Sæson 23-24
🇭🇷 Modrić: “I don't want to be out… I just want to play, if necessary every 3 days, because I feel physically well”.
“Everything that happens around me is a normal process so I simply accept it like that. I have to mentally prepare for this situation”.
“Accept and move on”.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Samme gælder Kroos, de har om nogen fortjent at vælge deres egen vej.
Han svarer stille og roligt på nogle spørgsmål og forklarer at han skal vænne sig til en ny situation. Samt at han altid gerne vil spille.
Hvordan kan man finde noget brok eller kontrovers i det? :D Alle fodboldspillere vil gerne...spille. Manden svarer bare på et spørgsmål.
Største non-story i år.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
At have det helt fint med at man ikke får spilletid, er ikke foreneligt med at være en legende i verdens mest konkurrencedygtige klubReal HWL post=168598 skrev: Jeg syntes ikke det klær ham at komme med de udtagelser. Jeg elsker Modric, men når man er 38 år og faldet i niveau, som er ganske naturligt. Så må man acceptere at sidde mere på bænken. Jeg savner lidt mere selvindsigt fra de gamle stjerner nogen gange. Ellers skulle han have taget til Saudi Arabien istedet for at forlænge sin kontrakt. Når man når den alder og er en levende legende, så skal man bridrage på andre måder end at spille 90min hver weekend.
På et tidspunkt i ens karriere må man sku da acceptere når man ikke er god nok mere til en startopstilling.Matamoro post=168601 skrev:
At have det helt fint med at man ikke får spilletid, er ikke foreneligt med at være en legende i verdens mest konkurrencedygtige klubReal HWL post=168598 skrev: Jeg syntes ikke det klær ham at komme med de udtagelser. Jeg elsker Modric, men når man er 38 år og faldet i niveau, som er ganske naturligt. Så må man acceptere at sidde mere på bænken. Jeg savner lidt mere selvindsigt fra de gamle stjerner nogen gange. Ellers skulle han have taget til Saudi Arabien istedet for at forlænge sin kontrakt. Når man når den alder og er en levende legende, så skal man bridrage på andre måder end at spille 90min hver weekend.
DC19
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
sammen med Alaba
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
@JorgeCPicon
Det lyder jo spændende. Glæder mig til at se ham spille langt om længe.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
rettet til selvmål.
men stadig den farligste på holdet
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Ah de dommere kan virkelige ikke lide Castilla. Ah men shit, prøv lige at overveje det røde kort som vi får. Helt ærligt! Kom nu mand. Castilla har længe lidt under en eller anden form for Negreira situation.