Sæson 23-24
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Først og fremmest er det jo bare et underholdende indslag, men den del er du nok enig i og tænker mere på rækkefølgen på de fire hold.Estadio Santiago Bernabéu post=168442 skrev: Hvad tænker I om den seneste Prebens Power Ranking?
1. Real Madrid
2. Manchester City
3. Bayern München
4. Inter
Som udgangspunkt kunne det sagtens være de fire semifinale-deltagere. Lige nu synes Manchester City og Bayern München at være en my stærkere, men der er lang tid til april næste år.
Sker der noget med trupperne i januar? Undgår man skader? Kan nøglespillerne finde momentum i de rigtige kampe? Hvordan mager lodtrækningerne sig?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Estadio Santiago Bernabéu post=168442 skrev: Hvad tænker I om den seneste Prebens Power Ranking?
1. Real Madrid
2. Manchester City
3. Bayern München
4. Inter
Det er da dejligt Preben tror på Real. Det er der ingen her på forum der gør :D
Ramos4 post=168373 skrev: Osimhens luftstyrke kunne være en vild tilføjelse til vores hold. Kan vi ikke få Mbappe til sommer, tænker jeg at Osimhen må stå højt på listen.
Ulempen er selvfølgelig at han skal spille Africa Cup of Nations hvert andet år - og er væk en måneds tid. Det er aldrig godt.
Osimhen skulle have været hentet denne sommer. Sommerens transfer vindue var en kæmpe blunder, igen igen.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Estadio Santiago Bernabéu post=168442 skrev: Hvad tænker I om den seneste Prebens Power Ranking?
1. Real Madrid
2. Manchester City
3. Bayern München
4. Inter
Han har lært af tidligere fejl ;)
En helt anden ting, der muligvis vil skabe lidt debat. Jeg synes i modsætning til mange andre, at vores transfervindue IKKE har været en fiasko. Hverken da det sluttede eller nu. Jeg har svært ved at se, hvilken angriber, vi skulle have skaffet os? Mbappe og Osihmen er de to spillere, jeg mener der vil kunne forstærke 9'eren, men ikke til de nævnte priser. Alle andre spillere nævnt er for dyre ift. kvaliteten. Joselu er et super trade-off mellem pris og kvalitet og en habil spiller - det vil man vide, hvis man har fulgt andre klubber end RM. Jeg kan nærmest kun nævne CR7 som en alternativ løsning, men det tror jeg ikke var en mulighed. Der er for mange spillere, der ville være blevet den nye Jovic.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Siempre Madrid post=168443 skrev: Først og fremmest er det jo bare et underholdende indslag, men den del er du nok enig i og tænker mere på rækkefølgen på de fire hold.
Som udgangspunkt kunne det sagtens være de fire semifinale-deltagere. Lige nu synes Manchester City og Bayern München at være en my stærkere, men der er lang tid til april næste år.
Sker der noget med trupperne i januar? Undgår man skader? Kan nøglespillerne finde momentum i de rigtige kampe? Hvordan mager lodtrækningerne sig?
Jeg ser der også bare som et morsomt indslag. Og det skaber lidt debat, hvilket jeg tænkte jeg ville udnytte her på siden :)
Hvad tænker du om vores muligheder for januarindkøb? Jeg tror ikke vi foretager os noget. Måske en reservespiller.
Jeg har måske også selv lidt svært ved at se en oplagt angriber, og Bellingham har heldigvis lukket det Benzema-formede hul i truppen indtil videre, så må vi håbe det bliver ved.Vinícius post=168452 skrev:
1. Real Madrid
2. Manchester City
3. Bayern München
4. Inter
En helt anden ting, der muligvis vil skabe lidt debat. Jeg synes i modsætning til mange andre, at vores transfervindue IKKE har været en fiasko. Hverken da det sluttede eller nu. Jeg har svært ved at se, hvilken angriber, vi skulle have skaffet os? Mbappe og Osihmen er de to spillere, jeg mener der vil kunne forstærke 9'eren, men ikke til de nævnte priser. Alle andre spillere nævnt er for dyre ift. kvaliteten. Joselu er et super trade-off mellem pris og kvalitet og en habil spiller - det vil man vide, hvis man har fulgt andre klubber end RM. Jeg kan nærmest kun nævne CR7 som en alternativ løsning, men det tror jeg ikke var en mulighed. Der er for mange spillere, der ville være blevet den nye Jovic.
Men når et hold begynder at bruge midtbanespillere på venstreback, og nu tilsyndeladende vil bruge en venstreback inde i midterforsvaret, så synes jeg det bør være tydeligt for enhver at man ikke har gjort sit arbejde godt nok henover sommeren.
Skader er umulige at forudse, men når man som klub spiller 60-65 kampe på en sæson, så er det i bedste fald idiotisk at tro at tre midterforsvarere er tilstrækkeligt. I værste fald er det direkte hensynsløst overfor klubbens egne spillere, som ofte i forvejen italesætter de mange kampe de skal spille på en sæson.
Jeg synes også at man kan tillade sig at være kritisk overfor hele situationen omkring Lunin. Altså man har jo haft adskillige år til at vurdere manden, og når alt kommer til alt, så stoler man ikke på ham alligevel og er tvunget ud i en feberredning (hæhæ) på sidste dag i vinduet ved at hente Kepa. Jeg synes virkelig ikke det er for meget at forlange at en klub af Real Madrids størrelse har to gode keepere, som man begge tror på hvis katastrofen indtræffer, som den gjorde med Courtois.
DC19
Dragam post=168448 skrev:
Ramos4 post=168373 skrev: Osimhens luftstyrke kunne være en vild tilføjelse til vores hold. Kan vi ikke få Mbappe til sommer, tænker jeg at Osimhen må stå højt på listen.
Ulempen er selvfølgelig at han skal spille Africa Cup of Nations hvert andet år - og er væk en måneds tid. Det er aldrig godt.
Osimhen skulle have været hentet denne sommer. Sommerens transfer vindue var en kæmpe blunder, igen igen.
Napolis præsident ville have 1,3 milliarder for Osimhen i sommers. Vi har lige brugt 1 milliard på Billingham. Hvad er det for en drømme verden nogen af jer lever i? Så nej selvfølgelig skulle Osimhen ikke til Real denne sommer.
Real HWL post=168458 skrev:
Dragam post=168448 skrev:
Napolis præsident ville have 1,3 milliarder for Osimhen i sommers. Vi har lige brugt 1 milliard på Billingham. Hvad er det for en drømme verden nogen af jer lever i? Så nej selvfølgelig skulle Osimhen ikke til Real denne sommer.
Lyder lidt som et flabet svar, men det var næppe intentionen - jeg er helt enig med dig. Realistisk set har det ikke været muligt at købe en angriber til en fornuftig pris i år. Vi må se realiteterne i øjnene - vi kan ikke købe alle de store stjerner. Derfor er Joselu et godt tradeoff mellem pris og kvalitet - og den afvejning er vi nødt til at have som klub nu om dage.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
-#7- post=168455 skrev:
Jeg har måske også selv lidt svært ved at se en oplagt angriber, og Bellingham har heldigvis lukket det Benzema-formede hul i truppen indtil videre, så må vi håbe det bliver ved.Vinícius post=168452 skrev:
1. Real Madrid
2. Manchester City
3. Bayern München
4. Inter
Men når et hold begynder at bruge midtbanespillere på venstreback, og nu tilsyndeladende vil bruge en venstreback inde i midterforsvaret, så synes jeg det bør være tydeligt for enhver at man ikke har gjort sit arbejde godt nok henover sommeren.
Skader er umulige at forudse, men når man som klub spiller 60-65 kampe på en sæson, så er det i bedste fald idiotisk at tro at tre midterforsvarere er tilstrækkeligt. I værste fald er det direkte hensynsløst overfor klubbens egne spillere, som ofte i forvejen italesætter de mange kampe de skal spille på en sæson.
Jeg synes også at man kan tillade sig at være kritisk overfor hele situationen omkring Lunin. Altså man har jo haft adskillige år til at vurdere manden, og når alt kommer til alt, så stoler man ikke på ham alligevel og er tvunget ud i en feberredning (hæhæ) på sidste dag i vinduet ved at hente Kepa. Jeg synes virkelig ikke det er for meget at forlange at en klub af Real Madrids størrelse har to gode keepere, som man begge tror på hvis katastrofen indtræffer, som den gjorde med Courtois.
Hvad angår vnstre back-positionen synes jeg, vi er dækket godt ind. Vi har Mendy, Fran Garcia og som backup Nacho, Alaba og Camavinga. Jeg har svært ved at se, hvem vi realistisk set skulle have købt på det nuværende transfermarked til backen?
På højre back skal vi prise os lykkelige for Carvajals nye form.
I midtforsvaret er jeg fuldstændig enig med dig - vi burde have anskaffet os en ekstra spiller, da Militao går i stykker. Jeg vil påstå, at Ramos havde været det perfekte valg - omvendt ville hans legacy måske blive påvirket af en dårlig sæson, og det er ikke sikkert, han ville. Vi burde have haft en mere til midterforsvaret, men går den, så går den jo. Mendy har spillet centralt få gange for nogle sæsoner siden, men i en lidt anderledes formatin dengang. Han gjorde det habilt, og der var snak om på forummet her, om han evt skulle omskoles til midterforsvar. Det sker dog næppe med hans seneste udvikling.
Skulle der komme en ny spiller til januar må vi håbe på en CB.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-