Sæson 23-24

6 måneder 1 dag siden #1597 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 23-24
Har i dag læst alle dage i næste uge nævnt som Mbappes præsentation af alle journalister i verden.

Seneste nyt fra L'equipe er at det bliver på mandag.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 1 dag siden #1598 af Ramos4
Ancelotti: "Thibaut Courtois will PLAY tomorrow. Lunin on the bench."

6 måneder 23 timer siden #1599 af Ramos4

Ramos4 post=176218 skrev: Har i dag læst alle dage i næste uge nævnt som Mbappes præsentation af alle journalister i verden.

​Og AS siger nu 15. eller 16. juli.
Så ja, medierne er til at lukke op og skide i som altid.

6 måneder 23 timer siden #1600 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæson 23-24

Ramos4 post=176222 skrev:

Ramos4 post=176218 skrev: Har i dag læst alle dage i næste uge nævnt som Mbappes præsentation af alle journalister i verden.

​Og AS siger nu 15. eller 16. juli.
Så ja, medierne er til at lukke op og skide i som altid.

​Som jeg forstår bulletinerne, så bliver han offentliggjort i næste uge med en comunicado oficial på Real Madrids officielle hjemmeside - han præsenteres dog først efter EM. Lad os se, hvad der sker efter Champions League-finalen :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

6 måneder 5 timer siden #1601 af Ramos4
Nu har Fabrizio så givet sit berømte "here we go".

Normalt synes jeg han er en troværdig kilde, men i Mbappe sagaen har han godt nok tabt sutten mange gange. Der er stadig ingen officiel udmelding fra klubben og den kommer selvfølgelig ikke i dag, hvor CL-træfet skal vises frem.

Der er intet nyt under solen i det Fabrizio skriver. Mbappe skrev under i februar og det bliver officelt i den kommende uge. Det er jo ikke breaking eller "here we go".

Lad os nu nyde CL-sejren.

5 måneder 4 uger siden #1602 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæson 23-24
​har endnu ikke set et Here We Go som ikke blev til noget alligevel :) 

5 måneder 4 uger siden #1603 af Ramos4

JesperThomsen post=176343 skrev: ​har endnu ikke set et Here We Go som ikke blev til noget alligevel :) 

​Det har intet med min pointe at gøre :D

Vi har jo vidst siden februar at han har skrevet under. Det har mange journalister skrevet.
Hvorfor skal han skrive "here we go" i dag? Intet har ændret sig siden februar. 

Virker bare som om han vil være først med nyheden.

Sidste redigering: 5 måneder 4 uger siden ved Ramos4.

5 måneder 4 uger siden #1604 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæson 23-24
Passer nu heller ikke han aldrig tager fejl. Mig bekendt sagde han Here We Go for både Wijnaldum & Rabiot til Barca, mens han var også rimelig sikker på Messi tilbage til også blot var en formalitet, og Messi slet ikke var i tvivl. Bare for at nævne nogle fra hukommelsen.
Sidste redigering: 5 måneder 4 uger siden ved NickyMad.

5 måneder 4 uger siden #1605 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 23-24
​Ja, han sletter bare de Here We Go's som ikke bliver til noget alligevel :D Men ja, han har en ret høj succesrate, uden tvivl.

5 måneder 4 uger siden #1606 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Sæson 23-24
​Alle journalister og fodboldmedier inkl. Fabrizio Romano er fulde af bullshit, man kan ikke stole på en eneste i fodboldverdenen, derfor venter jeg personligt med at tro på noget, før jeg læser en officiel meddelse på klubbens egen hjemmeside, det har givet en lidt anden ro for mit vedkommende :D

Men det ser formentligt ud til at ske. Man kan jo håbe på at han tager fejl i det her tilfælde. Tænk at der ikke skulle gå mere end et par dage med glæde over en CL-triumf, før ens humør skal ødelægges fuldstændigt :)

5 måneder 4 uger siden #1607 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24

Lukita post=176347 skrev: ​Alle journalister og fodboldmedier inkl. Fabrizio Romano er fulde af bullshit, man kan ikke stole på en eneste i fodboldverdenen, derfor venter jeg personligt med at tro på noget, før jeg læser en officiel meddelse på klubbens egen hjemmeside, det har givet en lidt anden ro for mit vedkommende :D

Men det ser formentligt ud til at ske. Man kan jo håbe på at han tager fejl i det her tilfælde. Tænk at der ikke skulle gå mere end et par dage med glæde over en CL-triumf, før ens humør skal ødelægges fuldstændigt :)

​Synes bestemt ikke at man kan kalde at ´de alle er fulde af bullshit´.
Romanos succesrate er i hvert fald på 80%, hvis ikke rimelig betydeligt derover.

Det skyldes jo at han har en fod i enhver lejr, og på imponerende vis har opbygget et gigantisk netværk i blandt klubber, spillere, agenter osv. 

Hvis man skal sige noget usmageligt om Romano, er at han er meget klar på at skubbe visse historier og narrativer mod betaling. Altså gør han sig også til en nyttig idiot for agenter der vil skabe budkrig, og forhandle større kontrakter. Det er en win-win-win for spiller, agent og Romano, men ikke for klubberne. Det kan man mene om hvad man vil. Sportsjournalistik er jo en hel særlig gren inden for journalistikkens verden, hvor sensationshistorier og clickbait kun er overgået af de kulørte blade. Så i den optik forstår jeg din ´bullshit´-vinkel, for Romano er jo ingen Ulla Therkelsen. 

Men i den kontekst som er transferjournalistik, er Romano vel nok den med, længder, mest troværdige nogensinde. 

5 måneder 4 uger siden #1608 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæson 23-24
Så nærmere vi os maksimalt! Mbappe fortæller præsident makron at det sker i aftrn
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, JesperThomsen

Leveret af Kunena Forum