Sæson 23-24

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #925 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Endnu en chance til Endrick. Godt spark i det lange hjørne som målmanden får fingre spidserne på

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #926 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæson 23-24

9eren post=168529 skrev: Shiiiit en chance af Endrick på overliggeren. Vild tur

​Har du et link til kampen.  Gider ikke kigge på Barca, jeg har IPTV. 

2 år 9 måneder siden #927 af Estadio Santiago Bernabéu

Thomaskjensen post=168538 skrev:

Jeg har neto også fået IPTV. Mit signal er OK. Lidt grynet. Og med mikro forsinkelse mellem lyd/billede. Hvordan er det hos dig?

Med grynet mener jeg omkring 720p opløsning cirka.
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #928 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Hazard har sat støvlerne på hylden

2 år 9 måneder siden #929 af Thomaskjensen

Estadio Santiago Bernabéu post=168555 skrev:

Jeg har neto også fået IPTV. Mit signal er OK. Lidt grynet. Og med mikro forsinkelse mellem lyd/billede. Hvordan er det hos dig?

Det er meget blandet, jeg skal starte om fjernsynet hver gang jeg skal se en kamp​, så om jeg kunne være sikker på at alle kampe (også landsholdet) var tilgængelige skulle jeg bytte til TV2 Play med sport til 219,- (minus reklamer) om måneden. Jeg ved så ikke om denne pakke kan købes om man ikke bor i Danmark. 

Normalt kan jeg streame i fuld HD, i blandt 4k, men om overstående kunne lade sig gøre betaler jeg gerne de DKK 60,- extra det koster. Men så skal man vel have DR og TV3 

2 år 9 måneder siden #930 af Estadio Santiago Bernabéu

Thomaskjensen post=168573 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=168555 skrev:

Det er meget blandet, jeg skal starte om fjernsynet hver gang jeg skal se en kamp​, så om jeg kunne være sikker på at alle kampe (også landsholdet) var tilgængelige skulle jeg bytte til TV2 Play med sport til 219,- (minus reklamer) om måneden. Jeg ved så ikke om denne pakke kan købes om man ikke bor i Danmark. 

Normalt kan jeg streame i fuld HD, i blandt 4k, men om overstående kunne lade sig gøre betaler jeg gerne de DKK 60,- extra det koster. Men så skal man vel have DR og TV3 

Jeg tror simpelthen ikke jeg forstår dit svar. Kan du eventuelt skrive det igen med nogle andre ord?

Spørgsmålet lyder således: Hvordan er dit IPTV signal?

2 år 9 måneder siden #931 af Thomaskjensen
:) Som mit svar antyder er det ekstremt forskelligt og en rodet forestilling.

Visse kampe får jeg i 4k, andre i 720p som er lidt ærgerligt på et 65 tommers Samsung serie 8 TV.

Jeg har fiber i huset, en 100/100 forbindelse så det er ikke her problemet ligger.

Med andre ord... I blandt er det perfekt, men oftest noget lort.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 år 9 måneder siden #932 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Sæson 23-24
​hvad synes i om Modric’s vedvarende udtalelser om hans utilfredshed? Den seneste som Fabrizio har smidt op: 

🇭🇷 Luka Modrić: "Real Madrid? Oh well, it's certainly a new situation for me not to play as much as before and as much as I'd like”.

“You know I always want to play, I don't want to have breaks, I don't want to have vacations, I just want to play! I love it”.

han må naturligvis sige hvad han vil, og selvfølgelig vil han spille, men hvad havde han forventet? Vi har et stort kuld af unge, imponerende spillere. Der skal ske et skifte på et eller andet tidspunkt. Jeg elsker Modric og skal have en trøje med ham i denne sæson, men jeg synes at han skal droppe brokkeriet og acceptere, at hvis han vil blive i Real, så er det sådan det er fra nu af. Ellers må han jo skifte klub næste sommer. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 år 9 måneder siden #933 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 23-24
Synes dårligt man kan kalde det brok. Modric udtaler at han gerne vil spille hele tiden og at han elsker det. Han peger ikke fingre overhovedet.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 9 måneder siden #934 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Sæson 23-24

Ramos4 post=168592 skrev: Synes dårligt man kan kalde det brok. Modric udtaler at han gerne vil spille hele tiden og at han elsker det. Han peger ikke fingre overhovedet.

Kald det hvad du vil, jeg kalder det brok - selvom det naturligvis ikke er det værste en fodboldspiller nogensinde har sagt. Men mit spørgsmål går på hvad i synes om Hans vedvarende udtalelser. Skal han acceptere og tysse eller er han berettiget til mere spilletid end han får? 

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 9 måneder siden #935 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 23-24

Petroleum post=168591 skrev: ​hvad synes i om Modric’s vedvarende udtalelser om hans utilfredshed? Den seneste som Fabrizio har smidt op: 

🇭🇷 Luka Modrić: "Real Madrid? Oh well, it's certainly a new situation for me not to play as much as before and as much as I'd like”.

“You know I always want to play, I don't want to have breaks, I don't want to have vacations, I just want to play! I love it”.

han må naturligvis sige hvad han vil, og selvfølgelig vil han spille, men hvad havde han forventet? Vi har et stort kuld af unge, imponerende spillere. Der skal ske et skifte på et eller andet tidspunkt. Jeg elsker Modric og skal have en trøje med ham i denne sæson, men jeg synes at han skal droppe brokkeriet og acceptere, at hvis han vil blive i Real, så er det sådan det er fra nu af. Ellers må han jo skifte klub næste sommer. 

​Intet brok i det han udtaler. Jeg synes det er en ganske fin og fornuftig udtalelse faktisk. Jeg er glad for at have spillere der er så konkurrenceminded, at de ikke accepterer en bænkplads. Det tror jeg på fremmer ydeevnen hos hans konkurrenter og sikkert også hos ham selv. 
I det du har linket til, hvad er det du konkluderer til at være brok? "Its A new situation"? "I love to play"?
Skulle han have sagt "I love not to play"?

Jeg savner Pepe :(

2 år 9 måneder siden #936 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24
​Uanset alder osv, skulle man gerne hade at sidde på bænken. Real og Modric forlængede jo samarbejdet, da begge mener han har niveauet.
Når vi spiller med en firemands midtbane i denne sæson, får vi også brug for hans kvaliteter.

Men jeg syntes at det er fedt, at de unge nu er de faste spillere. Så er det op Modric og Kroos at få Carlo på andre tanker.

Leveret af Kunena Forum