 23-24

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #973 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #974 af 9eren
Det er tid nu til at økonomisere med holdets kræfter. Ingen kampe er lette, men vi har spillet flere store kampe på udebane og ligger a point med Girona og muligvis Atleti. Vi kommer til at have et “lettere” program helt frem til jul.

Så nu er det nu Brahim, Arda Güler osv kan komme mere i spil! Bellingham skal måske heller ikke spille alle 90 min, og skal være mere klar fra januar. Husk det nu Carlo, spar dine spillere.

2 år 9 måneder siden #975 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 23-24
Tchouameni is INJURED.  @AranchaMOBILE
Tchouameni will be out for around TWO months. @AranchaMOBILE

Hold nu bare din .....kæft. Det er sådan noget der, der gør at han aldrig helt slår igennem. Nu må Fran sku til at tage sig sammen, for nu er der ikke noget der hedder Camavinga på backen. Jeg får flashbacks til sidste sæson.

Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Kiwes.

2 år 9 måneder siden #976 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 23-24
​Hvor er jeg bare helt blæst bagover af hvor god en spiller og hvor stor en personlighed Bellingham er. Talentet, mentaliteten, lederevnerne, alt i en alder af blot 20 år, og i en grad jeg sjældent har set i fodbold. Han bliver en af de helt store i Real Madrid. 

I kampen igår bevarer han fokus og venter sin chance indtil han afgører hele lortet, og efter kampen dirigerer han resten af holdkammeraterne over og klapper af de medrejste fans - hvor er han vild. 

Vil gerne have den spiller Mbappe er, men Bellingham sætter standarden for personlighed på og udenfor banen i Real Madrid - vaskeægte madridismo. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Kialpe, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 9 måneder siden #977 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren post=169170 skrev: Det er tid nu til at økonomisere med holdets kræfter. Ingen kampe er lette, men vi har spillet flere store kampe på udebane og ligger a point med Girona og muligvis Atleti. Vi kommer til at have et “lettere” program helt frem til jul.

Så nu er det nu Brahim, Arda Güler osv kan komme mere i spil! Bellingham skal måske heller ikke spille alle 90 min, og skal være mere klar fra januar. Husk det nu Carlo, spar dine spillere.

Kunne ikke være mere enig og kunne ikke have skrevet det bedre selv. Jeg har selv tænkt tanken.

Jeg håber de passer på Arda.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

2 år 9 måneder siden #978 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 23-24

Kiwes post=169172 skrev: Tchouameni is INJURED.  @AranchaMOBILE

Hold nu bare din .....kæft. Det er sådan noget der, der gør at han aldrig helt slår igennem. Nu må Fran sku til at tage sig sammen, for nu er der ikke noget der hedder Camavinga på backen. Jeg får flashbacks til sidste sæson.

Det simpelthen så ærgerligt :( Nu må Camavinga steppe op på den 6'er og vise flere gode og sammenhængende præstationer på midten. Jeg synes det har været alt for sporadisk fra ham.. Og som du siger, det virkelig også Frans tid. Please, ikke mere Mendy.

Tilgengæld synes jeg Tchouameni allerede har slået igennem, både hos Real Madrid og landsholdet. Så det jeg ikke så bekymret for, medmindre skadesproblemerne bliver ved.

2 år 9 måneder siden #979 af Estadio Santiago Bernabéu
​Hvis det endelig skal være… Så er det heldigt at det er fra midtbanen vi mister en spiller.

2 år 9 måneder siden #980 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæson 23-24

Kiwes post=169172 skrev: Tchouameni is INJURED.  @AranchaMOBILE

​Fran Garcia har ikke niveauet, mens Mendy self er skadet. 
Er fint tilfreds med Nacho på VB

2 år 9 måneder siden #981 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæson 23-24
Trist med endnu en skade, men helt naturligt med det latterlige kampprogram der er. Godt skaden først kommer nu efter en svær sæsonstart. Resten af året bør være overkommeligt.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #982 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 23-24
​Jeg frygter godt nok Kroos på 6’eren hvis det besluttes. Det ville være så ærgerligt at ændre på midtbanen pga skaden til Tchouameni. Forhåbentlig tager Camavinga bare over på 6’eren og får sat en god stime sammen. Og så må Fran Garcia eller Mendy begynde at tage sig sammen. Heldigvis er bredden på midten rigtig god. 

2 år 9 måneder siden #983 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæson 23-24
Altså har Tchoumani spillet kampen færdig med et brud i foden? Jeg er ingen sports mand eller haft et brud på foden, men kan man godt løbe rundt og tackle og sparke til en bold med et brud i foden?

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #984 af 9eren
Det er da noget hø med endnu en skade. Men passende tidspunkt når nu det skal ske. Øv

Leveret af Kunena Forum