Sæson 23-24

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 år 4 måneder siden #1201 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24

Fondo_Sur post=170992 skrev:

9eren post=170991 skrev: Men det er en kamp og Nacho kommer tilbage herefter.

​Det er kun en kamp, hvis vi antager at Tchouameni ikke skal spille 6’er i resten af sæsonen. 

​Thouameni kan bruges begge steder. Real Madrid går ikke ud og køber en forsvar hvis det kan løses internt. De er blevet meget mere omhyggelige med at spare penge til de rigtige spillere. Så jeg regner stærkt med at løsningen er fundet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #1202 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 23-24
Du skrev at det er en “kamp” mellem Nacho og Tchouameni. Hvis Tchouameni bliver brugt som 6’er, så er Nacho jo selvskrevet som CB sammen med Rüdiger. Simpel matematik.

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 år 4 måneder siden #1203 af 9eren

Fondo_Sur post=170994 skrev: Du skrev at det er en “kamp” mellem Nacho og Tchouameni. Hvis Tchouameni bliver brugt som 6’er, så er Nacho jo selvskrevet som CB sammen med Rüdiger. Simpel matematik.

Meget enig men nu handlede det jo om vi skulle købe en CB, hvilket der er gode tegn på vi ikke gør.​

1 år 4 måneder siden #1204 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 23-24
​Altså jeg ved ikke om vi køber eller ikke, men at Tchouameni træner CB op til Mallorca kampen er da ikke et tegn på at vi ikke kommer til det. 
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren, Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 år 4 måneder siden #1205 af 9eren

Lars1991 post=170996 skrev: ​Altså jeg ved ikke om vi køber eller ikke, men at Tchouameni træner CB op til Mallorca kampen er da ikke et tegn på at vi ikke kommer til det. 

​Jeg kan godt følge dig, men der er flere signaler der følger med. Real Madrid har haft hele julen til at forberedde en transfer til start januar. Hvorfor skal vi vente helt til slut januar, for at få en spiller ind?

Så er der hele humlen om Mbappe, så “hvis” klubben har sikret sig Mbappe, så er der stadig en del sign on fee penge der skal bruge på det, plus potentielle andre indkøb. En højre back mangler vi og evt en venstre. Der er stadig den billige løsning til nogle af pladserne. Men pointen er at pengene skal holdes frie. Vi har ikke 50-80 millioner euro i kassen lige nu til at købe en stærk forsvar. Antonio Silva kommer minimum til at koste deromkring eller mere.

1 år 4 måneder siden #1206 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 23-24
@9eren

Det kan være, at du har ret. Det stemmer overens med klubbens afslappede holdning til fx skader.

Man ser dog også, at klubben er klar til at gøre noget uventet som fx med at hente Kepa. Så vi kan ikke udelukke noget endnu.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

1 år 4 måneder siden #1207 af Estadio Santiago Bernabéu
​Ja logikken burde være den samme med Lunin sagtens kunne agere backup for den sæson-skadede Courtois. Men på den plads gik klubben ud og lejede en spiller fra en sub topklub for en enkelt sæson. Det lader til at klubben har erfaring med at gå begge veje: Lade truppen løse problemet internt og gå ud og finde en kortsigtet løsning.

1 år 4 måneder siden #1208 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24
9’eren

Jeg kan godt følge dig, og det kan sagtens ske at du ender med at få ret. Dog syntes jeg ikke din argumentation holder.

Den er baseret på Antonio Silva, Mbappé og at Tchou træner forsvar. Jeg tror bestemt ikke at klubben henter en forsvar til 50 mio. Tchou spiller forsvar mod Mallorca, fordi klubben endnu ikke har fundet rette løsning, men derfor kan de sagtens være på markedet, og undersøge økonomisk ansvarlige løsninger.

Som du skriver er klubben jo bla. efter Mbappé og Davies, så det skal der gemmes penge til. Men en lejeaftale eller billig tilgang, kan bestemt ikke afvises, baseret på de argumenter/observationer du præsenterer. 

Omvendt kan det også tænkes, at Carlo mener at midtbanen er bred nok, til at Tchou fra tid til anden skal lånes til forsvaret. Det hjælper jo at Camavinga er tilbage. 
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren, Estadio Santiago Bernabéu

1 år 4 måneder siden #1209 af The European Super League
​Happy new years til alle danske madristas

Jeg kan ikke helt tilgive Kylian Mbappe men jeg er villig til at try efter 10 scoringer

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
1 år 4 måneder siden #1210 af 9eren
Militao forventes nu tilbage i slut marts. Hvis dette er korrekt, så er det endnu en grund til at vi satser på Tchouameni, Nacho og Rüdiger til center forsvaret.

Endvidere er det også udtalt at Real Madrid ikke har stor tillid til de løsninger der er pt.

1 år 4 måneder siden #1211 af Estadio Santiago Bernabéu
​Udtalt af hvem?

1 år 4 måneder siden #1212 af Estadio Santiago Bernabéu
​José Felix Diaz?

Leveret af Kunena Forum