Sæson 23-24
Administrationen har taget stilling til det, og så syntes jeg bare den skal lukkes derfra.Estadio Santiago Bernabéu post=168832 skrev: Real Madrid spiller uden 9eren i denne sæson. Måske er der på tide Madridista.dk følger op på klubbens initiativ?
Det sætter hverken 9’eren, administrationen eller dig selv i et flatterende lys at fyre den der bar af.
Jeg syntes egentlig også at 9’eren har taget noget af det efterspurgte til sig, ift. at indgå mere konstruktivt i diskussioner, dele sine kilder etc.
At han er lidt fikseret på Negreira, kan man jo bare følge med på til man ikke vil det mere - Different strokes for different folkes.
Men jeg vil samtidig gerne tilkendegive, at jeg syntes forummet var federe fra 1-2 år siden, det virkede til at flere brugere bød sagligt ind, og der var generelt mere gang i det. Hvad det så skyldes, vil jeg ikke kloge mig på.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Lad os få den sejr og så gælder det Barcelona
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Dem som er i mod Carlo Ancelotti som træner, deres kritik ligger i mine øjne som regel på, at vi har mangler på banen. Carlo bruger det materiale han har og der når han altså til en CL semifinale, hvor anden kamp mod City var det største problem. Ja vi endte et stykke vej efter Barcelona, men det gør vi ikke i år.
Vi vandt også nogle titler sidste sæson og Carlo er bare en vinder. Jeg ser gerne Xabi Alonso komme til klubben en dag, men måske er han ikke klar på den opgave selv?
Ancelottis helt store problem i den her sæson har været Rodrygo. Det er tydeligt at alle gerne vil have gang i ham, men på en svær udebane som Sanchez Pizjuan, så er man altså nødt til at spille de stærkeste kort, og her skulle Joselu selvfølgelig have spillet, så der er stadig en trang til at holde stædigt fast i den gamle garde, selvom det er blevet bedre.
Skrækscenariet er vel at man forlænger, mens Klopp måske siger tak for den her gang i Liverpool, for så tror jeg ikke vi får set Alonso i Real Madrid lige foreløbig.
Og så kommer kampen mod Barcelona lige om lidt også til at definere sæsonen fremadrettet tror jeg. Barcelona har ikke set særlig stærke ud, men Xavi har til gengæld helt og aldeles udklasseret Ancelotti taktisk gang på gang, og det er jeg godt nok ved at være træt af at se på. Nu må vi sgu vise at vi også kan vinde ligaen og at den faktisk betyder noget for klubben.
DC19
Det kan godt være vi henter Xabi, men han skal indordne sig under Perez' regime og primært agere mandskabspleje-manager.
Så længe Perez er præsident kan vi lige så godt forlænge med Carlo igen og igen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Rodrygo har i al sin tid i Real Madrid været jagtet herinde. Jeg er enig med dig i at han ikke har held i støvlen lige nu, men han skal i mine øjne være foran Joselu everytime. Han er i en down periode lige nu, men det er hans selvtillid der skal rettes op på.-#7- post=168887 skrev: Jeg er som sådan heller ikke imod en forlængelse til Ancelotti. Han har haft lidt problemer med de udskiftninger han har lavet i den her sæson synes jeg, men måden han har integreret Bellingham fortjener langt mere ros end han har fået, det er næsten som om at han har opfundet en helt ny position/rolle, det er bare godt trænerarbejde, og en ting som Guardiola ofte får rigtig meget ros for.
Ancelottis helt store problem i den her sæson har været Rodrygo. Det er tydeligt at alle gerne vil have gang i ham, men på en svær udebane som Sanchez Pizjuan, så er man altså nødt til at spille de stærkeste kort, og her skulle Joselu selvfølgelig have spillet, så der er stadig en trang til at holde stædigt fast i den gamle garde, selvom det er blevet bedre.
Skrækscenariet er vel at man forlænger, mens Klopp måske siger tak for den her gang i Liverpool, for så tror jeg ikke vi får set Alonso i Real Madrid lige foreløbig.
Og så kommer kampen mod Barcelona lige om lidt også til at definere sæsonen fremadrettet tror jeg. Barcelona har ikke set særlig stærke ud, men Xavi har til gengæld helt og aldeles udklasseret Ancelotti taktisk gang på gang, og det er jeg godt nok ved at være træt af at se på. Nu må vi sgu vise at vi også kan vinde ligaen og at den faktisk betyder noget for klubben.
det skal nok komme
Sidder jeg med følelsen af, at vi gør det?... :D
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 post=168974 skrev: Vi bør kunne slå det her afbudsramte Barca-hold ret klart på lørdag.
Sidder jeg med følelsen af, at vi gør det?... :D
Modric som 9'er igen! Tredje gang er lykkens gang!
Er der nogle af jer der ved mere om dette?
Hvad får Madrid ud af det økonomisk og hvad får banken ud af det hvis det ikke er synlig branding.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Bellingham midt
Thouameni på def
Cama på venstre
Resten siger næsten sig selv